Gå til innhold

FIFA 18-tråden


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har alltid bare kjøpt standard fifa på releasedagen, men nå vil guttungen absolutt ha Icon. Så da har jeg et teknisk spørsmål,

hvis jeg forhåndsbestiller dette fra min bruker, blir spillet da knyttet til meg? Altså de pakkene som følger med, vil de komme på begge kontoene eller kan jeg velge etterpå at det er hans konto som skal ha disse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har erfaring med å kjøpe FIFA fra US PS Store? Blir litt billigere og er ikke så verst å spare noe ekstra hvis det er mulig :p

Vet at det går an å spille greit med andre spill, men funker det for FIFA også? Spesielt mtp online seasons.

 

Altså, kjøpe med US Konto og spille på vanlige Norske konto

Endret av Instinkt
Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med å kjøpe FIFA fra US PS Store? Blir litt billigere og er ikke så verst å spare noe ekstra hvis det er mulig :p

 

Vet at det går an å spille greit med andre spill, men funker det for FIFA også? Spesielt mtp online seasons.

 

Altså, kjøpe med US Konto og spille på vanlige Norske konto

Alt funker som du forventer, men du får ikke kjøpt Fifa points til norsk konto

Lenke til kommentar

Bare å følge med i kveld ja! :D

 

fra futhead:

 

"This year, Xbox and PC (through Origin Access) players with will be able to play the game days before the release of the Icon/Ronaldo editions. The official launch date of the EA Access window is set for the Thursday, September 21. However, there is good reason to believe that it will come out in the late evening of the 20th. EA Access has typically launched earlier than the official launch date."

Lenke til kommentar

Problemet er at den er ubrukelig. Jeg har åpnet pakkene og skulle liksom handle litt, men har ikke tilgang til transfermarkedet. Makkverk deluxe.

 

Ellers er inform-kortene helt på trynet mtp oppgraderinger. Verste noensinne, men EA beveget seg jo i denne retningen på FIFA 17, så blir ikke sjokkert lenger. Føler bare at de kløner til det meste.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Etter 4 kamper og 4 tap så er jeg langt i fra fornøyd med dette spillet. Hvorfor skal det være så himla vanskelig og vinne ballen? Alle så langt kjører bare et touch pasninger i en jævla fart og kommer frem hver kamp. Enda et fifa man virkelig ikke trenger noe forståelse for fotball. For min del blir jeg fly forbanna når jeg gang på gang leser spillet til mostander men blir aldri belønnet for det, neste som skjer er at jeg skaper rom så igjen gjør det enklere for han og angripe. Best og bare slippe kontrollen og la CPU forsvare for deg. Hadde litt troa på Fifa i år men dette var grusomt.

Endret av Johannes Entenmann
Lenke til kommentar

Problemet er at den er ubrukelig. Jeg har åpnet pakkene og skulle liksom handle litt, men har ikke tilgang til transfermarkedet. Makkverk deluxe.

 

Ellers er inform-kortene helt på trynet mtp oppgraderinger. Verste noensinne, men EA beveget seg jo i denne retningen på FIFA 17, så blir ikke sjokkert lenger. Føler bare at de kløner til det meste.

funka helt fint her. litt server problemer første minuttene bare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...