Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
16 minutes ago, OddZen said:

Jeg fikk tak i et https://www.komplett.no/product/1171562/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/gigabyte-geforce-rtx-3080-vision-oc

Alle de andre jeg har i bestilling er ubekreftet dato så da ble det den.

Jeg har ikke behov for den fancy hvite/silver looken, siden jeg har lukket kabinett, så jeg kan godt bytte mot f.eks. TUF eller MSI Gaming X Trio etc, mot mellomlegget som kortene ble kjøpt for. I tilfelle noen vil ha dette som passer inn i hvite builds vil jeg tro.

GIGABYTE-GeForce-RTX-3080-10GB-VISION-OC-5.thumb.jpg.4a645f0c53f3e9cb262c80bb30e2fa9e.jpg

 

Det er det første kortet som jeg har villet ha mer enn FE av den grunn! Hvite builds <3 :)
Kan jeg spørre om når du fikk ordrebekreftele av Komplett?

Lenke til kommentar
Kilko1337 skrev (4 minutter siden):

Jepp. Tror ikke noen her har fått noe fra Elkjøp enda, nei. Hvis jeg ikke får noe sporing i morra, blir den kansellert.

image.png.200c01f030dab9395b14792f1d36f3f6.png

 

sitter med samme her... frustrerende etter å ha kansellert en tidlig bestilling hos komplett da det så ut som de skulle kunne levere 25.09 hos elkjøp når jeg la inn bestillingen....

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Utifra noen poster på den andre 3080-tråden virker det som om personer som har valgt faktura har falt bak i køen foran andre som har mange flere ordre-nummer etter som har betalt med kort.

Trodde kanskje det kunne vært problemet mitt, som valgte faktura. Men da virker det rart at Hanna som betalte med Vipps også ble kasta ut av køen... :/

Lenke til kommentar
Mazothian skrev (6 minutter siden):

Utifra noen poster på den andre 3080-tråden virker det som om personer som har valgt faktura har falt bak i køen foran andre som har mange flere ordre-nummer etter som har betalt med kort.

Trodde kanskje det kunne vært problemet mitt, som valgte faktura. Men da virker det rart at Hanna som betalte med Vipps også ble kasta ut av køen... 😕

Jeg bestillte 12:59 med faktura og min står "Behandles" så den blir vel sendt ganske snart.

Kanskje jeg fikk sympati fra komplett fordi jeg har en TUF i bestilling jeg la den 17/09 kl 14:56? ;) TUFn bestillte jeg med Vipps og der er det mange som har gått foran meg i køen. Denne gangen valgte jeg faktura og det gjorde visst utslaget?

Lenke til kommentar
Tordenskrall skrev (1 minutt siden):

Jeg bestillte 12:59 med faktura og min står "Behandles" så den blir vel sendt ganske snart.

Kanskje jeg fikk sympati fra komplett fordi jeg har en TUF i bestilling jeg la den 17/09 kl 14:56? ;) TUFn bestillte jeg med Vipps og der er det mange som har gått foran meg i køen. Denne gangen valgte jeg faktura og det gjorde visst utslaget?

Jeg sverger til faktura, går raskere å bestille enn med vipps/kort og hvis man angrer så slipper man å styre med å få refundert pengene.

Lenke til kommentar
5 minutes ago, Tordenskrall said:

Jeg bestillte 12:59 med faktura og min står "Behandles" så den blir vel sendt ganske snart.

Kanskje jeg fikk sympati fra komplett fordi jeg har en TUF i bestilling jeg la den 17/09 kl 14:56? ;) TUFn bestillte jeg med Vipps og der er det mange som har gått foran meg i køen. Denne gangen valgte jeg faktura og det gjorde visst utslaget?

*feilpost*

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Pc Lynet skrev (4 minutter siden):

Jeg betalte med komplett mastercard og er noen hundre ordrenummer foran kameraten min (faktura) som kjøpte samtidig ca kl15. Jeg har dato 5 dager før 12.10 vs 17.10 på TUF OC. Så betalingsmetode kan ha noe å si når pågangen er stor.

Med tanke på hvor fort de bestillingene kom inn hadde jeg ikke blitt overraska om et sekund eller to ga et så stort skille.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...