Gå til innhold

Xbox Series X|S - Generell diskusjon


Skal du kjøpe Series X?  

325 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe Series X?

    • Ja, på lanseringsdagen
      107
    • Ja, men ikke på lanseringsdagen
      88
    • Nei
      81
    • Vet ikke
      49


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Quote
Grounded

Grounded, the cooperative survival game where your characters have been shrunk and have to fend off for themselves in the garden, has received details on its Xbox Series S and X launch day optimizations via an Xbox Wire post penned by Obsidian Entertainment's Director of Communications Mikey Dowling.

https://wccftech.com/grounded-to-target-60-fps-on-xbox-series-s-and-x-and-4k-on-the-latter/

Lenke til kommentar
Quote

Xbox Series X Temperature Test Confirms It Runs Cooler Than Xbox One X Running The Same Game

Quote

.. the Series X draws around 10 fewer watts than the One X while running at a higher frame rate, which is definitely impressive.

Quote

.. I could never get the PS4 Pro hotter than the 65C it hit during the Hitman 2 test. The Xbox One X, meanwhile, hit as high as 60.3C. But the Xbox Series X peaked at 57.4C.

https://wccftech.com/xbox-series-x-temperature-test/

Lenke til kommentar
Mala skrev (4 timer siden):

Alle tester til nå har vel vært med currentgen spill og bakover. Den virkelige testen blir jo med faktisk next-gen spill 😛

Tviler på det blir noe problem, varm luft ut er en bra ting for boksen kan jo faktisk dra over 300W. Austin Evans testet til og med konsollen med toppen tildekket slik at kun den lille åpningen bak var åpen og kjørte Gears 5 uten at den ble overopphetet👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har en xbox konto som ikke er brukt siden xbox 360. Logget inn via xbox app på ipad i dag og så alle gamle spill etc. Tror ikke det var så mye achievements på den tiden da mange av mine eldste spill stod med 0 i achivements.

Har bestilit xbox series x. Hvordan får jeg billig xbox live gold ultimate eller hva det nå heter på x s x når den kommer? Leste noe om å kjøpe 12 måneder gold og så oppgradere. Hvor kjøper man dette? Noen som har en «idiots guide?»

Lenke til kommentar
Mazeking skrev (8 minutter siden):

Har en xbox konto som ikke er brukt siden xbox 360. Logget inn via xbox app på ipad i dag og så alle gamle spill etc. Tror ikke det var så mye achievements på den tiden da mange av mine eldste spill stod med 0 i achivements.

Har bestilit xbox series x. Hvordan får jeg billig xbox live gold ultimate eller hva det nå heter på x s x når den kommer? Leste noe om å kjøpe 12 måneder gold og så oppgradere. Hvor kjøper man dette? Noen som har en «idiots guide?»

jeg kjøpte på livekort.no

Prøvde å kjøpe brasiliansk på cdkeys.com med brasiliansk VPN men fikk det ikke til å virke. CDKeys godkjente ikke kjøpet via paypal. 

Jeg valgte å bare kjøpe 2 år XBL og oppgradere til game pass ultimate for 20kr (totalt 970kr for 2 år).

1. Kjøp kort, løs inn på microsoft siden din på redeem code. HUSK å IKKE ha "fornye automatisk" dersom du skal ha 3 år som er max. Du får 1 gratis måned av å gjøre det, men du får max ha 3 år så da vil siste året ikke virke. Viktig at du venter til alle 3 årene er løst inn før du oppgraderer for 30kr til game pass.

2. Oppgrader til game pass ultimate for 1 dollar eller 10kr. 

3. Du har nå like mange år med gamepass som du har XBL. 

Lenke til kommentar

Noen som vet hvorvidt Xbox Series X vil være problem å få tak i på releasedato?

Forhåndsbestilte denne og PS5 samme dag fra Komplett, 7. mai. Har kun hørt problemer med PS5 (hvor jeg også er saftig berørt), men ingenting om problemer vedrørende Xbox-en.

Lurer på om jeg kan forvente å få, eller om jeg må begynne å bekymre meg og planlegge litt?

Lenke til kommentar
Bone skrev (2 timer siden):

Noen som vet hvorvidt Xbox Series X vil være problem å få tak i på releasedato?

Forhåndsbestilte denne og PS5 samme dag fra Komplett, 7. mai. Har kun hørt problemer med PS5 (hvor jeg også er saftig berørt), men ingenting om problemer vedrørende Xbox-en.

Lurer på om jeg kan forvente å få, eller om jeg må begynne å bekymre meg og planlegge litt?

Tror ikke trykket har vært så stort på XSX som med PS5. Ikke utenkelig at man kan gå inn på f.eks. Elkjøp eller Power på lanseringsdagen å kjøpe seg en konsoll. Men blir bare basert på hva jeg har oppfattet av media og forumene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...