Gå til innhold

Den store iPhone 8 / iPhone X tråden


Anbefalte innlegg

Har kjøpt iPhone 8, hvor visst jeg tapper med fingeren rundt kamera, så er det akkurat som det er noe løst inni.

Normalt eller problem? 

 

Har ikke tenkt over det. Var en svak klirrelyd på min også. Jeg er 99% sikker på det er OIS. (Bildestabiliseringen).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har erfaring med error 56 her? Får stadig opp denne når jeg skal oppdatere til nyeste iOS. Sånn var det ved forrige oppdatering også, men det gikk til slutt etter å ha prøvd noen ganger, men nå så får jeg feilmeldingen opp hele tiden. Telefonen er rett og slett død. Gjelder iPhone X. 

Lenke til kommentar

Bær over med meg, dette er et ganske teit spørsmål.

 

Jeg og en venn har begge iPhone X. Vi bruker begge Messenger og fb en del. Jeg har lagt merke til at hun er den eneste på lista mi som ikke kommer opp med hvor lenge det er siden hun var pålogget sist. Noen ganger kan det stå at hun er aktiv, noen ganger står det 2 minutter siden hun var aktiv, så blir det bare borte igjen. Noen ganger er det som med alle andre, kan f.eks. stå 7 timer siden tidlig om morgenen. Jeg går egentlig ut fra at hun setter på ignorer meldinger på meg eller slår av chatten på meg, men hun nekter for at hun gjør noe som helst. Er det noen annen forklaring for dette eller gidder hun bare ikke stå for at hun "slår meg av"?

 

Ellers superfornøyd med iPhone X!

Lenke til kommentar

Bær over med meg, dette er et ganske teit spørsmål.

 

Jeg og en venn har begge iPhone X. Vi bruker begge Messenger og fb en del. Jeg har lagt merke til at hun er den eneste på lista mi som ikke kommer opp med hvor lenge det er siden hun var pålogget sist. Noen ganger kan det stå at hun er aktiv, noen ganger står det 2 minutter siden hun var aktiv, så blir det bare borte igjen. Noen ganger er det som med alle andre, kan f.eks. stå 7 timer siden tidlig om morgenen. Jeg går egentlig ut fra at hun setter på ignorer meldinger på meg eller slår av chatten på meg, men hun nekter for at hun gjør noe som helst. Er det noen annen forklaring for dette eller gidder hun bare ikke stå for at hun "slår meg av"?

 

Ellers superfornøyd med iPhone X!

Det kan være at hennes messenger app ikke sender og bruker bakgrunnsdata når appen er ikke i bruk eller i dvale ved avslått mobil skjerm. Eller liknende.

Ikke noe jeg synes du skal bruke til å overanalysere og resultere i ubegrunnede anklagelser til vedkommende.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Det kan være at hennes messenger app ikke sender og bruker bakgrunnsdata når appen er ikke i bruk eller i dvale ved avslått mobil skjerm. Eller liknende.

Ikke noe jeg synes du skal bruke til å overanalysere og resultere i ubegrunnede anklagelser til vedkommende.

 

Da ville vel ikke det samme skje når hun er på Messenger via iPad eller mac også?

 

Dette er ei dame som er på fb i hver eneste røykepause, så jeg har litt vondt for å se hvordan hun ikke kommer opp som pålogget i det hele tatt gjennom mesteparten av en arbeidsdag om hun ikke har blokkert meg på noe vis...

Endret av Dobbeltabbe
Lenke til kommentar

Da ville vel ikke det samme skje når hun er på Messenger via iPad eller mac også?

 

Dette er ei dame som er på fb i hver eneste røykepause, så jeg har litt vondt for å se hvordan hun ikke kommer opp som pålogget i det hele tatt gjennom mesteparten av en arbeidsdag om hun ikke har blokkert meg på noe vis...

Ikke nødvendigvis.

Lenke til kommentar

Noen andre som opplever mye skurring og lav lyd når man prater i telefonen? Iphone X som er noen måneder gammel.

 

Lyden er såpass skurrete og lav at jeg må nesten hele tiden bruke høytaler i alle samtaler.

Dattera mi sin 7 Pluss har samme problem. Kan det være sw? Hun ønsker ikke å ta hard reset for å se om problemet forsvinner. Gi gjerne lyd om noen har forsøkt ?
Lenke til kommentar

Har lagt inn iOS 12 BETA1 på min iPhone X og jeg må si at forandringene til animasjoner osv er en temmelig kraftig forbedring. Det å navigere på madammen sin iPhone X med iOS 11.4.1 føles temmelig sirup sammenlignet med iOS 12 BETA1. Og det er ikke bare i selve GUI'et, også animasjoner og navigering i tredjepartsapplikasjoner osv føles bare langt mer "smooth". Og dette er altså BETA1 som normalt føles temmelig ræl.

Lenke til kommentar

Har lagt inn iOS 12 BETA1 på min iPhone X og jeg må si at forandringene til animasjoner osv er en temmelig kraftig forbedring. Det å navigere på madammen sin iPhone X med iOS 11.4.1 føles temmelig sirup sammenlignet med iOS 12 BETA1. Og det er ikke bare i selve GUI'et, også animasjoner og navigering i tredjepartsapplikasjoner osv føles bare langt mer "smooth". Og dette er altså BETA1 som normalt føles temmelig ræl.

 

Ikke verst. Jeg tørr ikke gå for beta lengre da jeg har enkelte apper jeg ikke orker å leve uten (jobb, billett og bank-apper). En ting jeg lurer på, har Apple fått til ordforslag på norsk med tastaturet sitt eller blir det å fortsette med Gboard på iOs 12 også?

Lenke til kommentar

Har lagt inn iOS 12 BETA1 på min iPhone X og jeg må si at forandringene til animasjoner osv er en temmelig kraftig forbedring. Det å navigere på madammen sin iPhone X med iOS 11.4.1 føles temmelig sirup sammenlignet med iOS 12 BETA1. Og det er ikke bare i selve GUI'et, også animasjoner og navigering i tredjepartsapplikasjoner osv føles bare langt mer "smooth". Og dette er altså BETA1 som normalt føles temmelig ræl.

 

Dette høres svært lovende ut. Mye styr og mye vas Apple kjører inn i iOS med disse memoji og AR-fokuset og what not, men disse optimaliseringene under overflaten er det som gleder meg mest. Er jo aldeles lovende det du beskriver her allerede i Beta 1 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...