Gå til innhold

Sophie Elise viser sitt sanne ansikt, igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

«Gøy-bildet» med det etterfølgende forsøket på å beskytte Nora Haukland (som allerede er en offentlig person) var vel det siste kongehuset trengte nå.

Kongehuset i Norge fungerer på folks nåde og er avhengig av at personene i institusjonen er samlende og positive rollemodeller, velegnet i representasjonsoppdrag og i media.Harald og Sonja har fylt den rollen på en utmerket måte.
Nå nevnes kongehuset i samme åndedrag som kvakksalveri, selvmord, utsvevende livsstil og narkotika.

Klarer den fremtidige kong Håkon å sette skapet på plass mon tro ?

Lenke til kommentar
Subara skrev (7 timer siden):

Hun var også nylig på et Badeland med en annen venninne

Var vell samme venninden?

oab-1966 skrev (6 timer siden):

, så får den kommende konge og dronning en kokainsniffende svigerdatter å stri med. Nei

Vet ikke hvilket mel som var i posen til Mette Marit når hun var partyjenten til Jeffrey Epstein.

 

Vet heller ikke hvordan de jentene klatret opp i rikmannshiearkiet før i tiden, men i dag er det egne datingapper for rike og kjendiser (bloggere) (kongefamilier)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
mandodiao skrev (3 timer siden):

Vet ikke hvilket mel som var i posen til Mette Marit når hun var partyjenten til Jeffrey Epstein.

Mette Marit er et eksempel på at det går an å snu.

Men sønnen er kjærsten til venninnen av posen med  ukjent innhold.

mandodiao skrev (3 timer siden):

datingapper for rike og kjendiser (bloggere) (kongefamilier)

Og de har penger nok til å sette en ekstra spiss på festen.

Sitat

Røse sier problemet ikke er bildet Sophie Elise postet, men heller bransjen som dytter henne framfor seg i forsøk på å tjene penger. Hun peker på at det ofte er «sårbare unge kvinner» som plutselig står mutters alene i medias søkelys fordi de har mange følgere på sosiale medier.

https://www.dagbladet.no/nyheter/skremmer-meg/78518609

Jeg har ikke hørt podcasten, men på Farmen virket hun som en helt vanlig og usikker ung kvinne. Men at hun har måttet ty til skjønnhetsoperasjoner for å føle seg vellykket i tillegg til dop. Ikke rart at foreldre er redd for døtrene sine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Personlig tenker jeg at en kjæreste til et tidligere barn av kona til kronprinsen ikke er årsak nok til å skjerme noe som helst. Om ikke annet er det da på tide å se på Hva slags folk vi finansierer via skattemidler her i landet.

Jeg var tilhenger av kongehuset med Kong Olav og Kong Harald. Men må si at neste generasjon kanskje med unntak av Kong Haakon alene har vært årsak til alle debatter om at det kanskje er på tide å avskaffe monarki ordningen. De må gjerne beholde adelstitler men sørge for å finanisere seg selv videre og hvor alt som tilhører staten blir tilbakeført til staten og evt. åpnet som museum for folket. På tide å la historie være histore nå.

Personlig har jeg fått nok og tenker Kong Harald og Dronning Sonja var de siste gode representantene. Nå skal det sies at Mette Marit har gjort en god jobb, men det er for mye vas i rekkene nå.

Ellers til alle som mener Sophie Elise er offer for media og rikmannskultur. Ærlig talt snakk om BS.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Dessverre er rus i form av piller, kokain og mer ganske akseptert og vanlig blant "fiffen" og høyere sosiale lag. Så det at man blir blind i egen boble og poster noe slikt i fylla - uten å tenke så videre på at dette er feil på så utrolig mange måter. Er ikke overraskende. Dette gjelder også overklassen i Norge, type næringslivstopper, kjendismiljøer og lignende. 

Ta bare alle talkshowene gjennom årene på tv. Det er ikke rent sjelden jeg sitter å ser på rusa folk direkte på tv. Det tror jeg dessverre er mer vanlig enn man liker å tro. Fordi man gjerne "presterer" bedre på den måten. Og da er det nok andre ting enn alkohol som gjelder. 

Sitat

Kokainbruk i Norge

Blant rekreasjonsbrukere er kokain nå det mest brukte sentralstimulerende rusmiddelet i Norge. I den voksne befolkningen (16–64 år) oppgir i underkant av 5 prosent at de har brukt kokain noen gang (2020), mens om lag 1 prosent oppgir bruk i siste 12 måneder. Disse tallene er litt høyere enn tilsvarende andeler for amfetaminer (3,7 prosent har brukt amfetaminer noen gang) og ecstasy/MDMA (3,2 prosent har brukt det noen gang). Det er dobbelt så mange menn som kvinner som oppgir bruk av kokain, og bruken er høyest blant folk i 20-årene.

Kilde: https://sml.snl.no/kokain

Når 5% har brukt kokain, og bruken er høyest i 20-åra. Så sier det seg selv at det er vanskelig å unngå uteliv, festing og miljøer som er helt fri for kokain. Det er jo ikke uvanlig å se folk "snorte cola" på nattklubber og lignende i dag. Folk reagerer jo nesten ikke lengre. 

Men så er det forskjell på bruk og misbruk også. 
Det største problemer vil jeg påstå er den illegale handelen, og alt bak der. Dama mi er fra Colombia. Jeg trenger ikke si så mye mer enn det. Så jeg kjenner til mer enn de fleste konsekvensene av en slik industri og hva det gjør mer en hel nasjon og mer til. 

Nå er vel denne Sophie Elise kjent for å kalle en spade for en spade, samt gå litt mot strømmen hva det gjelder verdier og holdninger. Så det hadde vært uendelig og latterlig morsomt dersom hun ble en forkjemper for en liberal ruspolitikk i Norge. Noe som for så vidt heller ikke hadde overrasket meg. For det er jo normalt, i alle fall i type miljøer hun befinner seg i. 
Så da kan man jo enten normalisere en slik kultur. Eller være "snill pike" å si det alle vil og forventer hun skal si "Drugs bad".

 

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke saken; Sophie Elise offentliggjør et bilde av seg selv sammen med en pose som antagelig inneholder kokain,oppdager antagelig deretter fadesen, og tar bildet vekk.
Folk blir forbannet fordi hun dermed promoterer rusbruk til sine unge følgere.
Men hvis det er det man ble sure over, gjør man ikke saken mye verre ved å blåse den opp?
Dersom man lot Sophie ta bildet ned og ikke nevne det ytterligere, ville ikke denne kokain-koblingen blitt negert?
Har man ikke forsterket rus-assosiasjonen og gjort det vanskeligere for hennes unge følgere å gå glipp av rus-signaliseringen ved å gjøre så stor sak av dette?
Eller er man bare sur på Sophie Elise, og har ventet etter et grunnlag å ta henne på, og dette er et påskudd?

Jeg blir ikke klok på det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
24 minutes ago, Milhouse85 said:

Dessverre er rus i form av piller, kokain og mer ganske akseptert og vanlig blant "fiffen" og høyere sosiale lag. Så det at man blir blind i egen boble og poster noe slikt i fylla - uten å tenke så videre på at dette er feil på så utrolig mange måter. Er ikke overraskende. Dette gjelder også overklassen i Norge, type næringslivstopper, kjendismiljøer og lignende. 

Ta bare alle talkshowene gjennom årene på tv. Det er ikke rent sjelden jeg sitter å ser på rusa folk direkte på tv. Det tror jeg dessverre er mer vanlig enn man liker å tro. Fordi man gjerne "presterer" bedre på den måten. Og da er det nok andre ting enn alkohol som gjelder. 

Kilde: https://sml.snl.no/kokain

Når 5% har brukt kokain, og bruken er høyest i 20-åra. Så sier det seg selv at det er vanskelig å unngå uteliv, festing og miljøer som er helt fri for kokain. Det er jo ikke uvanlig å se folk "snorte cola" på nattklubber og lignende i dag. Folk reagerer jo nesten ikke lengre. 

Men så er det forskjell på bruk og misbruk også. 
Det største problemer vil jeg påstå er den illegale handelen, og alt bak der. Dama mi er fra Colombia. Jeg trenger ikke si så mye mer enn det. Så jeg kjenner til mer enn de fleste konsekvensene av en slik industri og hva det gjør mer en hel nasjon og mer til. 

Nå er vel denne Sophie Elise kjent for å kalle en spade for en spade, samt gå litt mot strømmen hva det gjelder verdier og holdninger. Så det hadde vært uendelig og latterlig morsomt dersom hun ble en forkjemper for en liberal ruspolitikk i Norge. Noe som for så vidt heller ikke hadde overrasket meg. For det er jo normalt, i alle fall i type miljøer hun befinner seg i. 
Så da kan man jo enten normalisere en slik kultur. Eller være "snill pike" å si det alle vil og forventer hun skal si "Drugs bad".

 

At det er "vanlig" blant fiffen betyr ikke at skattemidler skal finansiere det. Så enkelt. Jeg bryr meg faktisk ikke om Sofie Elise tror hun er smart ved å late som hun endrer mening. Der har vi vært før. Hun er ikke til å stole på, enkelt og greit. Hun må gjerne holde på slik - med private sponsorer fremfor NRK.

Skattemidler behøves andre steder. Ikke for å underholde "fiffen".

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar
18 minutes ago, Atib Azzad said:

Jeg forstår ikke saken; Sophie Elise offentliggjør et bilde av seg selv sammen med en pose som antagelig inneholder kokain,oppdager antagelig deretter fadesen, og tar bildet vekk.
Folk blir forbannet fordi hun dermed promoterer rusbruk til sine unge følgere.
Men hvis det er det man ble sure over, gjør man ikke saken mye verre ved å blåse den opp?
Dersom man lot Sophie ta bildet ned og ikke nevne det ytterligere, ville ikke denne kokain-koblingen blitt negert?
Har man ikke forsterket rus-assosiasjonen og gjort det vanskeligere for hennes unge følgere å gå glipp av rus-signaliseringen ved å gjøre så stor sak av dette?
Eller er man bare sur på Sophie Elise, og har ventet etter et grunnlag å ta henne på, og dette er et påskudd?

Jeg blir ikke klok på det.

Man debatterer saken fremfor "blåser opp" fordi NRK helt tydelig ikke kjenner sitt samfunnsansvar.

Quote

Har man ikke forsterket rus-assosiasjonen og gjort det vanskeligere for hennes unge følgere å gå glipp av rus-signaliseringen ved å gjøre så stor sak av dette?

Jeg har større tiltro til at folk evner å forstå når det er debatt om et samfunnsproblem kontra forenklingen "blåse opp". Hadde ikke debatten kommet hadde det vært større grunn til å anta negativ påvirkning.

Quote

Eller er man bare sur på Sophie Elise, og har ventet etter et grunnlag å ta henne på, og dette er et påskudd? Jeg blir ikke klok på det.

Jeg forstår at du ønsker å vinkle dette som en heksejakt. Jeg null "agenda" mot mennesket i dette og er kun opptatt av NRK sitt samfunnsansvar og hva skattemidler går til.

Elise Sofie må gjerne skaffe seg sponsorer i privat næringsliv. Jeg hadde lite å mene om Northug når han gjentatte ganger ble tatt for ruskjøring. Det var tross alt ikke skattemidler som ble brukt men penger fra privat næringsliv. Som forøvrig også virker mer kapable til å ta fornuftige avgjørelser. At NRK gjentatte ganger viser at de ikke evner det - bør debatteres!

Men jeg ser jo at man forsøker å gjøre dette til "heksjakt" for å avlede saken fra det faktiske problemet. NRK sitt samfunnsansvar og bruk av skattemidler. 

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
1 minute ago, Theo343 said:

Man "blåser opp saken" fordi NRK ikke kjenner sitt samfunnsansvar. Dessuten tror jeg folk evner å forstå når det er debatt om et samfunnsproblem kontra forenklingen "blåse opp".

Jeg forstår at du ønsker å vinkle dette som en heksejakt. Jeg bryr meg null om mennesket i dette og er kun opptatt av NRK sitt samfunnsansvar og hva skattemidler går til.

Elise Sofie må gjerne skaffe seg sponsorer i privat næringsliv. Jeg hadde lite å mene om Northug når han gjentatte ganger ble tatt for ruskjøring. Det var tross alt ikke skattemidler som ble brukt men penger fra privat næringsliv.

Men hvis man synes NRK ikke skal være affilliert med noen som kanskje bruker kokain fordi det går ut over deres samfunnsansvar i form av hvilke signaler det sender til våre unge håpefulle, så har man vel med samme logikk samtidig kastet de samme unge lovende under bussen i vår higen etter å fordømme Sophie, hvis det er ille at det kringkastes bilde av en pose hvitt, mener jeg?

Vinkler jeg det som en heksejakt?
Jeg bare stusser over signaleffekten, hvis det er så utrolig ille at Sophie ved en feil offentliggjør et bilde som antagelig inneholder kokain, har man ikke ved å blåse opp dette til en skandale, gjort akkurat det samme, bare med en voldsom økning av synlighet og bevisstgjøring rundt Sophies angivelige kokain-preferanse?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
40 minutes ago, Milhouse85 said:

Det største problemer vil jeg påstå er den illegale handelen, og alt bak der. Dama mi er fra Colombia. Jeg trenger ikke si så mye mer enn det. Så jeg kjenner til mer enn de fleste konsekvensene av en slik industri og hva det gjør mer en hel nasjon og mer til. 

Nå er vel denne Sophie Elise kjent for å kalle en spade for en spade, samt gå litt mot strømmen hva det gjelder verdier og holdninger. Så det hadde vært uendelig og latterlig morsomt dersom hun ble en forkjemper for en liberal ruspolitikk i Norge. Noe som for så vidt heller ikke hadde overrasket meg. For det er jo normalt, i alle fall i type miljøer hun befinner seg i. 
Så da kan man jo enten normalisere en slik kultur. Eller være "snill pike" å si det alle vil og forventer hun skal si "Drugs bad".

 

Hvis du faktisk ser den illegale handelen som hovedproblemet (som også jeg gjør) så er det et paradoks at du er strengt i mot en all form for liberalisering av enkelte rusmidler. Som man vet blomstret den illegale handelen av alkohol når man hadde forbud mot alkohol.

En "liberalisering" vil ikke gjennomføres hodeløst men eks. i samarbeid med Apoteker og instanser som Vinmonopolet. Personlig er jeg ikke for en liberalisering av rusmidler på generell basis men ser helt klart at enkelte ting som CBD olje hjelper mange kroniske syke i dag får dårlig hjelp. Dette motarbeides av krefter som ikke er opptatt av pasientens beste.

Endret av Theo343
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
11 minutes ago, Atib Azzad said:

Men hvis man synes NRK ikke skal være affilliert med noen som kanskje bruker kokain fordi det går ut over deres samfunnsansvar i form av hvilke signaler det sender til våre unge håpefulle, så har man vel med samme logikk samtidig kastet de samme unge lovende under bussen i vår higen etter å fordømme Sophie, hvis det er ille at det kringkastes bilde av en pose hvitt, mener jeg?

Det var da voldsomt med semantisk gymnastikk for å forsøke å forsvare at NRK i denne saken ikke fronter sunne og gode verdier vi ønsker at ungdommen skal utsettes for.

Quote

så har man vel med samme logikk samtidig kastet de samme unge lovende under bussen i vår higen etter å fordømme Sophie, hvis det er ille at det kringkastes bilde av en pose hvitt, mener jeg?

Beklager. Dette gir null mening.

Quote

Vinkler jeg det som en heksejakt?
Jeg bare stusser over signaleffekten, hvis det er så utrolig ille at Sophie ved en feil offentliggjør et bilde som antagelig inneholder kokain, har man ikke ved å blåse opp dette til en skandale, gjort akkurat det samme, bare med en voldsom økning av synlighet og bevisstgjøring rundt Sophies angivelige kokain-preferanse?

"Ved en feil?". Var hun så rusa at hun ikke har kontroll på hva hun publiserer? Tviler på at dette var en feil, noe teksten i publiseringen viser ganske så klart. Men lett å kalle det en feil når man får pushback.

Det er den samfunnsmessige debatten som er viktig her. På samme måte som politiet drar rundt til skoler for å vise bilder av konsekvenser ved bilkjøring i ruspåvirket tilstand, er det å løfte dette problemet og få NRK til å se sitt samfunnsansvar viktig.

Å forsøke å bagatelisere hele saken som "kokain-avhengighet som en preferanse" er så søkt at det får stå med den uttalelsen.

EDIT:
I hate to brake it to you. Det er ingen som går rundt med små doseposer med sukker, melis eller hvetemel på party. "Antakelig" blir bare latterlig.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, Theo343 said:

Det var da voldsomt med semantisk gymnastikk for å forsøke å forsvare at NRK i denne saken ikke fronter sunne og gode verdier vi ønsker at ungdommen skal utsettes for.

Men det er jo nøyaktig hva jeg forsøker å utrykke, hvis dette er stridens kjerne; Å ungå at påvirkelig ungdom utsettes for Sophies kokain-bilde, så virker det for meg absurd at denne kampen gjøres ved å kringkaste bildet.

Quote

Men beklager. Dette gir null mening.

Hvis logikken i fordømmelsen er at Sophie Elises unge fans er lett nok påvirkelige til at hennes posering sammen med kokain, gjør dem mer posititve til kokain, så fremstår det som om disse nå har blitt collateral damage, når moral-kampanjen utkjempes ved å offentliggjøre dette bildet i mye større grad, enn hva det slettede instagram bildet kunne oppnådd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Quote

Men det er jo nøyaktig hva jeg forsøker å utrykke, hvis dette er stridens kjerne; Å ungå at påvirkelig ungdom utsettes for Sophies kokain-bilde, så virker det for meg absurd at denne kampen gjøres ved å kringkaste bildet.

Jeg har allerede svart mer utfyllende på dette og som sagt, det kan på ingen måte sidestilles. Det er viktig preventivt arbeid å nettopp ta denne debatten med og uten bilder.

Quote

Hvis logikken i fordømmelsen er at Sophie Elises unge fans er lett nok påvirkelige til at hennes posering sammen med kokain, gjør dem mer posititve til kokain, så fremstår det som om disse nå har blitt collateral damage, når moral-kampanjen utkjempes ved å offentliggjøre dette bildet i mye større grad, enn hva det slettede instagram bildet kunne oppnådd.

Nei, den logikken antar at ingen av våre unge klarer å se når noe møter sterk kritikk og fordømmes kontra å la det stå uten debatt. Jeg har litt større tiltro til våre unge, de forstår faktisk hva vi snakker om her. Hadde det fått stå eller bare bli fjernet uten debatt hadde de kanskje ikke gjort det.

 
Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, PosteMonopolet said:

Er sterkt i mot at statskanalen bruker skattepenger til å konkurrere mot private aktører på sport og underholdning. Egentlig burde det kreves at alt av NRK sitt innhold er godt informativt innhold.

Hva Sophie Elise gjør bryr jeg meg ikke om siden det er frivillig å velge å følge henne.

Helt enig og synes dermed ikke NRK har noe med å fronte en influenser.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar

From the top of my head: Billie Holiday. Beatles. Miles Davis. Jimi Hendrix. Rolling Stones. Janis Joplin. Sex Pistols. The Doors. Ozzy Osbourne. Duran Duran. 

Sex, drugs and rock'n'roll er i løpet av tiårene nå altså blitt til sex, drugs and bloggers. Og som alltid uttrykkes bekymring for påvirkning av barna og av at "ungdommen nå til dags" er på ville veier. Historien gjentar seg selv :) 

Jeg er rett og slett overbærende til hele greia. Jeg tror verken bildet eller podcasten i seg selv får noen barn til å bruke kokain. Så lenge man har et greit utdanningssystem og lar foreldre få tid til å være gode foreldre, tror jeg effekten av "stjerner" fra populærkultur er svært liten.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

 

a_aa skrev (1 minutt siden):

From the top of my head: Billie Holiday. Beatles. Miles Davis. Jimi Hendrix. Rolling Stones. Janis Joplin. Sex Pistols. The Doors. Ozzy Osbourne. Duran Duran. 

Sex, drugs and rock'n'roll er i løpet av tiårene nå altså blitt til sex, drugs and bloggers. Og som alltid uttrykkes bekymring for påvirkning av barna og av at "ungdommen nå til dags" er på ville veier. Historien gjentar seg selv :) 

Jeg er rett og slett overbærende til hele greia. Jeg tror verken bildet eller podcasten i seg selv får noen barn til å bruke kokain. Så lenge man har et greit utdanningssystem og lar foreldre få tid til å være gode foreldre, tror jeg effekten av "stjerner" fra populærkultur er svært liten.

Dette! Skulle akkurat til å skrive noe av det samme, men du kom meg i forkjøpet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Atib Azzad skrev (45 minutter siden):

Vinkler jeg det som en heksejakt?
Jeg bare stusser over signaleffekten, hvis det er så utrolig ille at Sophie ved en feil offentliggjør et bilde som antagelig inneholder kokain, har man ikke ved å blåse opp dette til en skandale, gjort akkurat det samme, bare med en voldsom økning av synlighet og bevisstgjøring rundt Sophies angivelige kokain-preferanse?

Hvis man frykter at Nordmenn med mørk hud følte seg utrygg av Atle Antonsens famøse utbrudd, burde man da unngå å omtale saken offentlig fordi det kan føre til at flere blir utrygg?

-k

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
16 minutes ago, Theo343 said:

Jeg har allerede svart mer utfyllende på dette og som sagt, det kan på ingen måte sidestilles. Det er viktig preventivt arbeid å nettopp ta denne debatten med og uten bilder.

Det er ikke mitt forslag at alt som skal til er Sophie Elise poserende med det som kanskje er kokain, for at unge påvirkelige skal påvirkes til å ta kokain selv, men hvis det er det man legger til grunn, virker det rart at debatten skal tas ved å klistre dette bildet overalt.
Var debatten tatt uten bilder ville alt fremstått mer konsekvent i forhold til hva man angivelig er så bekymret for.

Quote

Nei, den logikken antar at ingen av våre unge klarer å se når noe møter sterk kritikk og fordømmes kontra å la det stå uten debatt. Jeg har litt større tiltro til våre unge, de forstår faktisk hva vi snakker om her. Hadde det fått stå eller bare bli fjernet uten debatt hadde de kanskje ikke gjort det.

Det fordrer vel også at de unge synes denne debatten som har oppstått fremstår legitim, jeg tror ikke det er gitt at denne offentlige fordømmelsen av Sophie Elise innebærer noen gravitas for de som følger henne.

26 minutes ago, Theo343 said:

"Ved en feil?". Var hun så rusa at hun ikke har kontroll på hva hun publiserer? Tviler på at dette var en feil, noe teksten i publiseringen viser ganske så klart. Men lett å kalle det en feil når man får pushback.

Det er hennes versjon, det er vel også det offentlige narrativet, at det ble postet, for så å bli tatt ned etter kort tid.
Jeg har ikke noen grunn til å synes det høres så betenkelig ut, posen er lett å overse der nede i hjørnet, særlig for noen som antagelig er mest opptatt av hvordan en selv ser ut.
Bildeteksten fordrer ikke på noen måte at hun mente å kringkaste eller visuelt illustrere egen rusbruk, selv om det samtidig kan henspille på akkurat det, bare som en privat referanse, altså at selv om teksten kan alludere til rusbruk så kan offentliggjøringen av posen være utilsiktet.

Quote

Det er den samfunnsmessige debatten som er viktig her. På samme måte som politiet drar rundt til skoler for å vise bilder av konsekvenser ved bilkjøring i ruspåvirket tilstand, er det å løfte dette problemet og få NRK til å se sitt samfunnsansvar viktig.

Men hva er den samfunnsmessige debatten?
Hvis den er at man ikke burde offentliggjøre bilder av kokain hvis man har unge følgere, så synes jeg det virker kontra-intuitivt å gjøre nettop det.

Quote

Å forsøke å bagatelisere hele saken som "kokain-avhengighet som en preferanse" er så søkt at det får stå med den uttalelsen.

Hvis det er meg du prøver å sitere så er sitatet Sophies angivelige kokain-preferanse.
Det bagateliserer overhodet ingenting, det tar bare høyde for at man ikke vet, jeg vet ikke om Sophie har en preferanse for kokain, eller om det er kokain, om det er en gjentagende greie, eller om det er et unikt tilskudd for akkurat den kvelden. Det vet ikke du heller.

Quote

I hate to brake it to you. Det er ingen som går rundt med små doseposer med sukker, melis eller hvetemel på party. "Antakelig" blir bare latterlig.

Det er mange ting den posen kan inneholde uten at det fremstår usannsynlig, selv om man antar det kan være kokain, kan det like lett være fks. ketamin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...