Gå til innhold

Den store iPhone 8 / iPhone X tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min iPhone X mottatt i uken etter lansering i november 2017 er nede i 90% batterikapasitet, ikke veldig imponerende men den skal byttes ut innen et par måneder uansett. Jeg bruker mobilen en del med lader den dog aldri om natten. Normalt smålader jeg litt når jeg er i nærheten av en ledning/ladeplate og ligger stort sett mellom 20-90% batteri.

Lenke til kommentar

Min iPhone X mottatt i uken etter lansering i november 2017 er nede i 90% batterikapasitet, ikke veldig imponerende men den skal byttes ut innen et par måneder uansett. Jeg bruker mobilen en del med lader den dog aldri om natten. Normalt smålader jeg litt når jeg er i nærheten av en ledning/ladeplate og ligger stort sett mellom 20-90% batteri.

 

Skal du bytte til Iphone X Plus ? Når kommer den da

Lenke til kommentar

Skal du bytte til Iphone X Plus ? Når kommer den da

 

Den blir vel lansert i september og kommer sikkert å slippes for salg kort tid etterpå.

 

Jeg vet ikke hvilken modell jeg går for i så fall, det kommer jo an på hva de lanserer. Har akkurat kjøpt en Samsung S9+ 256GB som jeg skal bruke litt fremover for å se hvordan den er, har allerede eid en Samsung S8 en periode fra jobben som ble ødelagt nylig. Hovedgrunnen for S9+'en er støtte for dua-lsim 

 

Så håper Apple lanserer med støtte for dual-sim også.

Lenke til kommentar

Så håper Apple lanserer med støtte for dual-sim også.

Jeg tør nesten å vedde på at det ikke skjer. Det er helt utypisk Apple-ting å gjøre. Det som heller kommer til å skje er vel at de fjerner vanlig SIM-kort og går over til "Apple SIM", nemlig et innebygd SIM-kort som ikke kan tas ut.
Lenke til kommentar

Jeg tør nesten å vedde på at det ikke skjer. Det er helt utypisk Apple-ting å gjøre. Det som heller kommer til å skje er vel at de fjerner vanlig SIM-kort og går over til "Apple SIM", nemlig et innebygd SIM-kort som ikke kan tas ut.

Tviler også.

Tror kanskje kombinasjonen av Apple SIM (integrert) pluss ett i nano sim skuffen er det man får.

Apple SIM partnere (operatører) i Norge er vel ingen p.t

Og etter hva jeg har lest er det kun dataabonnement frem til og med idag for Apple Sim

https://www.apple.com/no/ipad/apple-sim/

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Jeg tør nesten å vedde på at det ikke skjer. Det er helt utypisk Apple-ting å gjøre. Det som heller kommer til å skje er vel at de fjerner vanlig SIM-kort og går over til "Apple SIM", nemlig et innebygd SIM-kort som ikke kan tas ut.

 

 

Tviler også.

Tror kanskje kombinasjonen av Apple SIM (integrert) pluss ett i nano sim skuffen er det man får.

Apple SIM partnere (operatører) i Norge er vel ingen p.t

Og etter hva jeg har lest er det kun dataabonnement frem til og med idag for Apple Sim

https://www.apple.com/no/ipad/apple-sim/

 

Godt mulig, jeg bare leste her om dagen om at det er funnet hint i ios beta 12 som peker mot støtte for to aktive sim-kort:

https://9to5mac.com/2018/07/30/ios-12-dual-sim-support-future-iphones/

 

Men om det blir en eSim/Apple sim og en nano-sim som støtter bruk av begge samtidig skulle ikke overraske, men det er uansett lov å håpe at de kommer med støtte for vanlig dual-sim. Typisk nok om de først kommer med dette vil jo være at det ikke lanseres i Europa, slik mange andre modelller fra Samsung og co tidligere ble sluppet med dual-sim i eksempelvis Asia men ikke hos oss :) 

Lenke til kommentar

Synes batterikapasiteten til Xen er ganske imponernende. Kan ikke huske noen annen smarttelefon som har holdt så godt. Sjelden jeg er under 30 % på en dag med mye bruk. I forhold til 7plus jeg kom fra så er det natt og dag.

Hva om du heller sjekker hvor mye batteriet har tapt seg som var det som faktisk ble diskutert?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...