Audun Rønning Heyerdahl Skrevet 30. april 2019 Rapporter Del Skrevet 30. april 2019 Er enig med at kvaliteten er dårlig, men har aldri hatt problemer med å se hva som foregår i serien. Har en 1080p samsung TV fra 2012 og strømmer via chromecast. 1 Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 30. april 2019 Rapporter Del Skrevet 30. april 2019 La merke til at jeg slet mer med selve filmingen av episoden. For mye av kampscenene var helt up-in-the-face filming og ga ikke noe godt overblikk på hva som skjedde i det heletatt. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg raytrails Skrevet 30. april 2019 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 30. april 2019 Fin spoiler, gitt.... Du går ikke frivillig inn i en GoT-tråd for etterpå å klage på spoilers. 14 Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 30. april 2019 Rapporter Del Skrevet 30. april 2019 Syns all film-streaming er av laber kvalitet, skjønt GoT hjå HBO er vel skrekkeksempelet i dagens marked. Når eg vil nyte ein god film/serie blir det forsatt valgt fysisk medie. Lenke til kommentar
Kjell Olaf Winther Skrevet 30. april 2019 Rapporter Del Skrevet 30. april 2019 Noen som vet kvaliteten på C More kontra HBO Nordic? De har nemlig GoT der også... Et godt hakk bedre. 2 Lenke til kommentar
Super-Stian Skrevet 30. april 2019 Rapporter Del Skrevet 30. april 2019 Noen som vet kvaliteten på C More kontra HBO Nordic? De har nemlig GoT der også... Et godt hakk bedre. Og mye bedre for de med parabol etter hva jeg har forstått :-) Lenke til kommentar
Super-Stian Skrevet 30. april 2019 Rapporter Del Skrevet 30. april 2019 Syns all film-streaming er av laber kvalitet, skjønt GoT hjå HBO er vel skrekkeksempelet i dagens marked. Når eg vil nyte ein god film/serie blir det forsatt valgt fysisk medie. Har ikke Amazon Prime ganske brukbar video-bitrate? Hjelper seff ikke for GOT da :-p Lenke til kommentar
SetMeFree Skrevet 30. april 2019 Rapporter Del Skrevet 30. april 2019 Etter hva jeg har hørt så er GOT i mye bedre kvalitet på CMore vs HBO Nordic.Skal vel ikke så mye til da HBO Nordic sin tjeneste er en skandale. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. april 2019 Rapporter Del Skrevet 30. april 2019 (endret) Syns all film-streaming er av laber kvalitet, skjønt GoT hjå HBO er vel skrekkeksempelet i dagens marked. Når eg vil nyte ein god film/serie blir det forsatt valgt fysisk medie.Du syns ikke en god 4K HDR stream fra en Apple TV enhet kan kalles laber? Da lurer jeg veldig på hvilke ekstreme krav du egentlig har. Men igjen så spiller du jo ikke spill med mindre det er 60fps, så jeg burde jo ikke være sjokkert Endret 30. april 2019 av Mala 2 Lenke til kommentar
Anita -lrTNl5Vl Skrevet 30. april 2019 Rapporter Del Skrevet 30. april 2019 Kjører GoT via Get boksen til Get, ikke appen, på en plasma-TV fra 2013. Fungerer utmerket. Get-appen derimot er omtrent som via HBO nordic appen. HBO, en strømmetjeneste, har fått meg til å bruke lineær-TV-boksen min igjen. ^^ Lenke til kommentar
turbotobben Skrevet 30. april 2019 Rapporter Del Skrevet 30. april 2019 Kjører GoT via Get boksen til Get, ikke appen, på en plasma-TV fra 2013. Fungerer utmerket. Get-appen derimot er omtrent som via HBO nordic appen. HBO, en strømmetjeneste, har fått meg til å bruke lineær-TV-boksen min igjen. ^^ Merkelig, helt motsatt opplevelse fra min. Hvilken Getboks har du? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. april 2019 Rapporter Del Skrevet 30. april 2019 (endret) HBO Nordic (på alle plattformer) hadde elendig kvalitet (hadde ikke problemer med mørke scener) så man måtte ty til alternativer Men likevel ikke 100%, synd at de ikke kan gi ut bedre kildemateriale. Endret 30. april 2019 av Theo343 Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 30. april 2019 Rapporter Del Skrevet 30. april 2019 Hva er vitsen å se på Game of Thrones, fiksjonell makkverk som noen har sagt er så bra og resten av sauene må henge seg på. 2 Lenke til kommentar
NULL Skrevet 30. april 2019 Rapporter Del Skrevet 30. april 2019 Noen som vet kvaliteten på C More kontra HBO Nordic? De har nemlig GoT der også... Hvis du kan gjøre opptak av broadcast-sendingen, er det trolig en del bedre (uten at jeg har sjekket - kvaliteten har i hvert fall tidligere vært lange bedre enn det HBO Nordic har levert). Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 30. april 2019 Rapporter Del Skrevet 30. april 2019 Hva er vitsen å se på Game of Thrones, fiksjonell makkverk som noen har sagt er så bra og resten av sauene må henge seg på. Nice try... 5 Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 30. april 2019 Rapporter Del Skrevet 30. april 2019 Du går ikke frivillig inn i en GoT-tråd for etterpå å klage på spoilers. Nå ser jeg episoden så snart den er ute, i motsetning til andre som har "Bedre ting å gjøre" . Jeg tenkte å være litt omtenksom som andre med å peke ut spoilermannen. Skulle visstnok ikke gjort det da dette blir sett ned på. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. april 2019 Rapporter Del Skrevet 30. april 2019 Hva er vitsen å se på Game of Thrones, fiksjonell makkverk som noen har sagt er så bra og resten av sauene må henge seg på.Cool story, bro 1 Lenke til kommentar
Soles Skrevet 30. april 2019 Rapporter Del Skrevet 30. april 2019 Hvem bryr seg om farger, når hele serien er basert på svart/hvit fargenivå. Har aldri skjønt helt hypen med GOT. Prøvde å se første sesong, kom til episode 3.Ble ganske så fort lei hype serien Tror GOT handler mest om hva som er populært blant folk.Husker før var det Lost, Prison Break, Walking Dead og nå GOT.Lurer på hva neste blir... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. april 2019 Rapporter Del Skrevet 30. april 2019 (...) Tror GOT handler mest om hva som er populært blant folk. (...) Er ikke det litt sirkulær logikk? Serien er populær fordi serien er populær? 7 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 30. april 2019 Rapporter Del Skrevet 30. april 2019 "På eldre TV-er med dårlig svartnivå" Det finnes da plenty med nye TVer som har også.. Alle nye LCD skjermer med IPS display (dvs alt av TVer fra f.eks LG utenom OLED) har dårlig sortnivå. LCD med VA panel har endel bedre sortnivå (men langt ifra perfekt) og bedre blir det med Full-array local dimming og mange dimmesoner. "Black crush" er hovedsaklig ett problem på enkelte OLED modeller. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå