Gå til innhold

Heksejakt på Frp-statsråder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på om Frp velgere ville sagt alle gjør feil om det hadde vært en AP politiker som dro til Iran.

 

Mange av velgerne til FrP tror jo tross alt at Støre jobber for islamister siden han hadde "hemmelige" samtaler med Hamas som utenriksminister. 

 

Det er vel uansett ikke noe problem at norske politikere reiser til Iran så lenge de holder seg til sikkerhetsforskrifter (og ikke skryter av regimet).

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Per Sandberg hadde ikke sjanse i dette spillet, han var ferdig fra første stund. Når du blir forrådt av dine egne såkalte "partivenner" så trengs ingen "venstreside" eller opposisjon å svinge øksa.

 

Jeg har aldri stemt Frp og heller ikke vært noen fan av Sandberg som politiker, men dette fortjente han ikke.

Lenke til kommentar

Per Sandberg hadde ikke sjanse i dette spillet, han var ferdig fra første stund. Når du blir forrådt av dine egne såkalte "partivenner" så trengs ingen "venstreside" eller opposisjon å svinge øksa.

 

Jeg har aldri stemt Frp og heller ikke vært noen fan av Sandberg som politiker, men dette fortjente han ikke.

Fortjente ikke ? Han kunne jo bare gjort som han skulle, så hadde han sluppet alt sammen...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg mistenker at Sandberg blir med i selskapet til kjæresten og skal tjene penger på å bruke sine kontakter i Norge og hennes kontakter i Iran.

 

Han er dessuten fremdeles et interessant object for Iransk etterretning ettersom han har et personlig forhold til flere personer i regjeringen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Det er visst ingen grenser for hvor lite som skal til for at det meste av presse og "bekymrede" politikere skal kaste seg over en statsråd fra Frp. Selv en feietur er visst nok til at de går av hengslene. Det eneste som mangler er de vanlige påstandene om rasisme og islamofobi.

 

Det har i saken kommet frem at mannen er sammen med en 30 år yngere oppegående dame som har vunnet en missekonkurranse. Gi heller mannen en medalje!

I etterpåklokskapens lys, står du fortsatt for dette? Skjønner du at det er viktig å belyse saker som dette, uansett hva utfallet skulle bli?

Lenke til kommentar

Heksejakt?! Det er kanskje det minst treffende beskrivelsen av hele denne situasjonen Sandberg helt på egenhånd har satt i gang!

Hvorfor skal en voksen mann slippe å måtte stå til ansvar for sine egne handlinger?

Dette viser bare hvor ryggradløse FRP og mange av deres tilhengere er, når dere får dere til å synke ned til dette nivået hvor det ropes og skrikes om forfølgelse og heksejakt. Det dras sammenligner til når Støre besøke Hamas. Altså, hva i all verden har det med saken å gjøre?! Jeg blir så ufattelig oppgitt av denne idiotiske offermentaliten og den totale manglen av sunn fornuft.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Det er alltid en fordel om reaksjonene står i forhold til overtredelsen, synes du ikke?

 

Hvis han hadde blitt tiltalt for forræderi skal jeg være enig i at det du skriver hadde hatt rot i virkeligheten.

Mediepress, svare på spørsmål fra Stortinget og fratredelse av stilling som minister er noe enn mann i  Sandbergs posisjon burde og må tåle. Spesielt med tanke på hvor grossalt han har bæsja på leggen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvis han hadde blitt tiltalt for forræderi skal jeg være enig i at det du skriver hadde hatt rot i virkeligheten.

Mediepress, svare på spørsmål fra Stortinget og fratredelse av stilling som minister er noe enn mann i  Sandbergs posisjon burde og må tåle. Spesielt med tanke på hvor grossalt han har bæsja på leggen.

 

Ingen sier at han ikke tåler det. Men jeg ville ikke overdramatisert det han gjorde heller.

 

Grunnen til at han måtte gå var viljen til bråk blant mange, mer enn hva han faktisk gjorde.

 

De kunne like lett bare latt det ligge eller nøyd seg med en mer passende kritikk.

 

Men Sandberg er dessverre en rød klut for enkelte.

Lenke til kommentar

Ingen sier at han ikke tåler det. Men jeg ville ikke overdramatisert det han gjorde heller.

 

Grunnen til at han måtte gå var viljen til bråk blant mange, mer enn hva han faktisk gjorde.

 

De kunne like lett bare latt det ligge eller nøyd seg med en mer passende kritikk.

 

Men Sandberg er dessverre en rød klut for enkelte.

 

 

Subjektiv sett føler jeg skadefryd for jeg synes ikke særlig om Sandberg, men jeg lar ikke det forstøye min objektive mening hvor jeg dømmer utifra hans rolle og stilling i norsk politikk.

 

Når ord som heksejakt blir brukt bagatelliserer man det Sandberg har gjort og gjør han til et stakkarslig offer som får mer tyn enn det han fortjener. Noe jeg synes er helt feil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Heksejakt var et malplassert ord i denne sammenheng ja. Han har jo trukket seg selv og dermed på en måte vedgått at han ikke har helt oppført seg etter reglene. Hva han faktisk har gjort må vi avvente PST sin vurdering på.

 

Sandberg anno 2018 er jo ikke så interessant lenger når han ikke er i regjering. For meg fremstår han bare som en mer attraktiv (som i penere) versjon av Massud Gharahkhani. 

 

Sandberg versjon 2015-2018 derimot kan være interessant...

Endret av Sandy Koufax
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...