Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Noen som har snakka med Elkjøp ift de «Bekreftede datoene» (25.01.2021) de har på de fleste 3070 korta sine? Lurer på om det bare er en dato de har satt da de ikke aner når de vil dukke opp?

Fikk tak i en MSI Ventus 2x fra Komplett ved lansering, men la samtidig inn ordre på TUF OC hos Elkjøp.
Tenker å selge MSI (til kjøpspris eller lavere) hvis TUF dukker opp etterhvert.

Endret av Jokiz92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2 hours ago, jon-t said:

Hmm. Fikk akkurat sporingsnummer på pakke fra Elkjøp, men ikke noe informasjon om hva det er.

Ser ut som jeg enten får EVGA 3080 FTW3 Ultra eller Asus 3080 TUF OC levert i løpet av starten på neste uke :)

 

 

2 hours ago, Vegard_G said:

Jeg også fikk, det er EVGA for min del. Så da vet jeg ikke helt hva jeg skal beholde, Palit 3070 for 7000 eller EVGA 3080 for 11000. Hmm. 

Dere kjøpte de via den linken jeg delte  med FTW3 Ultra hos Elkjøp forrige uke? Jeg valgte å hente hos butikken pga ærend jeg har den dagen, så har ikke fått noen shipping på den. Interessant at dere fikk det nå, får håpe det kommer!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
starflame skrev (6 timer siden):

 

Dere kjøpte de via den linken jeg delte  med FTW3 Ultra hos Elkjøp forrige uke? Jeg valgte å hente hos butikken pga ærend jeg har den dagen, så har ikke fått noen shipping på den. Interessant at dere fikk det nå, får håpe det kommer!

Jepp. Takk for det forresten. Levering i morgen :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Spurte Komplett om de hadde fått noe status på lagerdato på 3080 TUF non-OC fra ASUS for oss som var tidlig ute:

 Hei,
Dessverre har jeg ikke oversikt over eksakt antall med kort som kommer inn. Disse kommer inn i mindre mengder ukentlig.

 

Vet ikke om dette er noe copy paste svar de sender ut på mail men viss ikke ser det jo ut som dem for inn noen kort i ny og ne.

Endret av chris777
Lenke til kommentar
chris777 skrev (4 minutter siden):

Spurte Komplett om de hadde fått noe status på lagerdato på 3080 TUF non-OC fra ASUS for oss som var tidlig ute:

 Hei,
Dessverre har jeg ikke oversikt over eksakt antall med kort som kommer inn. Disse kommer inn i mindre mengder ukentlig.

 

Vet ikke om dette er noe copy paste svar de sender ut på mail men viss ikke ser det jo ut som dem for inn noen kort i ny og ne.

Jeg er ganske sikker på at det er noe copy paste greier, da jeg i hvert fall har fått det samme svaret ord for ord helt siden september.

Lenke til kommentar
Finalcell skrev (Akkurat nå):

Fortsatt ingen oppdatering på kort som var bekreftet inn på lager 31 oktober. 

Men jeg vil rette oppmerksomheten deres til andre setningen i meldingen fra kundebehandler fra Komplett. 
Lover virkelig ikke godt for fremtiden 😩

 

Hvilket kort er det snakk om? Harr 3080 Zotac OC som er samme dato.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om det sannsynlig at Komplett kommer til å få inn nye Asus 3090 Rog strix oc kort 27.11 som det står på siden nå? Det står usikker dato så jeg er litt nysgjerrig på om folk tror det er en realistisk dato siden det har vært litt snakk om at komplett ikke er så gode til å estimere når de kommer til å ha varer på lager. Hadde trodd at det sånn 5 uker etter release ville være enklere å få tak i et 3090 kort med tanke på hvor dyre de er. 

Lenke til kommentar

  

10 hours ago, jon-t said:

Spent på hvor lett omsettelige de dyre 3080 variantene er nå som AMD er på vei med 3090 konkurrent som fort havner rundt 13k...

De rimelige 3080 kortene derimot er nok veldig lett omsettelige vil jeg tro.

Jeg tipper 3080 ikke vil påvirkes så veldig i pris men dagene hvor man nesten kunne doble prisen på Finn er nok talte, med mindre AMD kortene havner i samme greia.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
27 minutes ago, chrisf said:

Er det noen som vet om det sannsynlig at Komplett kommer til å få inn nye Asus 3090 Rog strix oc kort 27.11 som det står på siden nå? Det står usikker dato så jeg er litt nysgjerrig på om folk tror det er en realistisk dato siden det har vært litt snakk om at komplett ikke er så gode til å estimere når de kommer til å ha varer på lager. Hadde trodd at det sånn 5 uker etter release ville være enklere å få tak i et 3090 kort med tanke på hvor dyre de er. 

Alle 35 kortene de hadde med "forventet 27/11" har nå gått så jeg tipper mange har troa.

Lenke til kommentar

Bestile 3090 oc strix fra proshop på Fredag mens de hadde 15+ på lager før de fjernet produktet fra nettsiden for å reservere dem for gaming maskinene sine, ordre grønn på profilsiden hele helga til nå da den plutselig ble rød.

Syns at de skulle ha respektert bestillingen men det er jo mer å tjene på en 42k gamingmaskin til jul.

Tar dette til etterretning neste gang jeg skal kjøpe noe på nettet, kjipt gjort proshop.

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Just now, ticx said:

Bestile 3090 oc strix fra proshop på Fredag mens de hadde 15+ på lager før de fjernet produktet fra nettsiden for å reservere dem for gaming maskinene sine, ordre grønn på profilsiden hele helga til nå da den plutselig ble rød.

Syns at de skulle ha respektert bestillingen men det er jo mer å tjene på en 42k gamingmaskin til jul.
Tar dette til etterretning neste gang jeg skal kjøpe noe på nettet, kjipt gjort proshop.

Jepp jeg så også at dette skjedde. Ikke bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...