Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Er dette harry?


Deechon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har wrapping noen fordeler i forhold til vanlig kjeramisk lakkbehandling på bil? Hvilken ar flest fordeler wrapp eller kjeramisk behandling ? Wrapp er kanksje noe dyrere rundt  20.000 kr?  mot kjeramisk behandling som koster 10.000 kroner for beste kjeramisk behandling ?

Endret av spetter
  • Liker 1
Lenke til kommentar
spetter skrev (2 timer siden):

Har wrapping noen fordeler i forhold til vanlig kjeramisk lakkbehandling på bil? Hvilken ar flest fordeler wrapp eller kjeramisk behandling ? Wrapp er kanksje noe dyrere rundt  20.000 kr?  mot kjeramisk behandling som koster 10.000 kroner for beste kjeramisk behandling ?

Wrap og keramisk lakkbehandling er to totalt forskjellige behandlinger med forskjellig formål.

Keramisk behandling er for å styrke glansen over en lengre periode. Noen produsenter mener det gjør lakken mer ripebestandig etter denne behandlingen men det er det mye diskusjon rundt.

Wrap er primært kun for å kosmetisk endre bilens farge uten å måtte omlakkere hele bilen som er mye mer omfattende, kostbar og permanent enn wrap.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Deechon skrev (15 timer siden):

Virker litt som om WRAP er kommet på moten igjen og det ser jo egentlig ganske bra ut syns jeg.

Hva tenker dere, er dette harry eller er det kult?

img_2257-e1479758290348.jpg?quality=82&s

Jeg tenker at smaken er som baken, og din er HARRY... 😉 Neida, bare kødder. Not quite my cup of tea, men litt kul også.

Syns det er litt tøft at folk tørr å skille seg litt ut. 👍

Lenke til kommentar

Tja... jeg personlig misliker kromdetaljer i større mengde, jo mer krom, jo mindre liker jeg det. Jeg misliker generelt sett blank, reflekterende overflate, spesielt når det blir mye av det og i dette tilfellet er det for meg altfor mye, men det at fargen er gull gjør det bedre enn blank krom.

Harry? Ja, men litt tøft også. Jeg ville gått for mattere gullfarget folie, avhengig av alternativene, men ikke det verste jeg har sett, for å si det sånn.

Den helkromma Audien på bildet til ChristR blir for meg altfor over the top, ser ut som et rullende speil.
Automatisk dislike for min del, men for all del, hver sin smak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...