Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon


LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

717 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

    • Ja.
      420
    • Nei.
      95
    • Like stor.
      64
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spill&Dill skrev (1 time siden):

Synd det ikke finnes en spillbar demo av spillet.Tror ikke det er noe for meg men hadde vært moro å testa.

Spillet er veldig likt andre Souls spill. Dark Souls, Bloodborne osv. :)

Demon Souls på PS5 er en fullverdig remaster av spillet på PS3 fra 2008 mener jeg å huske. Så enten liker man den slags rpg eller ikke :) 

Lenke til kommentar
HDTV skrev (26 minutter siden):

Noen som vet om de 20 Collection+ spilla skiftes ut ettervært? Hørt at feks Days Gone forsvinner i januar....men vet ikke om det bare er falske rykter.

Har ikke hørt noe offisielt om det jeg heller. At spillene forsvinner fra utvalget kan jo hende, men om du har "kjøpt" spillene fra utvalget så vil du nok ha det så lenge du er medlem i PS+. Tilsvarende de månedlige bonusspillene tenker jeg. Jeg tok i hvert fall en runde og kjøpte/redeema de jeg var interessert i, just in case Sony gjør endringer.

Lenke til kommentar
Baldini skrev (På 29.12.2020 den 3.44):

Har vi noen her inne som spiller Demon Souls på ps5? :)

 

Akkurat begynt å kunne tenkt meg bli kjent med andre som og spiller :) 

Jeg har kjøpt spillet og så vidt prøvd det litt. Startet som jeger, men usikker på om jeg valgte riktig. Om du ikke har spilt noen spill i den serien før så bør du forberede deg på å bli frustrert og dø uendelig antall ganger. Samme som Bloobourne.

Lenke til kommentar
RaptorStrike skrev (8 timer siden):

Noen som har opplevd jævlig lav lyd ved avspilling av BR?

 

Theo343 skrev (8 timer siden):

UHD?

 

RaptorStrike skrev (1 time siden):

Det er vanskelig å forstå når du bare skriver tre bokstaver da jeg ikke er tankeleser 🙂 

Har prøvd to BR-plater av Harry Potter, skal ikke være UHD.

Heh....Du skriver 2 bokstaver, han skriver 3. Du klager på at han skriver for få??

Prøv å sette utgangssignalet til Stereo, 2.0, så skal du se du får lydtrykket du ønsker.
Lukter at blu-ray skubber et surroundsignal til tv. TV mikser det sikkert ikke ned til tv-ens stereohøyttalere. Dermed må du kompensere med å skru opp lyden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Tor Rasmussen skrev (6 timer siden):

Heh....Du skriver 2 bokstaver, han skriver 3. Du klager på at han skriver for få??

Hvor skrev jeg et innlegg med to bokstaver, kjære deg?

Tor Rasmussen skrev (6 timer siden):

Prøv å sette utgangssignalet til Stereo, 2.0, så skal du se du får lydtrykket du ønsker.
Lukter at blu-ray skubber et surroundsignal til tv. TV mikser det sikkert ikke ned til tv-ens stereohøyttalere. Dermed må du kompensere med å skru opp lyden.

Dette kan være et poeng da bruker TV-lyden nå siden høyttalerne står en annen plass i landet. Synes likevel det er rart at all annen lyd går mye høyere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...