Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fulgt med passivt i denne tråden over lengre tid, og var nær med å gi opp! Takket være tips her i fra så fikk jeg kjøpt fra Coolshop, og fikk leveringsbekreftelse for to timer siden! Var tydeligvis min lykkedag idag, fikk like etterpå melding fra en kompis som hadde fått kjøpt to, og jeg kunne få kjøpe en om jeg ønsket det. Så fikk jeg sms fra Power 16.30 om at jeg får kjøpe PS5. 

Lenke til kommentar
Huldramuldra skrev (Akkurat nå):

Har fulgt med passivt i denne tråden over lengre tid, og var nær med å gi opp! Takket være tips her i fra så fikk jeg kjøpt fra Coolshop, og fikk leveringsbekreftelse for to timer siden! Var tydeligvis min lykkedag idag, fikk like etterpå melding fra en kompis som hadde fått kjøpt to, og jeg kunne få kjøpe en om jeg ønsket det. Så fikk jeg sms fra Power 16.30 om at jeg får kjøpe PS5. 

syns du burde selge til folk her som ikke har fått ennå, til kostpris. da mener jeg ikke meg. tenk deg hvor mye du hadde satt pris på hvis noen hadde gjort det for deg, mann blir ikke rikere av et par tusen lapper på finn :)

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Skulle gjerne ha delt ut til alle! Kommer ikke til å selge på Finn, og kommer ikke til å kjøpe fra min kompis heller. Har en nevø, som også har fulgt med aktivt her lenge, så han blir nok den heldige som får kjøpe 🙂  Var nesten ufortjent flaks jeg hadde idag, håper det løser seg for resten også!

Endret av Huldramuldra
Lenke til kommentar
Huldramuldra skrev (5 minutter siden):

Har fulgt med passivt i denne tråden over lengre tid, og var nær med å gi opp! Takket være tips her i fra så fikk jeg kjøpt fra Coolshop, og fikk leveringsbekreftelse for to timer siden! Var tydeligvis min lykkedag idag, fikk like etterpå melding fra en kompis som hadde fått kjøpt to, og jeg kunne få kjøpe en om jeg ønsket det. Så fikk jeg sms fra Power 16.30 om at jeg får kjøpe PS5. 

Kjøper gjerne en av deg, bestilt i juni og prøvd å få tak i etter det har vært mulig å få tak i på drops og lignende...

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...