Jump to content
Arodem

Kodegravere har funnet spor av Red Dead Redemption 2 til PC

Recommended Posts

Klager på at spill er konsoll eksklusive. Har råd til rtx kort til 10 lapper, men ps4 til 2,5 laken er litt drøyt...

Klager på at spill er konsoll eksklusive. Har råd til rtx kort til 10 lapper, men ps4 til 2,5 laken er litt drøyt...

Det kan tenkes at folk som kjøper RTX 2080 Ti ikke har så mye til overs for ytelsen på PS4.

Jeg spilte RDR2 på ps4 pro, og det var et fint spill, men ikke et sekund gikk når jeg ikke tenkte, faen så mye bedre dette hadde hvert på pc.
Kontrollene på ps4 i RDR2 er et ork å bruke, kronglete og alle firefights tar 5 ganger så lang tid som dey burde ta.

Shooters på konsoll = epic fail.

Jeg har begge deler. Men hater kontollere over alt på jord. Hadde konsoll spill kommet med mer dybde og mus,tastatur som standard hadde jeg droppa pc.

Red Dead Redemption 2 kommer meste sannsynlig til å være helt elendig å spille med mus og tastatur. Som dem fleste tredjeperson spill egentlig. Karakteren du styrer er treg og passer best med en kontroller. Tviler dem forandrer på hele animasjon og reaksjons funksjonen til PC versjonen. Skal aldri si aldri selvfølgelig. Men RDR2 blir nok best å spille med en kontroller på PC.

Aldri i verden. Kontroller er totalt håpløst utenom til fifa og eventuelt noen bilspill

Vondt i hånda får man også. Klarer ikke treffe en dritt med stikkene.

Trenger ikke twitch aim på spill som dette. Er ikke meningen at det skal være cs etc.

Aldri i verden. Kontroller er totalt håpløst utenom til fifa og eventuelt noen bilspill
Vondt i hånda får man også. Klarer ikke treffe en dritt med stikkene.
Trenger ikke twitch aim på spill som dette. Er ikke meningen at det skal være cs etc.

Jeg kjøper at spill ser ut og yter bedre på PC, men vondt i hånda? Kunne vært morsomt å se deg spille en gang.

Selvfølgelig kommer det til pc. Må bare vente til neste konsoll generasjon er på markedet slik at de kan dobbel duppe og selge spillet en gang til på konsoll. Etter det er vår tur å spille på pc.

Red Dead Redemption 2 kommer meste sannsynlig til å være helt elendig å spille med mus og tastatur. Som dem fleste tredjeperson spill egentlig. Karakteren du styrer er treg og passer best med en kontroller. Tviler dem forandrer på hele animasjon og reaksjons funksjonen til PC versjonen. Skal aldri si aldri selvfølgelig. Men RDR2 blir nok best å spille med en kontroller på PC.

Letter de opp den latterlig "tunge" kontrollen så kan det jo hende spillet omsider blir moro å spille...

Bare kom til PC, vi liker realistiske spill hvor tyngde er en faktor, noe disse idiotiske konsollspillerne klager over hver gang.

En ekte gamer gamer på både PC og PS4.. Og xbox, wii, cube, switch og C64.

Jeg kjøper at spill ser ut og yter bedre på PC, men vondt i hånda? Kunne vært morsomt å se deg spille en gang.

Ps4 kontrollerne er altfor små. Får veldig vondt av å bruke de jeg også. Xbone kontrollerne er litt bedre, da får jeg vondt etter 3 timer istedet for 1 time. Må jo nærmest knekke tommelene for å få brukt stikkene ordentlig.

Ytelse selvfølgelig her også. 30fps er for lavt. Men med nye konsoll generasjonen Blir det vel 60fps på det meste med litt dårligere grafikk enn på pc. Så hadde konsoll(som nå egentlig har blitt en pc) kommet med mus tastatur kunne man egentlig droppet pc, spes nå som grafikk kortene har fått så lattelig høy pris. 

Kontroller må man vri fingrene i unaturlige posisjoner alt for mye. Over tid får hvertfall jeg leddsmerter.

Jeg har ikke fullført RDR 2 pga 30fps og gamepad. Tror dette hadde vært drømmespillet på PC, særling onlinedelen.  Å sikte i slike spill med gamepad føles så utrolig unaturlig ut.

Spiller for det meste på PC selv, men trives faktisk med RDR2 på konsoll da skytingen blir hakket mer utfordrende med kontroller. Når man spiller PC så forventer man hodeskudd etter hodeskudd og det blir for veldig fort ganske «enkelt». Kommer til å kjøpe det på PC selvfølgelig, men følelsen kommer nok til å bli noe annerledes enn hva jeg sitter med på konsoll.

Spiller for det meste på PC selv, men trives faktisk med RDR2 på konsoll da skytingen blir hakket mer utfordrende med kontroller. Når man spiller PC så forventer man hodeskudd etter hodeskudd og det blir for veldig fort ganske «enkelt». Kommer til å kjøpe det på PC selvfølgelig, men følelsen kommer nok til å bli noe annerledes enn hva jeg sitter med på konsoll.

Så kjøp det på PC og spill med en kontroller i stedet for mus/tastatur da vel..

Sannhet med modifikasjoner, og aldri regler uten unntag osv osv. Er stor forskjell fra spill til spill hvor bra mus og tastatur fungerer. Jeg spiller nesten altid 3 person spill med hånkontroller. Tomb radier, AC, Resident evil 2 remaken osv. Bevegelsene og styringa føles og funker bedre med håndkontrolleren, men skytinga er altid lettere og bedre med mus, uansett. Men selv om jeg foretrekker håndkontrolleren, er det mange spill som har helt ok og gode mus/tastatur styring. Alan Wake, Tomb Raider, Resident Evil 2 remak, er alle eksempler på spill som FINT lar seg spille med tastatur og hva som blir best er en smaksak.

Når det gjelder RDR 2 så ga jeg det ganske tidlig opp. Dårlig ytelse og blæ alt for mange rare systemer og tregt gameplay. jeg SER at spillet er utrolig bra, jeg liker også egentlig denne type spill. Jeg har bare ikke tiden lenger. Så jeg angrer meg for å ha kjøpt det på ps4. Nettet fordi jeg har mer lyst til å spilled et på pc, og har litt mer tid og mulighet til å spille på pc fremfor stue ps4.

Har både PS4 og RTX-kort. Ga opp RDR2 halveis pga. jævla kronglete controller og søppel-performance. Satser på at Rockstar tar en GTA V å lanserer på PC en stund etter lansering på konsoll. Om de ikke lanserer på PC, så er det wasted potential og jeg må pine meg gjennom resten på konsoll.