Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon


LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

717 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

    • Ja.
      420
    • Nei.
      95
    • Like stor.
      64
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Christoffero89 skrev (5 timer siden):

Du sier call of duty men ikke hvilken.  Mistenker warzone. Og det er annen vanlig call og duty. 

Du har nye call of duty vanguard.  Den optimalisert for ps5

Stemmer, var warzone eg prøvde. Selve spillet virker grei, men som sagt, det å spille 10-20-30 sec for å vente i 5-10m er ikkje noe særlig.

Lenke til kommentar
aomt skrev (10 timer siden):

Stemmer, var warzone eg prøvde. Selve spillet virker grei, men som sagt, det å spille 10-20-30 sec for å vente i 5-10m er ikkje noe særlig.

Dette er et battle Royale spill.  Velger du annen modus der så kommer du tilbake sålenge noen på laget er i live.   Men aldri opplevd å vente 10 min på nytt spill.  Har jeg dødd starter jeg ny runde med en gang. 

 

Men skal du ha fast pace spill så er vanlig call of duty for deg.    Vanguard er den nyeste og eneste cod spillet laget for ps5. 

 

Evnt har du nye battlefield.  Den er på tilbud hvis du har disc versjonen på elkjøp til 444 kroner denne uken.    Men der er det mer løping og mer taktikk.  Jeg liker sistnevnte bedre

 

BTW. Finnes det noen rimelig ekstern hdd som ps5 godkjenner for å spille ps5 spill fra? 

Endret av Christoffero89
Lenke til kommentar
Christoffero89 skrev (På 25.11.2021 den 18.49):

Du sier call of duty men ikke hvilken.  Mistenker warzone. Og det er annen vanlig call og duty. 

Du har nye call of duty vanguard.  Den optimalisert for ps5

Blacks ops Cold war er vel også optimalisert for ps5. 120fps, raytracing og haptisk trigger. Er vel HD-textures også, men dette får du også i Warzone.

Etter min mening et langt bedre spill enn Vanguard. Det ene oppdraget i huset er veldig bra laget.

Endret av Retroman
Lenke til kommentar
Retroman skrev (3 timer siden):

Blacks ops Cold war er vel også optimalisert for ps5. 120fps, raytracing og haptisk trigger. Er vel HD-textures også, men dette får du også i Warzone.

Etter min mening et langt bedre spill enn Vanguard. Det ene oppdraget i huset er veldig bra laget.

Du har rett.  Fikk oppgradert min cold war ps4 versjon til ps5 versjonen :). Men skrudde av haptic trigger.  Likte det ikke i det hele tatt

 

Lenke til kommentar
Christoffero89 skrev (5 minutter siden):

Du har rett.  Fikk oppgradert min cold war ps4 versjon til ps5 versjonen :). Men skrudde av haptic trigger.  Likte det ikke i det hele tatt

 

Haptic var en kul ting i singleplayer, men jeg skrudde det av i multiplayer. Det ble altfor hemmende.

Føler ikke at så mange spill har utnyttet haptisk ennå. Dette var enormt kult med Astro. Håper flere spill kommer med dette etterhvert som PS5-markedet øker.

Lenke til kommentar

Det ryktes via Eurogamer at Sony endrer på PS plus og Now til våren. Det skal bli tre nivåer på abo:
1. Som nå med PS Plus
2. PS Plus og tilgang til PS4 og PS5 spill
3. PS Plus, tilgang til PS4 og PS5 samt eldre spill.

Fra artikkelen:
Although details are reportedly still to be finalised, Bloomberg says Sony plans to offer three subscription tiers for its new service. The first would be functionally identical to the existing PlayStation Plus offering, while the second would give subscribers access to a large catalogue of PlayStation 4 and, eventually, PlayStation 5 games. However, PlayStation Now's streaming functionality is planned to be reserved for a third subscription tier, which will also offer extended demos and a library of classic PS1, PS2, PS3, and PSP games.

 

Er prisen rett tar jeg gjerne pakke 3, ass. Er noen gamle titler jeg gjerne hadde spilt igjen for moro skyld.

Endret av Retroman
Lenke til kommentar
barezell skrev (1 time siden):

Men bare eventualy PS5 games. Så antageligvis ikke PS5 titler(sony inhouse titler) når de kommer ut? Hadde virkelig håpet det skulle komme til PS, da hadde jeg signa up lett. 

Hvordan trekker du denne konklusjonen? Jeg leser det som at etterhvert vil PS5-titler også inkluderes i denne tjenesten, uavhengig av hvem som har utviklet dem.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...