Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Just now, Billon said:

egentlig bare deg. Ting tar tid, og jeg er ganske sikker på at vi får beskjed fra coolshop imorgen :)

Enig med du. 
Får vi så får vi. Får vi ikke så overlever vi nok uansett. 

Blir uansett et antiklimaks å få den i hus, for jakta har jo vært så spennende. Kanskje jeg skal håpe jeg ikke får fra Coolshop så jeg kan være med litt lenger?

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Saykin skrev (5 minutter siden):

Forholder meg skeptisk til at de har sendt ut sms og/eller mail om vinnere når det kommer fra to stk med en forumpost 😛 Hvis ikke så gratulerer! 

Hehe jeg har holdt lav profil her inne da jeg ikke har hatt spørsmål om distill/når det er slipp. Men tenkte jeg kunne dele at de har begynt å sende ut

Så takk

bacon

Lenke til kommentar
KriZZ skrev (3 timer siden):

Hei!

Jeg vil bare gi en utrolig stor takk til deg, jeg klikket meg inn på lenka og fikk bestilt. Har fått bekreftelse på e-post - men tør ikke slippe jubelen helt løs før jeg får bekreftet at de ikke har tatt i mot for mange forhåndsbestillinger. 🤞 Jeg ser nå at de har deaktivert live chat-support, så får ikke spurt heller (det har de helt sikkert gjort lurt i... ;) )

Jeg greide heller ikke lese i farten om estimert leveransedato var 03. mars, eller om dette var da de fikk inn på lager og kunne sende ut. Noen som så det?

Igjen, tusen takk for hjelpen, det settes umåtelig stor pris på fra en småbarnsfar som gleder seg til å koble på headset og spille litt om kveldene. 😄

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fikk nylig bekreftelse fra Coolshop om at de har pakket bestillingen min!

Var egentlig ikke på leting eller stresset med å få taki men har vært innom på dette forumet litt her og der. Jeg bestilte også fra CDON, så om jeg mottar begge kommer jeg til å legge den ene ut for salg her til veil.pris som takk for at dere bruker tid og energi på alt det her :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...