Gå til innhold

Heksejakt på Frp-statsråder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Per Sandberg hadde ikke sjanse i dette spillet, han var ferdig fra første stund. Når du blir forrådt av dine egne såkalte "partivenner" så trengs ingen "venstreside" eller opposisjon å svinge øksa.

 

Jeg har aldri stemt Frp og heller ikke vært noen fan av Sandberg som politiker, men dette fortjente han ikke.

Jeg har stemt FRP siden Anders Lange, og er helt enig med deg.

Sandberg er ikke alltid  Politisk Korrekt (PK), men han er sann. - og fortjener bedre!

En som skal holde kjeft er JGS. På Serena viste han sitt sanne jeg! Hadde Carsten overlevd? Hvem vet? Jo, Arne strand vet svaret, men han er jo PK.

Lenke til kommentar

Mulig at sommer- og agurknyttiden fortsatt gjaldt og endelig kom det en sak som var velegnet for å få folk til å lese nyheter igjen, men denne saken forårsaket, forsterket og forseglet Sandberg selv. 

 

Som Kåre Valebrokk sa en gang; "har du tråkket i salaten, så stå i det minste stille". 

En kan da lure på om Sandberg eller dum eller uheldig når han så fremstiller seg fra sin (antakelig) verste side i den såkalte "pressekonferansen" sin. Som mest av alt viste at han ikke har forstått hvordan dette ble en sak i det hele tatt. "Offer"? Neitakk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Åh Jesus... Så mye for "ad-hoc" og "ferie"... Og kunne de ikke funnet på et bedre skalkesjul? Eller satser de på at de er så tilbakestående Iranerne, at de ikke skjønner at det er mye billigere piggdekk å få fra Kina? Et land som neppe kommer til å innføre sanksjoner mot dem, i motsetning til USA "vennen" Norge...

 

Edit: Kommer vel en ny side fra "Satirisk" nå, der de ikke klarer toppe denne, og må rapporter vanlige nyheter. :p

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

Hvordan kommer slike folk på tinget egentlig?

Mitt inntrykk er at du må være en kombinasjon av slu, lojal og engasjert for å komme på tinget.

Per Sandberg tror jeg har nådd langt fordi han er svært lojal mot de som var over han.

 

Han stemte det han fikk beskjed om å stemme og lagde kaos og distraksjon når han fikk beskjed om det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Referer herved til Sandberg-saken:

 

https://freebeacon.com/national-security/arrest-iranian-spies-u-s-just-tip-iceberg-lawmaker-warns/

 

Det virkelige problemet. Et interessant sitat:

 

"One U.S. official, agreeing with Roskam's assessment, told the Free Beacon Iran has been running "vast espionage and information operations in the United States" with virtual impunity. The arrest of the two recently charged Iranians denotes a significant shift in policy that could result in the capture of more agents."

Endret av Sandy Koufax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...