Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon


LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

717 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

    • Ja.
      420
    • Nei.
      95
    • Like stor.
      64
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Centy88 skrev (17 minutter siden):

Hvorfor er Battlefield 5 så billig hos Elkjøp ? Er det virkelig så dårlig som folk skal ha det til ? Vurderer å kjøpe det, men vet ikke om jeg har tid til å spille multiplayer så mye igjen. 

Battlefield 5 er jo "gammelt". Har nettopp kommet nytt spill Battlefield 2042.
Ofte gamle spill blir billige når nyere spill i serien kommer.

Lenke til kommentar
Centy88 skrev (10 timer siden):

Hvorfor er Battlefield 2042 så billig hos Elkjøp ? Er det virkelig så dårlig som folk skal ha det til ? Vurderer å kjøpe det, men vet ikke om jeg har tid til å spille multiplayer så mye igjen. 

Fortsatt veldig ålreit med venner. Fortsatt fine battlefield moments. Portal gir deilige flashbacks til glory days, men blir litt smått med kun 2 kart pr spill. 

Masse som må fikses, spørsmål er hvor mye av det som blir fikset. Ekstremt mye av de største "feilene" i spillet er jo valg de har gjort når de har laget spillet. Veldig mye mer om det finnes i BF2042 tråden :p 

Lenke til kommentar
barezell skrev (På 20.11.2021 den 13.48):

Lurer litt på demon souls. Ikke så gæli pris, men har egentlig for mye å spill og for lite tid som det er 😂

Jeg har ikke spilt det på PS5, men spilte det på PS3 og det var ikke min favoritt, men jeg syntes det var i kategorien helt greit til bra. Det er ganske utilgivelig, og mange liker ikke det. Det er vel en slik passer ikke for alle opplevelse. 

Var ikke noen stor hit på PS3 om jeg ikke husker helt feil, men det behøver ikke nødvendigvis bety så mye.

Endret av Serpentbane
Lenke til kommentar

For de som ønsker seg SSD til PS5 så kjører Komplett tilbud nå med gratis frakt. 1TB SN850 til 1429,- fraktfritt. Husk at du også trenger en kjøleribbe som passer til målene inni PS5.

https://www.prisjakt.no/product.php?p=5586258

Her ser du hvilke størrelser av heatsink som passer;

https://nascompares.com/2021/08/03/recommended-ps5-compatibile-ssds-heatsinks-updated/

Snubla over denne på Ali;

https://www.aliexpress.com/item/4000628467817.html

Endret av vidor
Lenke til kommentar
10 hours ago, leifeinar said:

Er Cyberpunk et bra spill? Og er det Ps5 optimalisert? 

Cyberpunk 2077 var veldig bra i sommer når eg spilte det, men det var på ein ganske beefy PC.

Begynner å friste litt med ein PS5, listen over spill eg ønsker meg er oppe i hele 3 nå. Ragnarok, Final Fantasy 7 Remake 2 og Wolverine, så med andre ord eg har fortsatt god tid på meg :D

Endret av Noiz
Lenke til kommentar
barezell skrev (På 20.11.2021 den 13.48):

Lurer litt på demon souls. 

Det er en voldsom oppgradering fra ps3 utgaven iallefall.

Qol oppdateringer som virkelig gjør spillet mer moderne, for ikke å nevne at det kjører stabilt med noe av den beste grafikken du finner.

3d lyden imponerer også, men føler ikke det utnytter kontrolleren noe særlig. 

Spillet er både det vanskeligste og letteste i serien, da det handler mye om hvor flink du selv er til å forstå ting (ting som er greit forklart) og hvilken rute du velger gjennom det.

Gjør du alt rett så vil det vanskeligste i spillet være å finne en npc i en hub uten fiender.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...