Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon


LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

717 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

    • Ja.
      420
    • Nei.
      95
    • Like stor.
      64
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25


Anbefalte innlegg

Nimrad skrev (7 minutter siden):

Størrelse?

Elkjøp har LG CX til black friday priser nå. Kan få 55" for 14k og 65" for 20k. Det er så langt det billigste den har vært til.

Ville kjørt på med denne. CX er gull til prisen. 

Edit: Største fordelen til LG akkurat nå, er at de kommer med updates hele tida om det er bugs/issues. Sony har etter det jeg kan se, vært mye tregere på updates. På LG så får du også HDMI 2.1 på alle portene.

Endret av MrMarbles
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Knetten82x skrev (1 time siden):

Fuck. Eg skulle gi katten min mat. Og når eg står på kjøkkenet og gir pus mat så hører eg ett vanvittig smell. Som får katten til å springe i 100. Eg snur meg og der ligger min nye Sony xg9505 på tv benken! Den skal henge på veggen. Men det er så mye fukt tydligvis i veggen slik at den datt ned på alt annet. ( Har hatt tvene mine hengt på vegg i 3 år nå.)Heldigvis beskyttet høytalere mine ps5 maskina mi. Men fy fader så surt dette var. Spart i mnd til denne tven. 😓 Men nå må eg ha ny tv. Eg vil ha en med 2.1 hdmi og 120 hz. Og vrr. Hvilken tv burde eg kjøpe når eg får råd? Hører LG skal ha noen gode ps5 tver? Pris helst ikke over 15000 kr. Og hvor tid er neste tv "salg" håper noen kan gi meg ett tips. Uff:(

 

MrMarbles skrev (1 time siden):

Ville kjørt på med denne. CX er gull til prisen. 

Edit: Største fordelen til LG akkurat nå, er at de kommer med updates hele tida om det er bugs/issues. Sony har etter det jeg kan se, vært mye tregere på updates. På LG så får du også HDMI 2.1 på alle portene.

Du må være RASK!!!!
LG sin CX er nok beste gamer-tv, og tilbudet går ut om kun 10 timer.
Mener Elkjøp har tilbudet til 08:00 i morgen tidlig. Så klikk og vent allerede nå i kveld.
Jeg har styrt med tv-er, projektorer og gaming i snart 20 år, og er ikke i tvil. Skulle jeg kjøpt ny tv i disse tider hadde jeg gått for LG sin CX.
Den har knallgodt bilde, HDMI 2.1, 120Hz og diverse annet gaming snacks som HGIG, og mye mer.
Knallgod tv til en pris du aldri kommer til å se lavere annet enn på bruktmarkedet om kanskje 2-3 år.

LG 55 CX til 13.999,- i kun få timer til.

Endret av Tor Rasmussen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Knetten82x skrev (3 timer siden):

Fuck. Eg skulle gi katten min mat. Og når eg står på kjøkkenet og gir pus mat så hører eg ett vanvittig smell. Som får katten til å springe i 100. Eg snur meg og der ligger min nye Sony xg9505 på tv benken! Den skal henge på veggen. Men det er så mye fukt tydligvis i veggen slik at den datt ned på alt annet. ( Har hatt tvene mine hengt på vegg i 3 år nå.)Heldigvis beskyttet høytalere mine ps5 maskina mi. Men fy fader så surt dette var. Spart i mnd til denne tven. 😓 Men nå må eg ha ny tv. Eg vil ha en med 2.1 hdmi og 120 hz. Og vrr. Hvilken tv burde eg kjøpe når eg får råd? Hører LG skal ha noen gode ps5 tver? Pris helst ikke over 15000 kr. Og hvor tid er neste tv "salg" håper noen kan gi meg ett tips. Uff:(

Den er kjip. Om du har en god innboforsikring, så kan den dekke slike uhell, verdt å sjekke. 
 

LG CX høres ut som et bra valg, får ikke så mye bedre til 20k.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har spurt tidligere, om det var her eller en annen tråd, og sett videoer/lest om det. Det skal jo tas opptak fra mikrofonen når man oppnår en trophy på PS5. Ingen av mine trophiesvideoer har noen form for lyd annen enn den som allerede er i spillet. Er det noe jeg ikke har fått med meg eller er det kun mulig gjennom headset?

Lenke til kommentar
15 hours ago, Knetten82x said:

Den skal henge på veggen. Men det er så mye fukt tydligvis i veggen slik at den datt ned på alt annet.

Hvis det er så mye fukt i veggen at gipsen blir bløt og gipsanker kollapser er knust TV et av de minste problemene du har...  Hadde du tv'n montert flatt på vegg, eller hengende på arm? Et korrekt montert gipsanker tåler normalt rundt 30kg pr stk, og man bruker normalt to stk eller fler...  

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Tor Rasmussen skrev (14 timer siden):

 

Du må være RASK!!!!
LG sin CX er nok beste gamer-tv, og tilbudet går ut om kun 10 timer.
Mener Elkjøp har tilbudet til 08:00 i morgen tidlig. Så klikk og vent allerede nå i kveld.
Jeg har styrt med tv-er, projektorer og gaming i snart 20 år, og er ikke i tvil. Skulle jeg kjøpt ny tv i disse tider hadde jeg gått for LG sin CX.
Den har knallgodt bilde, HDMI 2.1, 120Hz og diverse annet gaming snacks som HGIG, og mye mer.
Knallgod tv til en pris du aldri kommer til å se lavere annet enn på bruktmarkedet om kanskje 2-3 år.

LG 55 CX til 13.999,- i kun få timer til.

Det avhenger litt av i hvilket miljø vedkommende skal bruke TVen. Er det i et mørkt rom, så er LG CX den beste, men er det i et lyst rom med flere vinduer uten mulighet for å blende dem, så er det veldig mye gjenskinn i den TVen og lysstyrken er ikke bra nok sammenlignet med Samsung Q80T/Q90T. Leste og så mange videoer av disse to mot hverandre. Det er fordeler og ulemper med begge. I mitt tilfelle skulle jeg ha en TV til en loftstue med mye sollys rett på TVen. Da var Samsungen det beste valget. Det eneste som er kjipt er at den kun har 1 stk HDMI 2.1.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Knetten82x skrev (19 timer siden):

Fuck. Eg skulle gi katten min mat. Og når eg står på kjøkkenet og gir pus mat så hører eg ett vanvittig smell. Som får katten til å springe i 100. Eg snur meg og der ligger min nye Sony xg9505 på tv benken! Den skal henge på veggen. Men det er så mye fukt tydligvis i veggen slik at den datt ned på alt annet. ( Har hatt tvene mine hengt på vegg i 3 år nå.)Heldigvis beskyttet høytalere mine ps5 maskina mi. Men fy fader så surt dette var. Spart i mnd til denne tven. 😓 Men nå må eg ha ny tv. Eg vil ha en med 2.1 hdmi og 120 hz. Og vrr. Hvilken tv burde eg kjøpe når eg får råd? Hører LG skal ha noen gode ps5 tver? Pris helst ikke over 15000 kr. Og hvor tid er neste tv "salg" håper noen kan gi meg ett tips. Uff:(

Du tar vel denne på innboforsikringen?

Lenke til kommentar

Tror det kommer mye ny teknologi i 2021. Utrullingen av HDMI 2.1 har ikke akkurat gått på skinner. Samtlige TV-produsenter har hatt bugs som virkelig har blitt synliggjort etter lanseringen av next-gen spillkonsoller.

Jeg tenker å se hvordan mini-LED blir og måler det opp mot OLED som egentlig er drømmen.  Gitt at de blir litt mer lyssterke (noe Panasonic har bekreftet for OLED i 2021).

Var på nippet til å gå for CX, men min Samsung Q85R (2019) holder koken ett år til til tross for "kun" 4K@60.

 

Endret av Marcuzani
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Nimrad skrev (På 3.1.2021 den 20.42):

Størrelse?

Elkjøp har LG CX til black friday priser nå. Kan få 55" for 14k og 65" for 20k. Det er så langt det billigste den har vært til.

Hei. Takk for tipset. Ja kjøpte en LG CX 55 på elkjøp. Skal hente den i måro. Viser seg jo at dette tv er noe av det beste du kan få til ps5. :) Nice. Gleder meg. 

Lenke til kommentar
listen skrev (22 timer siden):

Den er kjip. Om du har en god innboforsikring, så kan den dekke slike uhell, verdt å sjekke. 
 

LG CX høres ut som et bra valg, får ikke så mye bedre til 20k.

Takker for tipset. Ja gikk for LG CX 55 til 14k pluss forsikring.  Til alle andre som har kommet med tips. Tusen takk:) Gleder meg til å hente den i måro. :)

Lenke til kommentar
Tor Rasmussen skrev (På 3.1.2021 den 22.01):

 

Du må være RASK!!!!
LG sin CX er nok beste gamer-tv, og tilbudet går ut om kun 10 timer.
Mener Elkjøp har tilbudet til 08:00 i morgen tidlig. Så klikk og vent allerede nå i kveld.
Jeg har styrt med tv-er, projektorer og gaming i snart 20 år, og er ikke i tvil. Skulle jeg kjøpt ny tv i disse tider hadde jeg gått for LG sin CX.
Den har knallgodt bilde, HDMI 2.1, 120Hz og diverse annet gaming snacks som HGIG, og mye mer.
Knallgod tv til en pris du aldri kommer til å se lavere annet enn på bruktmarkedet om kanskje 2-3 år.

LG 55 CX til 13.999,- i kun få timer til.

Dette visste eg ikke så tusen takk. Har betalt for varen og skal hente den i måro. Hell i uhell dette kan man si😃 

 

Sjekket prisen nå igjen. Elljøp selger enda til 14 k for 55 tommer. Hadde veldig lyst på 65 tommer. Men hadde rett og slett ikke lyst å betale 6000 kr ekstra. Siden tven som knuste kostet meg 9000 kr. Den koster 14999 på elkjøp nå. Men den har ikke og vil ikke få hdmi 2.1 vrr og alt andre snopet du snakket om😃👍

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
RaptorStrike skrev (7 timer siden):

Du tar vel denne på innboforsikringen?

Skal prøve på det ja. Veggfestet var skikkelig bra. Og kunne ta 5 kg mer en hva tven min vegde. Veldig surt uansett . Sjeleglad den ikke traff ps5 maskinen😃

Lenke til kommentar
Tor Rasmussen skrev (15 timer siden):

 

 

 

Og

 

 

Takk for bra videoer. Har sett den midterste. Ser dei to andre når eg har hentet den. Gleder meg.. en time igjen til eg kjører bort til sentrum og henter den🙂👍

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...