Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

ReaveЯ skrev (1 minutt siden):

Har noen som bestilte fra CDON fått noe sendingsbekreftelse? Eller bare coolshop?

Kun coolshop folka, cdon får sikkert i de første dagene i mars 

Edited by Zain1

Farlig nært å gi opp her. Man blir jo helt besatt, og drop'ene har alltid kommet idet jeg har undervisning, men det er ikke like enkelt å slippe alt for å sjekke notifications når man er lærer. Mye skuffelse som rår! 😕

JackShjt skrev (4 minutter siden):

Farlig nært å gi opp her. Man blir jo helt besatt, og drop'ene har alltid kommet idet jeg har undervisning, men det er ikke like enkelt å slippe alt for å sjekke notifications når man er lærer. Mye skuffelse som rår! 😕

Ser den, flere som fikk kjøpt fra både coolshop og cdon, spør pent så er det sikkert noen som kan hjelpe 😁

5 minutes ago, JackShjt said:

Ikke gi opp, 🥳 og ikke gi inn for de som skal loppe deg for mest mulig. Nå kan det være at det kommer leveringer hver uke fremover, om man skal tro eurogamer. 

ReaveЯ skrev (8 minutter siden):

Ja mulig det. Sto jo forventet levering 3 mars på sia dems så🤔

3 mars er dagen de for inn ps5 om leveringen til dem går som planlagt. De skulle pakke og sende ordrene så fort de fikk inn varene😊

2 minutes ago, Andres said:

Ser den, flere som fikk kjøpt fra både coolshop og cdon, spør pent så er det sikkert noen som kan hjelpe 😁

Haha, man er liksom litt for trege for de og, føler jeg.

Just now, Trønderbart said:

Ikke gi opp, 🥳 og ikke gi inn for de som skal loppe deg for mest mulig. Nå kan det være at det kommer leveringer hver uke fremover, om man skal tro eurogamer. 

Kommer overhodet ikke til å gi inn til scalpere. Håper det snart kommer inn en skikkelig flyt av loddtrekninger, slik at de folka der taper penger. 

• Like 1

Kjerringa fikk mail nå om at ho kunne bestille PS 5 fra Power. Ho skulle f.... ikkje ha noe PS 5 i hus sa ho, så da får du selge den 😂

• Like 2

2 minutes ago, Nizzen said:

Kjerringa fikk mail nå om at ho kunne bestille PS 5 fra Power. Ho skulle f.... ikkje ha noe PS 5 i hus sa ho, så da får du selge den 😂

Ser ikke ut for at alt gikk ut samtidig da

Nizzen skrev (8 minutter siden):

Hvis hun ikke vil ha den, så tar jeg den gjerne 😅 Ingen melding fra Power til meg 🥲

Jeg bestilte betal 14 dager senere på coolshop fordi bankkortet mitt ikke virka når jeg satt på dass å bestilte i dag kl 13:01. Så den er bekreftet på siden, men ikke noe melding om at den pakkes. Jeg skyndet meg å endre betalingsmåte til vipps og er nå trekt for den. Håper det gjør susen!

BakaBerg skrev (Akkurat nå):

Jeg bestilte betal 14 dager senere på coolshop fordi bankkortet mitt ikke virka når jeg satt på dass å bestilte i dag kl 13:01. Så den er bekreftet på siden, men ikke noe melding om at den pakkes. Jeg skyndet meg å endre betalingsmåte til vipps og er nå trekt for den. Håper det gjør susen!

Jeg så bare options for å betale med engang?

Zain1 skrev (1 minutt siden):

Jeg så bare options for å betale med engang?

Jeg fikk flere. Var nettopp inne på coolshop og endra det til vipps. Betalte for 3 min siden. Krysser fingra

• Like 1

BakaBerg skrev (Akkurat nå):

Jeg fikk flere. Var nettopp inne på coolshop og endra det til vipps. Betalte for 3 min siden. Krysser fingra

Har ingenting å si vist du bestilte med klarna,  min er lasta på bil med betaling via klarna

Nedllo skrev (2 minutter siden):

Har ingenting å si vist du bestilte med klarna,  min er lasta på bil med betaling via klarna

så rart, Da stiller jeg meg mer skeptisk. Ingen leveringsinfo her.

BakaBerg skrev (3 minutter siden):

så rart, Da stiller jeg meg mer skeptisk. Ingen leveringsinfo her.

Slapp av, den kommer :)