Gå til innhold

Xbox Series X|S - Generell diskusjon


Skal du kjøpe Series X?  

325 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe Series X?

    • Ja, på lanseringsdagen
      107
    • Ja, men ikke på lanseringsdagen
      88
    • Nei
      81
    • Vet ikke
      49


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
CaZpeR skrev (4 timer siden):

Jeg kjøpte denne direkte fra Microsoft. Fri frakt og rask levering. Bruker den sammen med en Xbox Elite V1 kontroller og fungerer knall på PC!

https://www.microsoft.com/nb-no/p/xbox-tradløs-adapter-for-windows-10/91dqrb97l130?cid=msft_web_collection&activetab=pivot%3aoverviewtab

 

Mala skrev (4 timer siden):

Jepp jeg bestilte derifra jeg også, var billigste jeg fant :)

Er den jeg også kjøpte. Tror jeg også bestilte direkte fra Microsoft. :)

Endret av Sarcoex - Gnålern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Mr. ve skrev (På 7.10.2020 den 16.19):

Jeg kjøpte akkurat 12mnd med XBL. Dette ble konvertert til 4mnd med GPU. 
Hvis jeg ikke ville at det skulle bli konvertert måtte jeg hatt ventet til GPU hadde utløpt før jeg redeemet XBL-koden.

Om jeg hadde ventet med å redeeme XBL til GPU utløp, tror jeg at jeg kunne kjøpt én måned med GPU og konvertert alt til 13mnd GPU.

Dette skal testes, er 9 dager til GPU går ut, da prøver jeg meg med 3x12 med Live gold å ser hva som skjer. 

Lenke til kommentar
kaje skrev (4 timer siden):

Dette skal testes, er 9 dager til GPU går ut, da prøver jeg meg med 3x12 med Live gold å ser hva som skjer. 

Det skal gå helt fint! 

Husk å takk nei til gratismåneden du får når du redeemer de to første årene. Man kan ikke kjøpe mer enn 36 måneder, så hvis du da har 12 + 1 + 12 + 1 så får du ikke brukt siste koden din. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selvom lastetidene generelt er en god del bedre enn XBO er det greit å vite at "Velocity Architecture" ikke er i bruk i back compatible mode, ikke fullt ut ihvertfall. Direct Storage, SFS,  BCPack og dedikert dekomprimering  hardware er ikke i bruk. Native XBSX/SS spill vil nok ha en del lavere lastetider.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
LarZen skrev (36 minutter siden):

😛

41D870A5-6298-4917-B7A7-0EF82FB06043.thumb.jpeg.b2ec4a091d566457b9cdc217fdd6f3a7.jpeg

Å steike no ble jeg hypa! Har spilt litt wasteland 3, Master chief edition og destiny 2 på PC med xbox elite 2 kontroller som jeg kjøpte på onsdag forrige uke. FYYY steike den kontrollern er sexy. Jeg hadde faktisk 10 killstreak i elimination i crucible mot PC spillere med kontroller! Jeg gleder meg som en unge til 10.11. nå as. Håper CDON sender den så jeg får den på release.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
BakaBerg skrev (46 minutter siden):

Å steike no ble jeg hypa! Har spilt litt wasteland 3, Master chief edition og destiny 2 på PC med xbox elite 2 kontroller som jeg kjøpte på onsdag forrige uke. FYYY steike den kontrollern er sexy. Jeg hadde faktisk 10 killstreak i elimination i crucible mot PC spillere med kontroller! Jeg gleder meg som en unge til 10.11. nå as. Håper CDON sender den så jeg får den på release.

Om du ble hype av det bilde så hold fast i trusa...her er unboxing 🤗

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...