Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, ingen mail fra Power. Enten ble det noe krøll i systemet, eller så ble ikke med i trekningen av en grunn. Trodde fylte alle kravene; mypower-kunde, påmelding via sms, og det siste hva nå enn det var. Jaja, fikk lagt inn ordre i dag uansett, så spiller ikke stor rolle.....men hadde vært greit å fått beskjed likevel da. Tenk om jeg ble trekt ut men e-posten nådde ikke fram. Aiai. 😅

Lenke til kommentar
Myst skrev (Akkurat nå):

Vel, ingen mail fra Power. Enten ble det noe krøll i systemet, eller så ble ikke med i trekningen av en grunn. Trodde fylte alle kravene; mypower-kunde, påmelding via sms, og det siste hva nå enn det var. Jaja, fikk lagt inn ordre i dag uansett, så spiller ikke stor rolle.....men hadde vært greit å fått beskjed likevel da. Tenk om jeg ble trekt ut men e-posten nådde ikke fram. Aiai. 😅

Support fortalte meg at kun vinnere ble kontaktet, til info.

Lenke til kommentar
ReaveЯ skrev (5 minutter siden):

Bestilte selv med betal innen 14 dager på cdon. Håper ikke det gjør jeg ikke blir prioritert..🤔 

Kan aldri tenke meg at det har noe å si. Jeg er ganske sikker på at CDON/Coolshop får jo pengene sine av Klarna (coolshop brukte ihvertfall Klarna) med en gang selv om du velger faktura som betalingsmetode. Deretter er det Klarna sitt problem om du ikke betaler. Om ikke Klarna får pengene sine, så selger de kravet videre til et inkassoselskap. Om ikke inkassoselskapet får pengene sine, så får du staten på nakken, og det ender opp med lønnstrekk. Så strengt tatt er det ditt problem til slutt 😬😂

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Jeg bestilte også med 14 dagers betalingsfrist på CDON, skal i teorien ikke være et problem og det har aldri vært et problem. Det er som "listen" skriver at CDON får pengene sine med en gang, så det skal ikke ha så mye å si. Det jeg er redd for er at CDON har tatt i mot for mange bestillinger og de kansellerer bestillingen min, men jeg bestilte 12:57 så jeg håper det går i boks. 

Er det noen her som har erfaring med å bestille ps5 fra CDON og kan si noe om det har vært mye krøll og antatt leveringstid osv??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Lajdden skrev (1 minutt siden):

Coolshop pakker ordren. Bestilt 12:57 😃

Så bra! Har selv 12:59, klarer ikke slå meg i ro før den pakkes/sendes. Deretter klarer jeg ikke slå meg til ro før den er i sporingsappen. Deretter klarer jeg ikke slå meg i ro før den er på postkontoret. Deretter klarer jeg ikke slå meg til ro før den er hentet. Deretter klarer jeg ikke slå meg til ro før jeg har åpnet den. Da skal det være greit.

Lenke til kommentar
J.H. skrev (16 minutter siden):

Er det noen her som har erfaring med å bestille ps5 fra CDON og kan si noe om det har vært mye krøll og antatt leveringstid osv??

Eneste "minuset" med cdon er at det kan ta et par dager før pakken forlater deres lager. Men Ps5 esken var pakket inn i en annen eske og det var et pluss. At Postnord sitt tog i nord Sverige hadde krøll er ikke cdon sin feil. 

Gled deg. Verdt ventetiden. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Nadde skrev (2 timer siden):

Fikk mailen 13:02 jeg også, bekreftelsen kom kl 13:06. Hadde vært 13:03 om jeg hadde klart å få ut korte fra kortholderen 🤣 måtte løpe til samboeren så han fikk dratt ut kortet. Anyways snakket med CDON å de sa til meg at den ble sendt så fort de fikk den inn på lager. Så tror nok du for også da 😊

Oja nice. Jeg ble så stressa jeg prøvde å løpe til moren min og spørre om å kjøpe, men hun var ikke hjemme. Jeg sa bare fakk it og satt in kortinfoen, men jeg tenkte på at det er dårlig å forhåndsbestille, og at fler tilbud kommer, men jeg kunne ikke miste sjansen. Måtte fylle inn all kortinfoen igjen siden jeg trykka ett annet sted med et uhell. Heldig som fikk kjøpt da😌

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...