Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Just now, MrMarbles said:

Så det er jo definitivt noen ugler i mosen med bestillingssystemet til Komplett. Utrolig rart at ordrenummer/klokkeslett ikke skulle bli prioritert.

En annen butikk innrømte at de fikk rot i ordrerekkefølgen etter at systemet kræsjet en liten stund. Noe lignende har nok skjedd hos komplett også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
MrMarbles skrev (Akkurat nå):

Så det er jo definitivt noen ugler i mosen med bestillingssystemet til Komplett. Utrolig rart at ordrenummer/klokkeslett ikke skulle bli prioritert.

Klokkeslettet stemmer jo ikke med når produktet faktisk ble bestilt å du fikk ordrenr. 14:57 ble til 15:13 hos meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Splitter said:

Nå blir det testing! :w00t:

 

Wee :) Hadde glemt hvor stilfult og pent Ventus 3X OC kortet faktisk er. Braketten som følger med er også helt superb! Hadde det hatt 2xHDMI så hadde sjangsen for å beholde det økt fra 85% til 100%.

Ellers veldig fornøyd med Ventus. Det er stillegående, ikke spesielt varmt og dønn stabilt.

Endret av Theo343
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Theo343 skrev (6 minutter siden):

Wee :) Hadde glemt hvor stilfult og pent Ventus 3X OC kortet faktisk er. Braketten som følger med er også helt superb! Hadde det hatt 2xHDMI så hadde sjangsen for å beholde det økt fra 85% til 100%.

Ellers veldig fornøyd med Ventus. Det er stillegående, ikke spesielt varmt og dønn stabilt.

Høres bra ut. Blir iallfall stor forbedring fra mitt bråkete 1080. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oppdatering for meg også:

Samme som med Hanna, gikk Vision OC kortet mitt tilbake fra «Bestilt, forventet 1. november» tilbake til reservert, og er nå på vei til Porterbuddy - for videre leveranse hjem i morgen ettermiddag :)

Fant ut dette når jeg fikk en mail fra PostNord om at en pakke fra Larvik var på vei til meg. I den sporingen stod det «Registrert på web 12:56, 5 oktober», så det måtte jo være GPU’en, ble jo registrert 2 minutter etter bestillingen!

 

Sjekket komplett, og der var status endret til «Behandles», men ikke sendt! Etter en stressa samtale med Hanna på discord, fikk vi begge til slutt bekreftelse fra Porter Buddy om at kort var på vei. Men ikke med PostNord!

Viste seg at Olivino hadde bestemt seg for å registrere og sende en pakke med pizza-stuff på samme tidspunkt :D 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Theo343 skrev (33 minutter siden):

Komplett Mastercard ser ut til å ha vært en fordel ja. Det var et sted mellom 500-1000 bestillinger per minutt (estimert).

Det tviler eg på.. brukte Komplett Mastercard, tok 30 minutt å få ordren godkjent. Om eg e en større prioritering enn andre når ordren først er inne tviler eg og på. 
Tror bare hele systemet til Komplett er full of shit egentlig.. det som irriterer meg mest er at de ikkje bare kan være ærlig og faktisk bruke litt tid og energi på å sette seg inn i situasjonen de er i.

Lenke til kommentar
4 minutes ago, MikeDaUnicorn said:

Det tviler eg på.. brukte Komplett Mastercard, tok 30 minutt å få ordren godkjent. Om eg e en større prioritering enn andre når ordren først er inne tviler eg og på. 
Tror bare hele systemet til Komplett er full of shit egentlig.. det som irriterer meg mest er at de ikkje bare kan være ærlig og faktisk bruke litt tid og energi på å sette seg inn i situasjonen de er i.

Tviler jeg også på. Tok sin tid her også, betalte med Komplett Mastercard.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
10 minutes ago, MikeDaUnicorn said:

Det tviler eg på.. brukte Komplett Mastercard, tok 30 minutt å få ordren godkjent. Om eg e en større prioritering enn andre når ordren først er inne tviler eg og på. 
Tror bare hele systemet til Komplett er full of shit egentlig.. det som irriterer meg mest er at de ikkje bare kan være ærlig og faktisk bruke litt tid og energi på å sette seg inn i situasjonen de er i.

Ok da ser det muligens ut som alle stiller likt uansett betalingsmåte og at det er litt tilfeldig. Første vi har hørt fra med Komplett Mastercard som spesifiserer det.

Ellers er dette en situasjon som lett kan ignoreres til den blåser over. :)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
  • Jarmo låste denne emne
  • Jarmo gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...