shauge2 Skrevet 4. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2020 Jeg fikk email fra Komplett 14:27 om at salget på Zotac Trinity hadde startet. Dessverre for meg, så var mobil tom før strøm og jeg var opptatt fram til kl 15, så jeg kom langt bak i køen. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2020 Ansatte hadde fått kort før de åpnet for oss. De hadde allerede kort i maskiner. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 4. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2020 Theo343 skrev (4 minutter siden): Ansatte hadde fått kort før de åpnet for oss. De hadde allerede kort i maskiner. Peanøtter å regne. Vel fortjent. Jeg jobber ikke der eller i noen slags el-kjede, men tenker på det som et slags incentiv for de stakkars samlebånds-slavene. Ikke hiss opp de innfødte😘 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2020 gammalerik skrev (1 minutt siden): Peanøtter å regne. Vel fortjent. Jeg jobber ikke der eller i noen slags el-kjede, men tenker på det som et slags incentiv for de stakkars samlebånds-slavene. Ikke hiss opp de innfødte😘 De har nok allerede gode incentiver som at de får alle varer til kostpris ol. Varer det er få av burde være forbeholdt kunder. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2020 1 minute ago, gammalerik said: Peanøtter å regne. Vel fortjent. Jeg jobber ikke der eller i noen slags el-kjede, men tenker på det som et slags incentiv for de stakkars samlebånds-slavene. Ikke hiss opp de innfødte😘 Jeg sa ikke noe på det. Korrigerte tidspunktet Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2020 8 hours ago, Mala said: De åpnet salget før deadline og «annonserte» på streamen sin at det var for at ansatte skulle få kort ? Jeg såg ikke denne streamen selv, men det ble skrevet om den her inne i ettertid. Så om det _ikke_ stemmer så skal jeg heller ta det på min kappe. Ansatte fikk kjøpe kort før lansering i nettbutikk. Og den goden må de jo bare få beholde. Kortene hos Komplett ble lansert noen minutter før launch for at ikke nettbutikken skulle kollapse helt. Og det var jo kanskje ikke så dumt hvis man ser hva som skjedde med "mine sider". Lenke til kommentar
xTheImp Skrevet 5. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2020 Spent på om Elkjøp får inn TUF OC idag og sender, eller om det blir utsatt nok en uke. Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 5. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2020 Fra komplett kundesupport på mail, re mailen jeg snakket om tidligere: "Hei,Takk for din henvendelse.Jeg var i kontakt med en kollega og det stemmer at vi hadde noen RTX 3080 AORUS MASTER på lager 1. okt, men de gikk ut til bestillinger som var gjort tidligere. Ønsker dem en god dag videre." Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 5. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2020 (endret) https://www.multicom.no/inno3d-geforce-rtx-3080-ichill_x3/cat-p/c/p1001439688 På lager. Edit: Tomt... Endret 5. oktober 2020 av jon-t Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 5. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2020 jon-t skrev (5 minutter siden): https://www.multicom.no/inno3d-geforce-rtx-3080-ichill_x3/cat-p/c/p1001439688 På lager. Takker! Bestilt 1 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 5. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2020 29 minutes ago, jon-t said: https://www.multicom.no/inno3d-geforce-rtx-3080-ichill_x3/cat-p/c/p1001439688 Takk for info! Jeg valgte å ikke bestille, fordi 1) jeg har rabattkode på Komplett som jeg vil bruke, og 2) det kortet er rett og slett for glorete for meg. I tillegg har jeg opplevd rævva kundeservice fra Multicom før, og stoler ikke helt på dem. Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 5. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2020 Aetius skrev (4 minutter siden): Takk for info! Jeg valgte å ikke bestille, fordi 1) jeg har rabattkode på Komplett som jeg vil bruke, og 2) det kortet er rett og slett for glorete for meg. I tillegg har jeg opplevd rævva kundeservice fra Multicom før, og stoler ikke helt på dem. Kabinettet mitt har ikke glass/innsyn, så akkurat det har null å si for min del 1 Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 5. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2020 MrMarbles skrev (33 minutter siden): Takker! Bestilt Fikk bestilt et selv, men vet aldri om man rakk å komme med. Sto 1 på lager etter bestillingen var fullført, så får se ila dagen om status oppdateres. 1 Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 5. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2020 KriZZ skrev (8 minutter siden): Fikk bestilt et selv, men vet aldri om man rakk å komme med. Sto 1 på lager etter bestillingen var fullført, så får se ila dagen om status oppdateres. Samme. Sto 2 på lager når jeg ferdig med å bestille. Lenke til kommentar
them33p Skrevet 5. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2020 (endret) Tok en liten titt på 3080 nå hos Komplett, og det ser ut som at det er 15stk på lager av denne: https://www.komplett.no/compare?id=1171562 Når jeg fikk tak i ett 3080 Aorus Master på Torsdag så var klokka litt over 15:00, så kanskje de blir sluppet da? EDIT: Lenger ikke i sortementet, det var rart... Endret 5. oktober 2020 av them33p Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 5. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2020 gammalerik skrev (16 timer siden): Eller bare vente og se? Skjønner heller ikke at folk gidder å kaste bort minutter av livet på å ringe kundeservice. Det hjelper ikke en millimeter folkens. Siterer meg selv. Jeg sjekker allikevel ordrestatus 'noen' ganger pr dag🤓 Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 5. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2020 them33p skrev (7 minutter siden): Tok en liten titt på 3080 nå hos Komplett, og det ser ut som at det er 15stk på lager av denne: https://www.komplett.no/compare?id=1171562 Når jeg fikk tak i ett 3080 Aorus Master på Torsdag så var klokka litt over 15:00, så kanskje de blir sluppet da? EDIT: Lenger ikke i sortementet, det var rart... Hvilket kort er det snakk om? Du linket til sammenligningen og der er det ingen med 15 stk på lager. Dog 1 master som du bestilte på lager ser jeg Lenke til kommentar
them33p Skrevet 5. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2020 (endret) 8 minutes ago, KriZZ said: Hvilket kort er det snakk om? Du linket til sammenligningen og der er det ingen med 15 stk på lager. Dog 1 master som du bestilte på lager ser jeg https://www.komplett.no/product/1171562 Gigabyte 3080 Vision OC Sto sånn Motta varsel på siden til produktet, men var 15 på lager i følge sammenligningssiden Endret 5. oktober 2020 av them33p Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 5. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2020 (endret) them33p skrev (15 minutter siden): https://www.komplett.no/product/1171562 Gigabyte 3080 Vision OC Sto sånn Motta varsel på siden til produktet, men var 15 på lager i følge sammenligningssiden Da kommer de sikkert ute for salg straks. Edit: Med mindre de skal brukes i Kompletts egne maskiner... Endret 5. oktober 2020 av MrMarbles Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2020 (endret) Den arbeidsdagen her blir den tregeste i manns minne. Endret 5. oktober 2020 av The Norwegian 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå