Comma Chameleon Skrevet 24. november 2018 Rapporter Del Skrevet 24. november 2018 Kapittel 6 er så teit. Klassisk filler og totalt unødvendig. Uenig Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 24. november 2018 Rapporter Del Skrevet 24. november 2018 Hva i alle dager er poenget med å legge inn en "kick down door" når ingen dører lar seg bryte ned? Lenke til kommentar
...... Skrevet 24. november 2018 Rapporter Del Skrevet 24. november 2018 Uenig Mente selvsagt kapittel 5. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 26. november 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2018 Har en gladnyhet for de som ikke har fått det med seg! Red Dead Online kommer i morgen. https://itavisen.no/2018/11/26/gjor-deg-klar-til-red-dead-online/ Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. november 2018 Rapporter Del Skrevet 26. november 2018 Gadd aldri å prøve GTA online. Først og fremst fordi jeg ikke er interessert i online-spill, men senere også fordi det pushes så mye "pakker" med mikrokjøp. Må man betale for å få noe ut av det? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. november 2018 Rapporter Del Skrevet 26. november 2018 Må nesten prøve i morgen da Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 27. november 2018 Rapporter Del Skrevet 27. november 2018 Skal prøve det selv, men GTA Online falt aldri i smak hos meg så jeg regner egentlig med at det samme gjelder for RDR2. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 27. november 2018 Rapporter Del Skrevet 27. november 2018 Har egentligt veldig lite tru på RDR2 online, funker dårligt med såpass dårlig combat, og 15ms input delay. Trur det forblir et bra singleplayer spill for min del. Lenke til kommentar
...... Skrevet 27. november 2018 Rapporter Del Skrevet 27. november 2018 Håper ikke Rockstar legger hvordan dette spillet presterer online på konsoll til grunn for om de skal porte det til PC. Et spill der man føler man styrer verdens tregeste gravemaskin, som også sliter med å holde 30 fps store deler av tiden funker dårlig online. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 27. november 2018 Rapporter Del Skrevet 27. november 2018 (endret) Så char creator og litt i starten på online delen på twitch nå. Char creator ser ganske lik gta online ut. Men ingen foreldre. Har i stedefor 15 forkjellige presets på hoder. Alle så ut som innavlede freaks men kan justere på nese, øyebryn etcetc så kanskje man kan klare og lage noe som ser greit ut alikevel. Full story fra starten. Satse på at de legger til et lass med story ala heist etc i det meste. Da har man det morro en god del timer. Endret 27. november 2018 av grim_reaper_jib Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 27. november 2018 Rapporter Del Skrevet 27. november 2018 Kanskje jeg som er blitt for gammel og grinete, men hadde håpet de la seg på et litt mer "seriøst" nivå. Nå blir det vel å spille med folk som ser ut som om de er innavlet i 10de generasjon, med klovnehatt og rosa ballerinaskjørt. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 27. november 2018 Rapporter Del Skrevet 27. november 2018 Tror de holder seg forholdvis seriøse.Men var mange rare ansikter på presets og kanskje en litt skuffende mengde tweaks man kan gjøre. Men nå er dette beta, så klager nok folk blir det forbedret med tiden vil jeg tro. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 27. november 2018 Rapporter Del Skrevet 27. november 2018 Bare spilt litt, men liker at man har en story å følge, håper det fortsetter. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. november 2018 Rapporter Del Skrevet 29. november 2018 (endret) Fy faen, Google anno 2018 er blitt så ubrukelig at jeg vet ikke hva. Prøver å finne en liste over punktene man kan fast travel til, men alt jeg får er side opp og ned med identiske, unødvendige klikkhore-artikler om hvordan man låser opp fast travel i seg selv. I gamle dager bestrebet søkemotorene seg på å gi forskjellige resultater, men i dag er det vel de mest lønnsomme sidene som skal først, og ingen av dem har skrevet noe om det jeg er ute etter, så da er jeg vel fucked. Uansett: Det jeg prøvde å finne ut er hvordan man egentlig låser opp stedene man kan reise til fra kartet i leiren. Jeg har vært over mesteparten av kartet unntatt New Austin, men har bare 10-11 stykker. Blir de tildelt etter hvor langt man er kommet, eller må man gjøre mer enn å bare ri gjennom? Endret 29. november 2018 av Isbilen 1 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 29. november 2018 Rapporter Del Skrevet 29. november 2018 Har ikke tenkt over det, regner med du låser dem opp ved å besøke dem? 10-11 høres jo ut som du har dekket de fleste områdene. Forøvrig enig i at det er dritt å google ting, særlig fordi alle i dag insisterer å lage videoer for alt. Jeg har ikke tid til det. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 29. november 2018 Rapporter Del Skrevet 29. november 2018 Noen tar opp musikken fra spillet, ser det ut til: https://www.youtube.com/playlist?list=PLjxSaJb77O-vm_OjgAcHPL7XiqhIzMYjX Det kommer 5-10 nye spor annen hver dag omtrent. Fantastisk mens vi venter på soundtrack'et. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 29. november 2018 Rapporter Del Skrevet 29. november 2018 Ble rimelig imponert det lille jeg fikk testet igår. Story online og loadinga var lynraskt (PS4 Pro SSD). Rockstar er på et helt annet nivå når det kommer til online system gitt. Drømmen hadde vært å fått dette på PC men skal nok kose meg på konsoll også. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. november 2018 Rapporter Del Skrevet 29. november 2018 Slipper hackingen på konsoll i alle fall Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 29. november 2018 Rapporter Del Skrevet 29. november 2018 Rockstar er på et helt annet nivå når det kommer til online system gitt. Drømmen hadde vært å fått dette på PC men skal nok kose meg på konsoll også. Blir litt paff av hvor mye bedre bare en modus kan være sammenlignet med et standalone spill, Fallout 76 i dette tilfellet. Går forøvrig å håper selv at Rockstar er såpass glad i penger at spillet blir annonsert på PC etterhvert. Om ikke får det bli på next-gen. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 29. november 2018 Rapporter Del Skrevet 29. november 2018 (endret) Går forøvrig å håper selv at Rockstar er såpass glad i penger at spillet blir annonsert på PC etterhvert. Om ikke får det bli på next-gen. Dette er jo ikke en Sony eller Microsoft eksklusiv så det burde jo være i Rockstar sin interesse å få det til PC så fort som mulig, men på den annen side er nok piratkopieringen på PC grunnen til at konsollene får først. Utfordringen er jo at en ikke kan ta med seg ytelsen så enkelt til PC. En trenger en ganske beefy PC bare for å kompensere for de optimaliserings-triksene man kan gjøre på konsoll som ikke går på PC. Endret 29. november 2018 av vidor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå