Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Etterspill (Les førstepost)


Anbefalte innlegg

Dette er et topp hemmelig dokument som ble funnet i huset til Trump:

A document marked TOP SECRET//SI//NOFORN//FISA that the indictment says concerned "military capabilities of a foreign country and the United States, with handwritten annotation in black marker."

 

 

Skulle gitt en del for å vite hvilket land dette omhandler ref dagens situasjon. 

Tar jeg på sølvfoliehatt omhandler dokumentet Israel. russland fikk fatt i det og solgte det til Hamas.

Finnes det noe bedre for å distrahere USA, bortsett fra et direkte angrep på USA?

 

 

 

 

https://www.reuters.com/legal/how-secret-were-documents-found-mar-a-lago-2023-06-09/

Endret av Psykake
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
14 hours ago, Mr.Duklain said:

Det er flere bevis som peker på at Joe Biden har vært involvert i Hunters shadye forretningsvirksomhet. Både vitner og konotoverføringer med store beløp. 

Er det virkelig beviser, eller kun rykter om bevis?

Meg bekjent er det ikke lagt frem noen ting, men MAGA republikanerne sier at de har..

Rudy hadde mange beviser på massivt valgjuks, men la aldri frem noe..

DT skulle offentliggjøre selvangivelsene sine bare "revisjonen" var ferdig, offentliggjorde det aldri..

+++
 

Det er en rød tråd med "å gjenta en løgn mange nok ganger" i MAGA kretsene.

Er det lagt frem beviser der gamlefar er aktivt involvert i noe? Om så kan du gi noen linker, for det har gått meg hus forbi.

Endret av WiiBoy
  • Liker 6
  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar
WiiBoy skrev (9 timer siden):

Er det virkelig beviser, eller kun rykter om bevis?

Meg bekjent er det ikke lagt frem noen ting, men MAGA republikanerne sier at de har..

Rudy hadde mange beviser på massivt valgjuks, men la aldri frem noe..

DT skulle offentliggjøre selvangivelsene sine bare "revisjonen" var ferdig, offentliggjorde det aldri..

+++
 

Det er en rød tråd med "å gjenta en løgn mange nok ganger" i MAGA kretsene.

Er det lagt frem beviser der gamlefar er aktivt involvert i noe? Om så kan du gi noen linker, for det har gått meg hus forbi.

Et raskt google søk.

https://www.washingtonpost.com/politics/2023/08/01/devon-archer-testimony-hunter-biden/

Lenke til kommentar
Mr.Duklain skrev (På 8.10.2023 den 8.20):

Du klarer fint å finne ut det jeg referer til selv.

Det er flere bevis som peker på at Joe Biden har vært involvert i Hunters shadye forretningsvirksomhet. Både vitner og konotoverføringer med store beløp. P

Ikke en gang republikanernes eget kronvitne Devon Archer hadde noe som var i nærheten å bevise at Joe Biden har gjort noe galt. I stedet falt hele "saken" etter hans fem timer lange vitneforklaring, der han og de tre andre dementerte hele greia. 

Dette er ikke annet enn en et forsøk på hevn og sirkus fra kokodelen av GOP. De klarte ikke en gang å finne et eneste vitne som ikke gikk stikk i strid med "saken" deres.

Endret av Snikpellik
  • Liker 7
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (43 minutter siden):

Ikke en gang republikanernes eget kronvitne Devon Archer hadde noe som var i nærheten å bevise at Joe Biden har gjort noe galt. I stedet falt hele "saken" etter hans fem timer lange vitneforklaring, der han og de tre andre dementerte hele greia. 

Dette er ikke annet enn en et forsøk på hevn og sirkus fra kokodelen av GOP. De klarte ikke en gang å finne et eneste vitne som ikke gikk stikk i strid med "saken" deres.

Finner det litt rart at man har på høytaler gjentatte ganger under et forretningsmøte for å si hei eller snakke om været. Det finnes vell også noen pengeoverføringer som også virker litt suspekte. 

Mitt poeng er egentlig bare å slå litt sprekker i glansbilder av Joe Biden. Støtter jeg Trump? Nei, jeg synes han er en tuling og blir ikke overrasket om han er skyldig i noe av det han er tiltalt for. Men samtidig synes jeg også Joe Biden er langt fra perfekt. 

 

Endret av Mr.Duklain
  • Liker 1
Lenke til kommentar
50 minutes ago, Mr.Duklain said:

Det er betaling/registrering, så jeg ser ikke hele. Virker som det er saken der Hunter ringer sin far og har han på høytaler, mens det er andre i rommet.

Det er i så fall tynn suppe. Det at Hunter får goder av å være hans sønn er jo ikke noe senior kan klandres for. Kun dersom han aktivt har vært med, så begynner det å bli noe.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
WiiBoy skrev (16 minutter siden):

Det er betaling/registrering, så jeg ser ikke hele. Virker som det er saken der Hunter ringer sin far og har han på høytaler, mens det er andre i rommet.

Det er i så fall tynn suppe. Det at Hunter får goder av å være hans sønn er jo ikke noe senior kan klandres for. Kun dersom han aktivt har vært med, så begynner det å bli noe.

Det er vell det siste som er sakens kjerne etter det jeg har forstått. 

Lenke til kommentar
On 8.10.2023 at 8:20 AM, Mr.Duklain said:

 

Det er flere bevis som peker på at Joe Biden har vært involvert i Hunters shadye forretningsvirksomhet. Både vitner og konotoverføringer med store beløp. 

 

 

2 hours ago, Mr.Duklain said:

Det er vell det siste som er sakens kjerne etter det jeg har forstått. 

Er det telefonsamtalen der JB blir satt på høytaler som er eneste "beviset", eller har du link til beviser om "kontooverføringer med store beløp"

Jeg synes saken er interessant, spesielt om MAGA delen har satt i gang dette uten noe som helst bevis på feil av senior. 
Alle undersøkelsene mot DT har hatt rot i noe beviselig som absolutt bør/burde undersøkes.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
WiiBoy skrev (9 minutter siden):

 

Er det telefonsamtalen der JB blir satt på høytaler som er eneste "beviset", eller har du link til beviser om "kontooverføringer med store beløp"

Jeg synes saken er interessant, spesielt om MAGA delen har satt i gang dette uten noe som helst bevis på feil av senior. 
Alle undersøkelsene mot DT har hatt rot i noe beviselig som absolutt bør/burde undersøkes.

De har dette-


The Republican-led House Oversight Committee subpoenaed a bank for Hunter Biden’s records and obtained two wire transfers from Chinese nationals to Hunter Biden in 2019 that listed President Joe Biden’s Wilmington, Delaware, home as the beneficiary address, the panel announced Tuesday.

https://amp.cnn.com/cnn/2023/09/26/politics/house-oversight-republicans-hunter-biden-bank-subpoena/index.html

  • Liker 3
Lenke til kommentar

The butthurt is strong in this one 😁
 

Sitat

 

For ei snau uke siden kunne Forbes Magazine melde at Donald Trump ikke lenger var på lista over USAs 400 rikeste.

Med en anslått formue på 2,6 milliarder dollar var han 300 millioner dollar unna 400. plass, ifølge Forbes.
Det faller ikke i god jord hos Trump. Mandag fyrer ekspresidenten løs på sin egen SoMe-plattform Truth Social.

Trump skriver at magasinet «feiler veldig stygt», og har «mistet sin relevans for lenge siden».

 

https://borsen.dagbladet.no/nyheter/fjernet-fra-rikingliste-raser/80319351

  • Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Red Frostraven skrev (På 10.10.2023 den 9:02 AM):

 

Som JJkoggan lenket til:

“This was a documented loan (not a distribution or pay-out) that was wired from a private individual to his new bank account which listed the address on his driver’s license, his parents’ address, because it was his only permanent address at the time,” Lowell said in a statement provided to CNN. “We expect more occasions where the Republican chairs twist the truth to mislead people to promote their fantasy political agenda.”

...

Du må begynne å bruke bedre kilder, og slutte å høre på hvilke enn kilder du har.

Og Trump er ikke skyldig i noe han er i rettsaker for, men alt. Alle har vært forsiktige med hva de tar ut tiltaler på, og Trump har fått spesialbehandling og behandles med silkehansker, talkumpudder og en så overdreven forhøyelse over hvordan folk normalt behandles av rettsvesenet at det er kvalmt.

De fleste som stjeler og selger topphemmelige statshemmeligheter og fremdeles er i besittelse av sådan slipper ikke varetekt og forhør, bare for å gi et konkret eksempel.

Nå har jeg ikke sagt at jeg tror Biden er skyldig. Jeg har bare fortalt om bevisene, dårlige eller ei. 

Det at du tror Trump er skyldig I alle anklager og har blitt "tatt på med silkehansker", får du lov til å mene så mye du vil. Han har nok blitt behandlet på samme måte som alle andre tidligere presidenter som har drevet med ymse snusk, om det er rettferdig eller ikke er en annen sak.  Trump er uansett uskyldig frem til han blir dømt i lovens forstand. 

Endret av Mr.Duklain
  • Liker 1
Lenke til kommentar
On 12.10.2023 at 4:41 PM, AveMORphine said:

Meidas Touch rakker ned på Trump? Like sikkert som at solen står opp hver morgen.

Trump har rett i at ledelsen i Israel har sviktet totalt ved å la Hamas og Islamic Jihad omtrent spasere inn uten motstand. Det er utilgivelig. Men Trump burde ventet med kritikken da all fokus må være på å frigi gisslene og ta seg av terroristene.

image.png.e775f4a29e3686a7dcb865bec1c1e8a9.png

Endret av Ekspertkommentator
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...