Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
gammalerik skrev (1 minutt siden):

Peanøtter å regne. Vel fortjent. Jeg jobber ikke der eller i noen slags el-kjede, men tenker på det som et slags incentiv for de stakkars samlebånds-slavene. Ikke hiss opp de innfødte😘

De har nok allerede gode incentiver som at de får alle varer til kostpris ol. Varer det er få av burde være forbeholdt kunder. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
8 hours ago, Mala said:

De åpnet salget før deadline og «annonserte» på streamen sin at det var for at ansatte skulle få kort ? Jeg såg ikke denne streamen selv, men det ble skrevet om den her inne i ettertid. Så om det _ikke_ stemmer så skal jeg heller ta det på min kappe. 

Ansatte fikk kjøpe kort før lansering i nettbutikk. Og den goden må de jo bare få beholde. Kortene hos Komplett ble lansert noen minutter før launch for at ikke nettbutikken skulle kollapse helt. Og det var jo kanskje ikke så dumt hvis man ser hva som skjedde med "mine sider".

Lenke til kommentar
Aetius skrev (4 minutter siden):

Takk for info!

Jeg valgte å ikke bestille, fordi 1) jeg har rabattkode på Komplett som jeg vil bruke, og 2) det kortet er rett og slett for glorete for meg. I tillegg har jeg opplevd rævva kundeservice fra Multicom før, og stoler ikke helt på dem.

Kabinettet mitt har ikke glass/innsyn, så akkurat det har null å si for min del :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
them33p skrev (7 minutter siden):

Tok en liten titt på 3080 nå hos Komplett, og det ser ut som at det er 15stk på lager av denne:

https://www.komplett.no/compare?id=1171562

Når jeg fikk tak i ett 3080 Aorus Master på Torsdag så var klokka litt over 15:00, så kanskje de blir sluppet da?

EDIT: Lenger ikke i sortementet, det var rart... 

Hvilket kort er det snakk om? Du linket til sammenligningen og der er det ingen med 15 stk på lager.
Dog 1 master som du bestilte på lager ser jeg :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...