Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 hour ago, L1pslide said:

Jeg tok meg en fridag.. jeg fikk kort (mulighet for 2)🙃

Jeg kunne også sittet med 4-5 kort om jeg ønsket, men har kansellert underveis da jeg ønsker å sitte med færrest mulig kort. (minst mulig jobb med videresalg).

 Personlig er det mer tørke på interessante spill enn kort akkurat nå 😛

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
1 hour ago, Synapse said:

Tja, noen andre sider en Komplett, .euro-tec, multicom og computersalg. Jeg burde sjekke? ;-; håper på at en av de får in Strix OC.

Euro-tec hadde 50-60 3090 Rog Strix OC som forsvant på noen dager. Ellers kjenner jeg ikke til butikken. Noen limte inn en oversikt med dårlige anmeldelser.
 

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

I dag ble mitt Gainward 3080 Phantom GS sendt fra Komplett. Fikk nettopp mail om at Elkjøp også sender Evga 3080 FTW3 ULTRA i dag. Så etter lang tid uten fikk jeg plutselig tilsendt to. Hvilket bør jeg beholde? Skulle egentlig avbestille det andre når Komplett sendte, men kom ikke så langt. Evga-kortet koster vel 700kr mer. 

Lenke til kommentar
jon-t skrev (8 minutter siden):

Hmm. Fikk akkurat sporingsnummer på pakke fra Elkjøp, men ikke noe informasjon om hva det er.

Ser ut som jeg enten får EVGA 3080 FTW3 Ultra eller Asus 3080 TUF OC levert i løpet av starten på neste uke :)

 

Jeg også fikk, det er EVGA for min del. Så da vet jeg ikke helt hva jeg skal beholde, Palit 3070 for 7000 eller EVGA 3080 for 11000. Hmm. 

Lenke til kommentar
erlendks skrev (3 minutter siden):

I dag ble mitt Gainward 3080 Phantom GS sendt fra Komplett. Fikk nettopp mail om at Elkjøp også sender Evga 3080 FTW3 ULTRA i dag. Så etter lang tid uten fikk jeg plutselig tilsendt to. Hvilket bør jeg beholde? Skulle egentlig avbestille det andre når Komplett sendte, men kom ikke så langt. Evga-kortet koster vel 700kr mer. 

Ok. Det forklarer mailen jeg fikk fra Elkjøp. Da er det sikkert FTW3 kortet jeg også har på vei fra Elkjøp. Skulle jeg velge mellom de to tror jeg at jeg hadde beholdt FTW3. Det skal sies at jeg personlig iallefall heller ville hatt Asus 3080 TUF OC eller Asus 3080 Strix istedet for EVGA kortet også. Ikke at en kan være kresen nå om dagen...

Synd at Elkjøp at ødelagt "åpent kjøp" ordningen de har i forbindelse med Covid. Står at varen må være uåpnet. Det er jo dårligere enn vanlig angrerett. Der skal du iallefall ha mulighet til å teste varen før en eventuelt leverer tilbake dersom det ikke er i tråd med forventninger.

Lenke til kommentar
jon-t skrev (7 minutter siden):

Ok. Det forklarer mailen jeg fikk fra Elkjøp. Da er det sikkert FTW3 kortet jeg også har på vei fra Elkjøp. Skulle jeg velge mellom de to tror jeg at jeg hadde beholdt FTW3. Det skal sies at jeg personlig iallefall heller ville hatt Asus 3080 TUF OC eller Asus 3080 Strix istedet for EVGA kortet også. Ikke at en kan være kresen nå om dagen...

Synd at Elkjøp at ødelagt "åpent kjøp" ordningen de har i forbindelse med Covid. Står at varen må være uåpnet. Det er jo dårligere enn vanlig angrerett. Der skal du iallefall ha mulighet til å teste varen før en eventuelt leverer tilbake dersom det ikke er i tråd med forventninger.

Vi har fortsatt angrerett, men hjemmesiden til Elkjøp er veldig tåkeleggende om det. Men vet ikke om det inkluderer gratis retur eller om man kan levere inn til lokalbutikk eller ikke. 

Lenke til kommentar
18 minutes ago, erlendks said:

I dag ble mitt Gainward 3080 Phantom GS sendt fra Komplett. Fikk nettopp mail om at Elkjøp også sender Evga 3080 FTW3 ULTRA i dag. Så etter lang tid uten fikk jeg plutselig tilsendt to. Hvilket bør jeg beholde? Skulle egentlig avbestille det andre når Komplett sendte, men kom ikke så langt. Evga-kortet koster vel 700kr mer. 

Behold FTW3, bedere PCB og heatsink. : o

  • Liker 1
Lenke til kommentar
erlendks skrev (34 minutter siden):

I dag ble mitt Gainward 3080 Phantom GS sendt fra Komplett. Fikk nettopp mail om at Elkjøp også sender Evga 3080 FTW3 ULTRA i dag. Så etter lang tid uten fikk jeg plutselig tilsendt to. Hvilket bør jeg beholde? Skulle egentlig avbestille det andre når Komplett sendte, men kom ikke så langt. Evga-kortet koster vel 700kr mer. 

Luksus problem. Du får solgt det du ikke vil ha til 12-13000 på finn. 

Lenke til kommentar
Kryptodebunker skrev (41 minutter siden):

Luksus problem. Du får solgt det du ikke vil ha til 12-13000 på finn. 

Spent på hvor lett omsettelige de dyre 3080 variantene er nå som AMD er på vei med 3090 konkurrent som fort havner rundt 13k...

De rimelige 3080 kortene derimot er nok veldig lett omsettelige vil jeg tro.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...