Gå til innhold

Heksejakt på Frp-statsråder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

https://fiskeribladet.no/nyheter/?artikkel=61675

 

Fra artikkelen:

 

Dette ligner på en dårlig spionroman og er nok «Gefundenes Fressen» eller skikkelig god mat for etterretningsvirksomhet. Hvis hun er involvert i iransk etterretning er det nok fest i hovedkvarteret i Iran, sier Ola Kaldager, etterretningsekspert og tidligere leder for Etterretningens avdeling E14.

 

 

- Det er nesten sånn at du ler av det og det tyder på sterkt redusert vurderingsevne. Det er så banalt og naivt, men samtidig er det alvorlig. PST må ha dette under oppsikt, ellers gjør de ikke jobben sin, mener Kaldager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her må du nesten konkretisere?

 

jeg kan legge til at de badet sammen, noe som ikke skulle være mulig, ifølge exsil-iranske røster.

 

Påstanden om at de bor sammen i regjeringens bolig var også feil.

 

(hun er forøvrig tannlegeassistent av yrke, jobber på klinikk i Oslo, og forsørger seg sjøl og har egen leilighet)

Lenke til kommentar

For eksempel at hun ikke brukte sjal og at de bodde sammen på hotell.

 

Nå orker ikke jeg å gå gjennom deres insta eller hvor de nå postet, men det ligger da flere bilder ute av dem hvor hun ikke bruker sjal fra denne turen?

 

Det mest brukte bildet i media (foran en sjø og uten sjal) er vel fra Iran-turen?

 

Og hva i alle dager har svenske feminister med dette å gjøre?

Endret av Zork
  • Liker 2
Lenke til kommentar

jeg kan legge til at de badet sammen, noe som ikke skulle være mulig, ifølge exsil-iranske røster.

 

Påstanden om at de bor sammen i regjeringens bolig var også feil.

 

(hun er forøvrig tannlegeassistent av yrke, jobber på klinikk i Oslo, og forsørger seg sjøl og har egen leilighet)

 

Jeg finner ingenting om bading i den nevnte kommentaren fra Dagbladet?

 

Og Sandbergs "nei vi bor ikke sammen der, men nå som dere sier vi gjør det så kommer vi til å gjøre det" bør vel selv Sandberg-fans se gjennom?

Lenke til kommentar

Nå orker ikke jeg å gå gjennom deres insta eller hvor de nå postet, men det ligger da flere bilder ute av dem hvor hun ikke bruker sjal fra denne turen?

 

 

hvis du gjør deg bryet med å høre innslaget i Dagsnytt 18  så fremkommer enkel forklaring på hvorfor jun ikke har sjal på alle bilder.

Lenke til kommentar

hvis du gjør deg bryet med å høre innslaget i Dagsnytt 18  så fremkommer enkel forklaring på hvorfor jun ikke har sjal på alle bilder.

 

Jeg hørte innslaget, men bet meg ikke merke i det. Siden du har kontrollen så er det vel langt enklere om du nevner det istedenfor å bruke et ekstra innlegg på å be meg høre gjennom alt igjen?

Lenke til kommentar

igjen, hør på Dagsnytt 18 innslaget

 

Hvorfor det? Innlegget vi debatterer går konkret på kommentaren i Dagbladet. Om denne ikke nevner bading, så virker det noe meningsløst å hevde at en badings-kommentar derfra blir tilbakebevist i D18?

 

Den biten fikk jeg forøvrig med meg - de badet sammen, men hun noe tildekket. Hva har det med dagblad-kommentaren å gjøre?

Endret av Zork
Lenke til kommentar

Kvinner i Iran har lover som regulerer hvordan de kan oppføre seg/kle seg osv.

 

Her kommer noen av dem (i artikkelen nedenfor):

 

https://www.frontpagemag.com/fpm/264622/45-weird-bans-women-iran-dr-majid-rafizadeh

 

Det er nok en grunn til at regimet har tillatt at dette "vakre paret" har fått gjøre unntak fra disse reglene. Letnes er altså iransk statsborger og i henhold til iranske lover pålagt å følge disse reglene. 

 

Rent generelt er det også regler for hvordan par oppfører seg i utenomekteskapelige forhold, hvordan forhold mellom muslimer og ikke-muslimer skal være og så videre. Igjen: Letnes har fått unntak fra alle disse. 

Endret av Sandy Koufax
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...