Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
RaptorStrike skrev (25 minutter siden):

Ja, selvfølgelig gjør du det. Du synes jo det er helt greit aktørene gjør som de vil og skyver alt ansvar over på forbrukerne. 

Se nå putter du ord i munnen på andre igjen. Det kunne du jo fint la være :)

Du vet det er LANGT mer grått enn det er hvitt og sort. Bare fordi jeg ikke kan si meg enig betyr ikke at jeg mener det HELT motsatte. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det noen her som kjøpte på netonnet optisk versjon 19.11 og fikk følgende informasjon i bestillingsbekreftelsen som har hørt noe?:

Levering: Fraktmåte og leveringstid
Ordren vil bli levert i løpet av perioden 08.12.2020 - 15.12.2020

 

Krysser fremdeles fingrene her!

Endret av bakskj
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Smultring77 skrev (4 minutter siden):

ser flere av dem som hadde først 12 desember og så 17 desember hos komplett nå i dag fikk ny dato mai 2021 ... Dette er folk som bestilte den 22 april før klokken 18.00 ... Hva er det som skjer hos komplett? Er de ikke venner med Sony lenger? 

Kom over ein post på facebook med kundeservice pÅ komplett

63F2996C-13E2-4D9B-94EA-1ED26006935A.jpeg

Lenke til kommentar
2 hours ago, newman221 said:

Men verken Elkjøp eller Komplett produserer konsollene. Og Sony har antagelig produksjonsutfordringer, siden de slipper et begrenset opplag. Tviler på at de holder tilbake 12 millioner konsoller bare for å irritere deg... 

produsentene kan da ikke stå til ansvar for hva butikker lover bort. Avtalen du gjør for kjøpet er med selger, ikke produsent. Hvis du kjøper rett fra Sony så saken en annen, men det er ikke faktum her

  • Liker 1
Lenke til kommentar
cuberen skrev (1 time siden):

Litt av en pris, mulig de er inspirert av scalperne. Men er det normalt å få 1 konsoll fra Sony/Nordisk film?

Inspirert? De faller lett inn under den kategorien selv når de selger til den prisen. 

Endret av Diami
Lenke til kommentar
cuberen skrev (4 timer siden):

Litt av en pris, mulig de er inspirert av scalperne. Men er det normalt å få 1 konsoll fra Sony/Nordisk film?

Var det ikke deal.no som i årevis solgte falske t-skjorter fra dropshippere?

Helt i tråd med forventningene jeg har til bedriften.

Speaking of gräddost, her snakker vi ventepølser: https://www.tine.no/oppskrifter/bakst/brod-og-rundstykker/cheesy-juletre

Endret av Groundbreaking-Maize
Lenke til kommentar

Veldig spent på hva som skjer hos Komplett. Ser flere av dere har fått shuffla datoer, hva skyldes det?
Den lille optimisten i meg håper på ny batch desember, men tviler. 

 

Ordre sist oppdatert 02/12/2020 23:42

 

 

EDIT: Bestilte forøvrig 23.04.2020 kl 1928.
Bestilt, forventet inn på lager 3 mars 2021, 1 stk

Endret av HCG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...