Gå til innhold

PlayStation 5 har fått pris og dato

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trodde den skulle være dyrere, men kjøpet mitt traff egentlig så fort teasen av god of war kom xD blir oppfølgeren i nærheten så bra som forgjengeren så kan vi bare glede oss!

Skrevet

Blir vel 5499 og 4399 her i landet da. 

Sannsynligvis litt billigere da det åpenbart vil være litt konkurranse her til lands. Samme som det sikkert vil være med Xbox. Blir nok et par hundrelapper billigere antageligvis. 

Skrevet
Serpentbane skrev (8 minutter siden):

Mjæh, selv anser jeg ikke Sony som noen vinner etter dette

Vi har i det minste fått sett spill kjøre på ps5, til og med gameplay.

Vil si de leder svært for øyeblikket.

• Liker 5
Skrevet

Har hatt xbox som primær konsoll de to siste generasjonene, men det ligger an til ps5 under treet i år gitt. Mange av eksklusivene fra denne generasjonen jeg ikke har spilt, god of war, bloodborne, spider man, etc. 

Skrevet

Ingen hdr info ,ingen 8k info ,ingen hdmi info , ingen lyd format  info ?...... mista interessen dette er en konsoll for gutte rommet ikke i et high end oppsett. 

Skrevet

Fikk dere veiledene pris på ps5 digital version? 4500kr? Litt mer relevant med digital version i norge, tipper ikke flere en 5% kjøper med disk drev her.

Skrevet

Jajaja 3080 nå. PS5 når GOW2 kommer i 2021. lett! 

forstod jeg riktig at man får tilgang til alle de grom titlene fra PS4 ved å signe opp for ps+ ? (antar de som ps+ games kun virker så lenge man abonnerer selvsagt) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...