Gå til innhold

Heksejakt på Frp-statsråder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Feiringen av slutten på demokrati og frihet.

 

For det var veldig utbredt tidligere?

 

Faktum er vel at det opphørte i 1953 og CIA operation Ajax for regime-change

 

https://en.wikipedia.org/wiki/1953_Iranian_coup_d%27%C3%A9tat

 

Det var så "fantastisk flott" føre revolusjonen i 1979 at de til og med hadde et hemmelig politi som torturerte og myrdet tusenvis av mennesker

 

https://en.wikipedia.org/wiki/SAVAK

 

Omsider kom revolusjonen, og etter kort tid prøvde USA nok et regime-change knep ved å større Saddam Hussein i det avskyelige angrepet på Iran i 1980 og bl.a. bruk av kjemiske våpen

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Iran%E2%80%93Iraq_War

 

Men de feilberegnet, i stedet for splittelse innad i Iran, samlet alle seg i kamp mot inntrengerne. Mye av dette kan nok forklare den tildels usunne makten presteregime fikk etterhvert.

 

Men, nå er det på'n igjen virker det som. Haukene i Trump administrasjon, ledet av John Bolton, lover regime-change innen februar 2019. Hvorvidt Irans befolkning kommer bedre ut av  det, bekymrer neppe haukene og deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser at PST har tenkt å undersøke Sandberg. Dette vil nok ikke føre noe sted. Rett og slett litt for sent. 

 

Iran har nok dekket alle spor. Og samtidig er PST underlagt en statsråd fra Frp. 

 

Mitt råd til PST er:

 

Undersøk hva slags tjenester denne kvinnen tilbyr. Hva hennes ekspertise er. Man kan også forhøre seg med Sandbergs ekskone for å se om han har noen fetisjer eller seksuelle avvik. Selv om tanken på en innvandrerjente bør være nok for de fleste Frpere.

 

Da Trump ble tatt var det på grunn av en tjeneste som het Golden Showers. 

 

Når jeg har forsøkt å bli tatt i såkalte feller, så har de tilbydt flere kvinner på en gang, anal, trekant anal og annet som "vanlige jenter" ikke gjør. Og jeg har lært meg å skille en ordinær prostituert og feller satt ut av Putin, MI6 og så videre.

 

Vær kynisk! Det er jobben deres. Alle kan ikke sitte rundt et bål, spise kvikklunsj og snakke om hvor fint naturen er...

Lenke til kommentar

Når jeg har forsøkt å bli tatt i såkalte feller, så har de tilbydt flere kvinner på en gang, anal, trekant anal og annet som "vanlige jenter" ikke gjør. Og jeg har lært meg å skille en ordinær prostituert og feller satt ut av Putin, MI6 og så videre.

 

Jøss.. blir "nesten" aldri forsøkt lurt av Putin og MI6, jeg. Eller er jeg kanskje bare naiv?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hjelpe.... da man trodde saken ikke kunne bli verre. Sandberg varslet altså ikke regjeringens kontor om Iran-reisen fordi ex-kona ikke skulle få greie på det.

Personlige/private interesser kommer åpenbart foran rikets sikkerhet. Mannen bør trekke seg mandag morgen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ser at PST har tenkt å undersøke Sandberg. Dette vil nok ikke føre noe sted. Rett og slett litt for sent. 

 

Iran har nok dekket alle spor. 1) Og samtidig er PST underlagt en statsråd fra Frp

 

Mitt råd til PST er:

 

Undersøk hva slags tjenester denne kvinnen tilbyr. Hva hennes ekspertise er. Man kan også forhøre seg med Sandbergs ekskone for å se om han har noen fetisjer eller seksuelle avvik. 2) Selv om tanken på en innvandrerjente bør være nok for de fleste Frpere.

 

Da Trump ble tatt var det på grunn av en tjeneste som het Golden Showers. 

 

3) Når jeg har forsøkt å bli tatt i såkalte feller, så har de tilbydt flere kvinner på en gang, anal, trekant anal og annet som "vanlige jenter" ikke gjør. Og jeg har lært meg å skille en ordinær prostituert og feller satt ut av Putin, MI6 og så videre.

 

Vær kynisk! Det er jobben deres. Alle kan ikke sitte rundt et bål, spise kvikklunsj og snakke om hvor fint naturen er...

Jeg tror TS har misforstått og overdriver litt:

 

1) PST er underlagt Stortinget.

2) Dette er en grov fornærmelse av norske politikere, og burde aldri vært skrevet.

3) Jeg tror ikke dette er virkelighet. At du tror det selv er selvfølgelig mulig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sandberg varslet altså ikke regjeringens kontor om Iran-reisen fordi ex-kona ikke skulle få greie på det.

 

hvor har du det fra/kilde ?

 

Men, jeg skal ikke utelukke noe i den retningen, for når jeg leser om ex-kona så fremstår hun som et ordentlig hespetre som antageligvis er drevet av sjalusi (fremfor "rikets sikkerhet")

 

https://www.nrk.no/norge/per-sandbergs-fraseparerte-kone-meldte-fra-til-statsministerens-kontor-1.14163062

Lenke til kommentar

Så hun skulle latt være å melde om "mulige sikkerhetsbrudd" med tanke på "rikets sikkerhet"? Siden slike som deg uansett vil stemple henne som "et ordentlig hespetre som antageligvis er drevet av sjalusi"?

 

Er det så vanskelig å se at hun har en personlig agenda? Denne formuleringen i "bekymringsmeldingen" viser tydelig det:

 

 

 

I«fremmede makter» har flyttet inn hos fiskeriministeren

 

Hvilke sikkerhetsbrudd hadde Sandberg begått på det tidspunktet, hvis noen? Hvorfor er det ex-konas rolle å være så frempå? Jeg tror ikke et sekund på at hun liksom har "rikets sikkerhet" som beveggrunn.

 

De har åpenbart hatt et turbulent brudd, og denne heksa bruker alle metoder for å gjøre liver surt for Per Sandberg. Hun kommer til å stå i fremste rekke å klappe, hvis Sandberg må gå av som Fiskeriminister.

Lenke til kommentar

Hun kommer til å stå i fremste rekke å klappe, hvis Sandberg må gå av som Fiskeriminister.

 

Da må hun i så fall sloss om plassen med meg! :p

 

Men bare så vi er tydelige her. Du innrømmer altså at det stygge bruddet dem imellom gjør det umulig for henne å varsle uten å bli stemplet slik du så gladelig her gjør?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du innrømmer altså at det stygge bruddet dem imellom gjør det umulig for henne å varsle uten å bli stemplet slik du så gladelig her gjør?

 

Først og fremst kan jeg ikke se hvorfor det skulle påligge ex-kona noen plikt til å "varsle" hvem Per Sandberg flytter sammen med. Han har jo åpenbart ikke hatt til hensikt å "skjule" kjæresten fra offentligheten, men tvertimot vist seg frem, så det ville jo blitt temmelig raskt alment kjent uten ex-konas "hjelp"

 

Nei, jeg kan ikke med min beste vilje unngå å mene at ex-kona kun har handlet ut ifra hevngjerrighet.

 

Forøvrig betyr ikke dette at jeg mener Per Sandberg ikke har brutt reglene mht. Iran-reise uten å melde fra, tatt med jobb.tlf. etc. men han har åpnebart hatt noe å kjempe mot på hjemmebane og. Såvidt jeg har skjønt var det pga. av eksen at Tyrkia-turen gikk i dass så det virker som hespetreet har lurt i kulissene hele veien.

Endret av Mr.M
Lenke til kommentar

Først og fremst kan jeg ikke se hvorfor det skulle påligge ex-kona noen plikt til å "varsle" hvem Per Sandberg flytter sammen med. Han har jo åpenbart ikke hatt til hensikt å "skjule" kjæresten fra offentligheten, men tvertimot vist seg frem, så det ville jo blitt temmelig raskt alment kjent uten ex-konas "hjelp"

 

Nei, jeg kan ikke med min beste vilje unngå å mene at ex-kona kun har handlet ut ifra hevngjerrighet.

 

Forøvrig betyr ikke dette at jeg mener Per Sandberg ikke har brutt reglene mht. Iran-reise uten å melde fra, tatt med jobb.tlf. etc. men han har åpnebart hatt noe å kjempe mot på hjemmebane og. Såvidt jeg har skjønt var det pga. av eksen at Tyrkia-turen gikk i dass så det virker som hespetreet har lurt i kulissene hele veien.

 

Sier litt om Pers dømmekraft det da, at han giftet seg med ett hespetre... Da er det vel grunn til å anta at han fant seg et nytt? :p

 

Uansett er jo eksen "damned if she does, and damned if she doesn't" i dine øyne. Noe jeg finner litt merkelig. Fordi vi vet at Per er den som har opptrådt uforsvarlig i henhold til rikets sikkerhet. Du vet, Treholt ble dømt til mange års fengsel for å lefle med andre statsmakter. Men du vil bare snakke om Pers eks kones motiver? Hva faen har hennes motiver med saken å gjøre? Er det ikke litt viktigere at vi skal kunne stole på en statsråd som representerer oss, enn å henge seg opp i motivet for konas varsel? Du vet det hun varslet om er jo like alvorlig uansett hva hennes motiv var. Og det eneste som kunne fått Per ut av dette med et snev av "ære" i behold måtte jo vært om han hadde hatt det minimale med vett som skal til for å forstå at man ikke reiser til Iran med jobb mobiltelefonen. Noe han har blitt instruert om å ikke gjøre. For ikke snakke om å unnlate å varsle SMK, fordi han gjemmer seg for eksen! Det er Per som hadde ansvaret her. OK, kanskje eksen hadde makt til å ødelegge ferien for han. Gir det han unnskyldning for å stille vår alles sikkerhet i skyggen, fordi han måtte på ferie med honningkrukka si?...

Lenke til kommentar

hvor har du det fra/kilde ?

 

Men, jeg skal ikke utelukke noe i den retningen, for når jeg leser om ex-kona så fremstår hun som et ordentlig hespetre som antageligvis er drevet av sjalusi (fremfor "rikets sikkerhet")

 

https://www.nrk.no/norge/per-sandbergs-fraseparerte-kone-meldte-fra-til-statsministerens-kontor-1.14163062

Beklager sent svar. Nyhetene i går kveld, tv2 kl 21.

 

Viser vel også viktigheten av å ikke ha ektefeller i samme regjering, ihvertfall når ekteskapet går i dass...

Lenke til kommentar

Blir spennende å se hvor lenge kjærligheten til den sjarmerende trønderen holder nå som Sandberg går av...

 

En får vel neppe høy odds for at det i rimelig nær fremtid blir slutt med en begrunnelse i retning av at "pressen og det urettferdige fokuset har ødelagt vårt forhold" eller noe i den dur.

Endret av Zork
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Blir spennende å se hvor lenge kjærligheten til den sjarmerende trønderen holder nå som Sandberg går av...

 

En får vel neppe høy odds for at det i rimelig nær fremtid blir slutt med en begrunnelse i retning av at "pressen og det urettferdige fokuset har ødelagt vårt forhold" eller noe i den dur.

Ja, sannsynligheten for det er stor. Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...