Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Billon skrev (2 minutter siden):

prata nettopp med en fra coolshop support, han skulle være noen slags leder. og han mente at de har vært flinke til å ta ned artikkel siden etter at de var utsolgt. Han følte veldig sikker på at hvis det står akseptert på ordre, så får dere tilsendt ps5.

Man kunne egt bestille så mange man ville derifra i følge kundeservicen🤯

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Billon said:

prata nettopp med en fra coolshop support, han skulle være noen slags leder. og han mente at de har vært flinke til å ta ned artikkel siden etter at de var utsolgt. Han følte veldig sikker på at hvis det står akseptert på ordre, så får dere tilsendt ps5.

Christian? Han mente at jeg skulle være safe, men blir spennende😅

Lenke til kommentar
Zain1 skrev (Akkurat nå):

Man kunne egt bestille så mange man ville derifra i følge kundeservicen🤯

det vet jeg ikke noe om, bestilte bare en. begynte å bli urolig, fordi jeg trodde at de hadde tatt inn for mange bestillinger. de påstår at de var obs på det før de åpnet for salg, og hvis du har fått ordrebekreftelse så får du din ps5.

Lenke til kommentar
Billon skrev (Akkurat nå):

det vet jeg ikke noe om, bestilte bare en. begynte å bli urolig, fordi jeg trodde at de hadde tatt inn for mange bestillinger. de påstår at de var obs på det før de åpnet for salg, og hvis du har fått ordrebekreftelse så får du din ps5.

Fikk ikke bestilt på coolshop siden jeg ikke fant faktura option😂🤦‍♂️ Den var jo ved klarna greia haha, fikk meg med 2 på Cdon som går til en kollega og en kompis

Lenke til kommentar

Ok, ikke annet å gjøre enn  å ta han (Christian) på ordet da og ha litt tålmodighet i morgen og. Er litt synd det ble som det ble, men det får være deres (CS sin) sak. Tenkte først om det var fordi jeg bestilte spill-bundle og kanskje spillet ikke var på lager, men står at det er også på lager, så kanskje tar litt ekstra tid å sette sammen den pakken.

Og beklager til alle andre som leser tråden. Fortvilelse er en del av tråden og ting må bare luftes ut som det er. 😛 Blir nok en roligere tråd igjen så fort alle får det de venter på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

For noen år siden så begynte man å stille spørsmål ved ordren etter et par dager da man begynte å bli utålmodig og lurte på om man gjorde ting riktig. Men her på denne tråden så stiller dere spørsmål og er nervøse for å få bestillingen 2-3 min etter dere har bestilt. Vær litt mer tålmodige. Kundeservice tar kontakt med dere om det er noe feil med bestillingen. Hjelper ikke å mase og sutre her som en gjeng høner uten hane. Just sayin. 🙂 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Feilhode skrev (8 minutter siden):

Noen som vet hvor lang til det tar å få varen fra Coolshop når den er blitt registrert hos PostNord og de har markert den som sendte i sitt eget system? Aldri brukt Coolshop før.

Bor i Oslo/Viken til info.

PostNord er lynkjappe. Ble den sendt i dag har du den nok fredag eller lørdag. Hvor sendes det fra? Fikk min på kort tid fra Sverige. Posten har noe å lære. 

 

 

6CE7D530-562A-4F8A-A97A-ECF0F9DADA23.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ullerlien skrev (1 time siden):

For noen år siden så begynte man å stille spørsmål ved ordren etter et par dager da man begynte å bli utålmodig og lurte på om man gjorde ting riktig. Men her på denne tråden så stiller dere spørsmål og er nervøse for å få bestillingen 2-3 min etter dere har bestilt. Vær litt mer tålmodige. Kundeservice tar kontakt med dere om det er noe feil med bestillingen. Hjelper ikke å mase og sutre her som en gjeng høner uten hane. Just sayin. 🙂 

Mesteparten av de som stiller spørsmål er vel ungdommer stort sett, er som regel de som er usikre på det meste, ikke noe negativt om ungdommen men sånn er det bare.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...