Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Etterspill (Les førstepost)


Anbefalte innlegg

Yakamaru skrev (9 minutter siden):

Lyve? Hvordan er det å overdrive et sitat en løgn? Ta deg en bolle. 😛

Drar man overdrivelsen for langt blir det en løgn. Og du dro den for langt. 

Sitat

Eller er det greit for at folk skal kaste de dem ikke er enige med i "omskoleringsleirer" greit fordi de ikke er enige? Har aldri vært borti så mye poengløst hat og kultmentalitet enn det jeg har vært borti folk som hater Trump eller som ikke er med i kulten dems. 

Ingen skal kastes noen steder.

Hun identifiserte - helt korrekt, etter min mening - at den mest ekstreme delen av den republikanske velgermassen fremstår som en kult.

Og at disse menneskene - slik som medlemmer av ulike sosiale og religiøse kulter - bør få et tilbud om de-programmering. Helt frivillig, så klart. 

Endret av VifteKopp
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 minute ago, Dragavon said:

Du kan standardsvaret ser eg.

95% av media har hatt negativ presse dekning om Trump. Han klarer fortsatt å sitte på ~42% approval rating. Hva tror du han ville ligget på hvis han hadde 95% POSITIV presse dekning? Folk stoler ikke på media lenger, og for en god grunn.

https://www.mediaite.com/daily-ratings/cnn-hits-a-record-ratings-low-as-fox-prime-time-recovers-and-msnbc-sees-growth-in-third-quarter-of-2023/

CNN har mistet ~90% av seerne sine, blant annet. Detta klovnenettverket har seg selv å takke fordi de lyver, og de er ikke de eneste hvor folk har mistet tillit til media.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
7 minutes ago, Mr.Duklain said:

Oh yes! De kan ofte virke mer fanatiske enn Trump sine. Men ja kan ikke heller skjønne at noen av dem har støttespiller eller at noen ville stemme på slike folk, men sånn er nå verden.

Ja, man skal jo passe seg for å normalisere denne opp-ned-verden vi plutselig befinner oss í og erklære det rarere at Biden kan ha oppspillte fans, for det er jo absolutt ikke den underligste retningen nord-Amerikanske velgere har tatt.
Men pek meg gjerne i retning noen fanatiske Biden-fans.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
3 minutes ago, VifteKopp said:

Drar man overdrivelsen for langt blir det en løgn. Og du dro den for langt. 

Ingen skal kastes noen steder.

Hun identifiserte - helt korrekt, etter min mening - at den mest ekstreme delen av den republikanske velgermassen fremstår som en kult.

Og at disse menneskene - slik som medlemmer av ulike sosiale og religiøse kulter - bør få et tilbud om de-programmering. Helt frivillig, så klart. 

Lol, okay dude. Du får nå lov til å tenke hva nå enn du vil om emnet, jeg har allerede sagt hva jeg skulle i tråden. Jeg har viktigere ting å foreta meg enn å krangle med et kultmedlem. Får ha en god helg der borte. :)

Lenke til kommentar
Atib Azzad skrev (2 minutter siden):

Ja, man skal jo passe seg for å normalisere denne opp-ned-verden vi plutselig befinner oss í og erklære det rarere at Biden kan ha oppspillte fans, for det er jo absolutt ikke den underligste retningen nord-Amerikanske velgere har tatt.
Men pek meg gjerne i retning noen fanatiske Biden-fans.

Splittelse fører til at man får ekstreme ytterpunkter. Dette finner man både hos Biden og Trumps sine støttespillere uten at man må lete veldig hardt for å finne disse. 

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar
Yakamaru skrev (1 minutt siden):

Lol, okay dude. Du får nå lov til å tenke hva nå enn du vil om emnet, jeg har allerede sagt hva jeg skulle i tråden. Jeg har viktigere ting å foreta meg enn å krangle med et kultmedlem. Får ha en god helg der borte. :)

Med andre ord, du gikk tom for argumenter og alt du har igjen er personangrep. Fint. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Mr.Duklain skrev (11 minutter siden):

Nei, ser ikke helt poenget med det, akkurat som jeg ikke vil vise dem som støtter Trump fanatisk. Uansett er det jo paradoks at så upopulærere presidenter har en personkult. 

Det finnes knapt én eneste fanatisk Biden-tilhenger.

Faktisk er han ganske upopulær. Men veldig mange foretrekker han over alternativet.

Trump har derimot en ganske stor følgerskare - vi kan kalle dem MAGA - som innehar mange kultmessige trekk. 

  • Liker 7
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
VifteKopp skrev (2 minutter siden):

Det finnes knapt én eneste fanatisk Biden-tilhenger.

Faktisk er han ganske upopulær. Men veldig mange foretrekker han over alternativet.

Trump har derimot en ganske stor følgerskare - vi kan kalle dem MAGA - som innehar mange kultmessige trekk. 

Ja både Biden og Trump er upopulære ingen tvil om det, men det er jo synd at det ikke finnes et tredje eller fjerde alternativ. MAGA-kulten er nok en oppfinnelse av demokratene, og det hører man ofte i taler og intervjuer med Biden og andre demokrater som snakker om "MAGA-bevegelsen" som har tatt over det republikanske partiet, men sannheten er mye mer nyansert enn det, og republikanerne har mange fløyer.  

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Mr.Duklain skrev (Akkurat nå):

Ja både Biden og Trump er upopulære ingen tvil om det, men det er jo synd at det ikke finnes et tredje eller fjerde alternativ. MAGA-kulten er nok en oppfinnelse av demokratene, og det hører man ofte i taler og intervjuer med Biden og andre demokrater som snakker om "MAGA-bevegelsen" som har tatt over det republikanske partiet, men sannheten er mye mer nyansert enn det, og republikanerne har mange fløyer.  

Ingen oppfinnelse. De kultmessige trekkene til MAGA har blitt identifisert av flere ledende eksperter på kultbevegelser. 

Det Republikanske Partiet har i stor grad blitt overtatt av Trump, og rommer ikke lenger like mange forskjellige retninger og fløyer som det gjorde tidligere. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Mr.Duklain skrev (21 minutter siden):

Ja både Biden og Trump er upopulære ingen tvil om det, men det er jo synd at det ikke finnes et tredje eller fjerde alternativ. MAGA-kulten er nok en oppfinnelse av demokratene, og det hører man ofte i taler og intervjuer med Biden og andre demokrater som snakker om "MAGA-bevegelsen" som har tatt over det republikanske partiet, men sannheten er mye mer nyansert enn det, og republikanerne har mange fløyer.  

Republikanerne har mange fløyer, det er sanne, men demokratene har ingenting som ligner MAGA bevegelsen og Trump kulten.   Motkandidatene til Biden hadde ingen problem med å angripe ham direkte mens bare en av motkandidatene til Trump tør å kritisere ham direkte fordi det finnes nok fanatiske MAGA folk til å straffe dem hardt.  Det viser at hvis det finnes en Biden kult så har de ingen makt og er mye mer tolerante enn MAGA kulten.

Disse samme MAGA folk og deres kult som ikke tåler dissens ødelegger deres partiet i kongressen og mulig hele landet dersom de ikke er mer tolerante gjør det som er nødvendig for staten til å fungere.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
jjkoggan skrev (1 time siden):

Republikanerne har mange fløyer, det er sanne, men demokratene har ingenting som ligner MAGA bevegelsen og Trump kulten.   Motkandidatene til Biden hadde ingen problem med å angripe ham direkte mens bare en av motkandidatene til Trump tør å kritisere ham direkte fordi det finnes nok fanatiske MAGA folk til å straffe dem hardt.  

Er jo flere som har kritisert Trump til og med hans vise-president Mike Pence har kritisert han. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
3 hours ago, jallajall said:

Clinton. Establishment politiker som har brukt hele sitt ettermæle til å syte over hvordan valget ble stjålet fra hennes i stedet for å inspirere, kommer med ideer som ikke hører hjemme i et demokrati.

Pass opp nå. Plutselig er du i en bodybag. 

Lenke til kommentar
Mr.Duklain skrev (1 time siden):

Er jo flere som har kritisert Trump til og med hans vise-president Mike Pence har kritisert han. 

Ja, du kan peke på noe få unntagelser, men det er ikke noe i nærheten av det som er vanlig og det er MYE å angripe Trump for.  Dette er første gangen en kandidat for president har lite tid til å drive med en valgkamp fordi de må stilles for retten

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...