Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
33 minutes ago, Solid2 said:

De har visst lokale lager i England og Frankrike, sier folka på discord. Vi får nok som du sier ja. Jeg tok guest checkout, så jeg får ikke fulgt med på noe som helst 😐 ramler vel ned i postkassa neste uke tipper jeg.

Kan du ikke spore med å skrive inn epost og de siste fire siffer på kredittkortet du brukte? Uansett, tror bare det står behandling som status inntil kortet dukker opp. Så lenge du har fått mail om at du har betalt skal det være i boks. Det jeg konkluderte med etter et lite søk iallefall (venter på samme kort selv). Tør ikke avbestille min ordre på komplett før jeg har det i hendene... 

Lenke til kommentar
Loek1 skrev (28 minutter siden):

Kan du ikke spore med å skrive inn epost og de siste fire siffer på kredittkortet du brukte? Uansett, tror bare det står behandling som status inntil kortet dukker opp. Så lenge du har fått mail om at du har betalt skal det være i boks. Det jeg konkluderte med etter et lite søk iallefall (venter på samme kort selv). Tør ikke avbestille min ordre på komplett før jeg har det i hendene... 

Hvor kan jeg taste inn epost og de fire siste sifrene for å teste dette?

Lenke til kommentar
Aetius skrev (12 timer siden):

Greit nok, men når kan jeg forvente at de legges ut for salg?

 

image.png.1af50bc3e9ba3b2a48dd9ffc1c6c3dbd.png

 

Vi så det med Gigabyte RTX 3080 Aorus Master at når de kom inn på Komplett, så tok det noen timer før de ble lagt ut for salg. Jeg spurte på chat om det var mulig å få en heads up. De skulle sende meg e-post. Gjett om den e-posten dukka opp før kortene ble lagt ut for salg...

Lenke til kommentar
MrMarbles skrev (56 minutter siden):

Vi så det med Gigabyte RTX 3080 Aorus Master at når de kom inn på Komplett, så tok det noen timer før de ble lagt ut for salg. Jeg spurte på chat om det var mulig å få en heads up. De skulle sende meg e-post. Gjett om den e-posten dukka opp før kortene ble lagt ut for salg...

Du kan ikke forvente at en kundeservicearbeider skal følge med for deg og gi deg beskjed når kortene blir tilgjengelig med mindre de har et system som gjør det automatisk.

Endret av The Norwegian
  • Liker 3
Lenke til kommentar
The Norwegian skrev (32 minutter siden):

Du kan ikke forvente at en kundeservicearbeider skal følge med for deg og gi deg beskjed når kortene blir tilgjengelig med mindre de har et system som gjør det automatisk.

Da skal de heller ikke si at at de skal sende en E-post.

Jeg forventer at en kundeservicearbeider gjør det de sier de skal gjøre.

Endret av PaladinNO
  • Liker 2
Lenke til kommentar
The Norwegian skrev (37 minutter siden):

Du kan ikke forvente at en kundeservicearbeider skal følge med for deg og gi deg beskjed når kortene blir tilgjengelig med mindre de har et system som gjør det automatisk.

Jeg forventet det heller ikke. Jeg bare spurte når de hadde tenkt å legge de ut for salg, da jeg så at det var 10 stk på lager. Det var de som sa de skulle sende meg en e-post.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...