Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon


LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

717 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

    • Ja.
      420
    • Nei.
      95
    • Like stor.
      64
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25


Anbefalte innlegg

Thomas_H skrev (1 time siden):

Nei, som vanlig så kommer det nok til å være ganske stor forskjell på det vi ser nå og det vi ser om 2-3-4 års tid. GoW, HZD og TLoU2 ser ganske mye bedre ut enn lanseringsspillene til PS4 for å si det mildt ?

Gjør de egentlig det? Syns fortsatt at grafikken i Killzone: Shadow Fall ser utrolig bra ut mtp. det var et lanseringsspill. Kunne lett ha blitt gitt ut i dag med det nivået av grafikk som det holdt. (AI osv. var jo ikke allverden å skryte av der, men tenker da grafikken isolert sett)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
CaZpeR skrev (9 minutter siden):

Gjør de egentlig det? Syns fortsatt at grafikken i Killzone: Shadow Fall ser utrolig bra ut mtp. det var et lanseringsspill. Kunne lett ha blitt gitt ut i dag med det nivået av grafikk som det holdt. (AI osv. var jo ikke allverden å skryte av der, men tenker da grafikken isolert sett)

Ja akkurat der er jeg enig, det ser veldig bra ut for å være launch spill. Men jevnt over så synes jeg det var en ganske stor forbedring fra launch spill til de som kom sent i generasjonen, for både forrige og nåværende generasjon. 

Lenke til kommentar
Nimrad skrev (1 time siden):

Er det en offisiell helsvart utgave av kontrollen jeg ser? :D

Det er litt vanskelig å se, men jeg syns den ser hvit ut når lyset er mer direkte på kontrolleren, spesielt i kontrasten til det sorte området på kontrolleren. Det er også gjenskinn av hvit i dpaden (00:04 i videoen). 

Lenke til kommentar

Fy faen så tåpelig. Det er opptøyer i ett land og Sony måtte selvsagt utnytte muligheten til å knabbe litt oppmerksomhet til seg selv å late som de bryr seg.

Det skjer mye verre ting i verden på daglig basis hele året, men mesteparten får ikke så stor mediaoppmerksomhet så da er det lite å høste i form av PR og dermed har det null effekt på planene disse storbedriftene har.

De kunne bare holdt eventen, så kanskje disse jævla amerikanerne hadde tatt en time ut av den travle hverdagen med opptøyer, brannstiftelser og butikktyverier for å gå hjem å se på PS5 revealen istedet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jepp...ukens eneste lyspunkt det der for  min del. Det høres kanskje jævlig trist ut, men når man jobber 12.5 time hver jævla dag så griper man etter det lille positive man kan ?

Sony ønsker selvsagt ALL oppmerksom mot sine spill for mest mulig hype og PR rundt PS5, så sånn sett ser jeg avgjørelsen. 

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Synes det var riktig valg av Sony. Ikke bare fordi at hendelsene i USA er viktige i seg selv, men også fordi Sony, og da spesielt Playstation, har mange ansatte i USA. Pluss at det er et av de største markedene til Playstation.
 
Selvfølgelig kjipt for vi som er sulte på mer nyheter om de nye konsollene, men jeg tror ikke at utsettelsen blir så stor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva vet vi om launch exclusive titles og bakover kompatibilitet? 

Jeg solgte ps4 maskinen min i vår og brukte penger på pc utgaver av red dead 2 og death stranding og Horizon zd

Venter nå i spenning på ps5 og massive rykter om Horizon 2 og bakover kompatibel til ps4. Og kanskje også en god blueray film spiller og noen multimedia fungsjoner

 

Er litt på sidelinjen av the last of us2. Er det noe mere vi vet om som kommer til ps5 launch som kan bli moro? Er det for tidlig for gta6? 

Lenke til kommentar
32 minutes ago, Leflus said:

Synes det var riktig valg av Sony. Ikke bare fordi at hendelsene i USA er viktige i seg selv, men også fordi Sony, og da spesielt Playstation, har mange ansatte i USA. Pluss at det er et av de største markedene til Playstation.
 
Selvfølgelig kjipt for vi som er sulte på mer nyheter om de nye konsollene, men jeg tror ikke at utsettelsen blir så stor.

De vil sikkert a fokuset.  Et av de store markedene er distrahert så det er greit. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...