Gå til innhold

Rockstar bekrefter at Grand Theft Auto 6 er under utvikling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fett. Har spilt meg utrolig lei på GTA5 og er virkelig klar for en helt ny setting. om i tillegg stemmer at kartet i spillet også kan endre seg via sesong oppdateringer så vil det også kunne fortsette å puste liv i spillet framover i tid.

GTA Online har f.eks fådd utrolig mange biler som det er blidd oppdatert med at man kan kjøpe gjennom årene, men ingen av disse bilene er å finne random I byen at NPCer kjører. Syns det er litt trist. Kunne vært mye mer random å finne dem, men det er en ting som kunne vært med å pustet mer liv i spillet.

Håper til GTA6 Online at om ikke alle så at det fleste bilene spillet oppdateres med vil være å finne gatelangs, men at man fortsatt må kjøpe dem for å få dem i garasjen. I tillegg håper jeg at det vil være dyr i online.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke akkurat noen overraskelse, men godt at de er klare til å bekrefte det. Vil tippe vi får en første trailer om ikke så lenge og at det slippes høsten neste år.

Ganske utrolig at man gikk en hel generasjon (PS4/Xbox One) uten et nytt GTA og Elder Scrolls.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
kilik skrev (1 time siden):

Ikke akkurat noen overraskelse, men godt at de er klare til å bekrefte det. Vil tippe vi får en første trailer om ikke så lenge og at det slippes høsten neste år.

Ganske utrolig at man gikk en hel generasjon (PS4/Xbox One) uten et nytt GTA og Elder Scrolls.

...og nå begynner kappløpet om hvilket spill som kommer først av GTA VI og Elder Scrolls VI. 😅

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Mr. Pants skrev:
kilik skrev (1 time siden):

Ikke akkurat noen overraskelse, men godt at de er klare til å bekrefte det. Vil tippe vi får en første trailer om ikke så lenge og at det slippes høsten neste år.

Ganske utrolig at man gikk en hel generasjon (PS4/Xbox One) uten et nytt GTA og Elder Scrolls.

...og nå begynner kappløpet om hvilket spill som kommer først av GTA VI og Elder Scrolls VI. 😅

Det blir Elder Scrolls VI og GTA VI driter jeg i :)
Lenke til kommentar
Hansien skrev (2 timer siden):

Håper de legger litt mer sjel i singelplayer-delen denne gangen her da.

Eg håpar dei klarar å koma opp med noko litt nytt. Sidan første GTA så er det mykje det same som skjer oppdrag etter oppdrag. Ikkje at eg har så mange gode idéar, men mannleg-gangster/kriminell i diverse utgåver som fraktar folk/ting, stel bilar, ranar bankar og utfører drap har det vore kvar gang. Kvinneleg hovudkarakter hadde vore fint, om det no er ein eller fleire av dei.

Det som har vore best med einspelardelen er ofte karakterane og ikkje minst stemmeskodespelarane. Der ligg R* langt framføre mange andre. Noko dei òg demonstrerte med RDR2. Sjølve handlinga og det som skjer er i stor grad ikkje noko eg hugsar så mykje av. På det området synest eg dei gjorde det betre i RDR-spela.

Endret av Zeph
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Zeph skrev (2 timer siden):

Eg håpar dei klarar å koma opp med noko litt nytt. Sidan første GTA så er det mykje det same som skjer oppdrag etter oppdrag. Ikkje at eg har så mange gode idéar, men mannleg-gangster/kriminell i diverse utgåver som fraktar folk/ting, stel bilar, ranar bankar og utfører drap har det vore kvar gang. Kvinneleg hovudkarakter hadde vore fint, om det no er ein eller fleire av dei.

Ja en kvinne som gjør det samme er nøyaktig det serien trenger og fansen har lengtet etter :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er skeptisk til ny GTA men tanke på hvordan T2/ Rockstar har oppført seg mot Fans av serien

fordi jeg leste at en potensiell GTA 6 vil ikke ha den gode satiriske skriving som serien er kjent for.

Vi må huske på at topp skribenten Dan Houser forlot Rockstar i 2020.

Hvis de skal overkomme eller lage samme gode produkt som var GTA V .

Må de få tak i Dan igjen.

jeg tipper på at skribentene de har nå sliter litt. med og forstå materialet eller med og komme opp med ideer.

Lenke til kommentar
Zeph skrev (9 timer siden):

Eg håpar dei klarar å koma opp med noko litt nytt. Sidan første GTA så er det mykje det same som skjer oppdrag etter oppdrag. Ikkje at eg har så mange gode idéar, men mannleg-gangster/kriminell i diverse utgåver som fraktar folk/ting, stel bilar, ranar bankar og utfører drap har det vore kvar gang. Kvinneleg hovudkarakter hadde vore fint, om det no er ein eller fleire av dei.

Det som har vore best med einspelardelen er ofte karakterane og ikkje minst stemmeskodespelarane. Der ligg R* langt framføre mange andre. Noko dei òg demonstrerte med RDR2. Sjølve handlinga og det som skjer er i stor grad ikkje noko eg hugsar så mykje av. På det området synest eg dei gjorde det betre i RDR-spela.

Er selv interessert i å se mer fokus på historiene bak protagonistene, og eventuelle særpreg på dets kriminelle karierevalg.

Det følte jeg de fikk bedre til med GTA 4 enn 5.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar
Tåka skrev (På 4.2.2022 den 20.58):

Det blir Elder Scrolls VI og GTA VI driter jeg i :)

 

Ghost pirate LeChuck skrev (På 4.2.2022 den 23.55):

Håper for all del at det blir ES 6, imens får vi kose oss med starfield :) 

Sannsynligvis kommer GTA VI først. Rockstar har ingen andre store prosjekter på gang (som vi vet om) og Bethesda holder fortsatt på med Starfield. Tipper GTA VI i 23/24 og ES VI i 25/26.

Gleder meg til begge to, men jeg foretrekker Elder Scrolls jeg også. Dessuten er jeg litt usikker på hva slags spill GTA VI egentlig kommer til å bli. At det skal være snakk om å hente inn elementer fra GTA Online høres ikke bra ut, så jeg håper det bare er falske rykter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rockstar er vel det eneste selskapet igjen jeg har trua på kan lage en spill evolusjon med nytt spill / GTA , som de har gjort gang på gang.

Bethesda og CD Projekt RED har jeg fått mindre forventninger til med årene, de er ikke i samme liga som Rockstar - det er ingen andre heller. 

 

 

Lenke til kommentar
MrL skrev:

Rockstar er vel det eneste selskapet igjen jeg har trua på kan lage en spill evolusjon med nytt spill / GTA , som de har gjort gang på gang.

Bethesda og CD Projekt RED har jeg fått mindre forventninger til med årene, de er ikke i samme liga som Rockstar - det er ingen andre heller. 

 

 

GTA har jo så å si vært likt hele tiden siden Gta3. Legger til noe ekstra å gjøre. Men hater GTA online, så håper på en ordentlig singelplayer, og en seperat onlinebit. Om ikke blir det muligens første GTA jeg dropper utenom Chinatown wars eller hva det het
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...