Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
BadCat skrev (1 time siden):

Er det noen som vet hvordan POWER sender PS5. Der jeg bor er det sjelden noe kommer frem helt. Ofte er det hull på emballasjen og varen er ødelagt eller mangler.Jeg er i tvil om jeg skal kjøpe eller ikke. Det er ikke vits hvis pakken ikke overlever turen.

_20210225_173100.thumb.JPG.3b2661cf20ab591ae7cc86dee75de68a.JPGDSC_1030.thumb.JPG.355ac883e6642ced804e5b17eda01268.JPG

Tuller du nå? Selvfølgelig er det «vits» å bestille fra Power, de sender med Postnord eller Helthjem. PS5-esken uten emballasje overlever transporten med samtlige seriøse fraktselskaper i Norge. Esken vil nødvendigvis ikke se like bra ut som hvis den hadde vært pakket inn. Hvor du bor i landet er irrelevant, du må ha hatt særs uflaks ved tidligere anledninger. 
Skulle du være så uheldig at noe skjer med pakken din så vil Power garantert ordne opp. 

Endret av RigmorK
Lenke til kommentar
11 hours ago, gurka said:

Om noen i Trondheim etc. er litt mer gira på digitalversjonen enn diskversjonen så gi beskjed 😊

Utrolig bra at flere fikk tak i maskiner i dag, helt konge av de som hjelper og deler slik info 👍

Jeg er! Har en diskversjon på vei. Har du en digitalversjon liggende?

Lenke til kommentar
Nizzen skrev (1 time siden):

I call BS ;)

Vel, NetOnNet sendte den første jeg fikk med bare papp stripsa fast rundt eska, slik at PS5en var synlig flere steder. Altså det var ikke en eske engang. Gikk heldigvis fint da, med noen få skavanker på originaleska. PS5en ligger godt beskytte opp i eska si. :)

@BadCat Power sendte med romslig eske og foam i. Så ikke noen skavanker der. Edit: De la den forøvrig igjen på trappa mi uten at noen var hjemme, sånn ca. kl 14 på dagen. Så var litt stressa når jeg kom hjem fra jobb om den faktisk ville være der 😜

Endret av MrMarbles
Lenke til kommentar

Postbudet skal da overhodet ikke legge fra seg post på trappa, med mindre de har fått beskjed av mottaker om at det er greit. Hvor i landet er det du bor, siden postens ansatte ikke klarer å betjene pappesker og post på en skikkelig måte? Om dette er vanlig praksis ville jeg sendt inn klage til Posten sentralt, for slik kan man ikke holde på

Lenke til kommentar
newman221 skrev (3 minutter siden):

Postbudet skal da overhodet ikke legge fra seg post på trappa, med mindre de har fått beskjed av mottaker om at det er greit. Hvor i landet er det du bor, siden postens ansatte ikke klarer å betjene pappesker og post på en skikkelig måte? Om dette er vanlig praksis ville jeg sendt inn klage til Posten sentralt, for slik kan man ikke holde på

Det var PostNord... Riktignok var det MyPack Home. Jeg tror ikke jeg fikk opp noe valg om dette ved bestilling, siden det var varehussjefen som satte opp bestillinga for meg. Men uansett, ikke kult å levere midt på dagen når ingen er hjemme :) Var ikke slik at jeg fikk velge leveringstidspunkt heller.

Lenke til kommentar
newman221 skrev (27 minutter siden):

Postbudet skal da overhodet ikke legge fra seg post på trappa, med mindre de har fått beskjed av mottaker om at det er greit. Hvor i landet er det du bor, siden postens ansatte ikke klarer å betjene pappesker og post på en skikkelig måte? Om dette er vanlig praksis ville jeg sendt inn klage til Posten sentralt, for slik kan man ikke holde på

Posten gjør ikke dette. Det finnes andre fraktselskaper vettu

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Bebooooo said:

Sendte mail til Cdon og fikk bekreftet selv om jeg fikk error da jeg bestilte var alt i orden, og at de sender ut i løpet av mars så lenge det ikke skjer noe uforutsett. Mail 13:09 

 

Sa de noe om at det stod 03.03.2021 at de fikk det på lager og sender ut med en gang etter det?

Lenke til kommentar
Bebooooo skrev (5 minutter siden):

Bare at de sender i løpet av mars 😐

Jeg bestilte i juni i fjor og fikk fra cdon på lanseringsdatoen. Da fikk jeg samme beskjed om at med mindre noe uforutsett oppstod så skulle konsollen komme til angitt dato. 
 

Har litt inntrykk av at CDON har god kontroll på hva de får inn så tror nok 3. mars er en riktig dato. Er jo heldigvis ikke lenge til. 

Lenke til kommentar

Etter å ha lurt i kulissene over lengre tid, er det kjekt å se at så mange har begynt å få tak i maskiner her inne.

Personlig tilhører jeg fortvilelsesgruppa etter min vanlige uflaks kommer stadig i veien for å få tak i en selv. Seneste krumspring var i går når jeg var borte fra maskinen 1 time i løpet av hele dagen på et ærend, og gikk glipp av både CDON og Coolshop. 

Det må sies at det er litt sport i jakten og at det er spennende, så det er ikke bare ren fortvilelse i det å ikke å ha klart å få tak i en enda😉

Men nok om det. Gratulerer så mye om du er på din første, eller tiende maskin. Dere er alle vel fortjent med det dere har, og det dere får.

Ha en fortsatt fin dag😊!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...