Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

12:51 mottok jeg bestilingbekreftelse på mail. Sendebekreftelse kommer vel ikke før etter den er sendt.

GaliMattis skrev (7 minutter siden):

Fikk bekreftelse på bestilling av coolshop 13.06 - fikk bekreftet fra kundeservice at jeg får en av de som var på lager.

dog ingen sendingsbekreftelse.

jeg fikk den 12 56

Nedllo skrev (28 minutter siden):

Kan bekrefte at coolshop hadde på lager😊 er allerede sendt fra lageret i Danmark2AD143E0-D5FF-4D49-A223-DB7757244DF7.thumb.jpeg.674f00fd94850769af3712906704a375.jpeg

Bestilte 12:53

• Like 1

5 minutes ago, Nedllo said:

Bestilte 12:53

Oof, da har jeg dårlige odds kanskje. 
Min ble bekreftet 13:04. 

Får bare krysse fingrene og grattis med din!

Akkurat når jeg ikke har sjekket så har det vært to slipp, typisk, får nøye meg med dirt 5 som kom på Xbox gamepass i dag :) 

Godt å høre dere har fått bestilt, snart må vel dem på Finn selge til kostpris, det er tydelig at det kommer maskiner for salg hver uke nå så snart er det ikke noe marked på Finn, og alle får i tur og orden uten dette stresset.

SandyMcPandy skrev (1 minutt siden):

Fortsatt lov å håpe at man er heldige hos Power! Jeg har bursdag på søndag så ber til Sony-guden om at jeg blir trukket 😅

Screenshot_20210225-145925_Chrome.jpg

Etterpå sier oss jo kjempemye...

Fontastic1 skrev (1 minutt siden):

Ikke hørt noe fra coolshop enda. Bestilte 12.58

De mottok min bestilling 1306. Snakket med de på chat. De kunne bekrefte at jeg fikk. Så tror du kan ta det med ro🙂

joakimbus skrev (Akkurat nå):

Etterpå sier oss jo kjempemye...

Heller "etterpå" en "allerede trukket" 😅 Chatten er fra 14:55 og "etterpå" er vel fortere en "senere" 🤔 

• Like 2

1 minute ago, Myst said:

Trekningen skulle være i går kl 12 sto det i kampanjen.. Makan til latsabber..

Var sånn jeg forstod det, men meldingen de la ut etterpå var at det var fristen og vi skulle få svar innen klokken fire i dag. 

1 minute ago, Myst said:

De har vel plutselig begynt å bry seg om at reelle kunder skal få kjøpt og går sikkert derfor gjennom manuelt. Mon tro om de ble litt misunnelig på all positiv omtale  Elkjøp fikk :D

• Like 1

Fra Eurogamer.net

23 feb. 
Latest: Today's batch of PS5 stock at Game has now sold out. Don't worry if you didn't get one this time as this is just the first in a number of major PS5 restocks scheduled over the weeks ahead. We're expecting Argos, Amazon and Very all to restock again soon and will keep you updated on this page. We're awaiting news on the next US restock as well but haven't heard any info yet.

1 minute ago, Myst said:

Kanskje det er en som løy på seg Excel-ferdigheter på intervjuet som har fått ansvaret for å fjerne duplikater og randomisere vinner? 

• Like 1