Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Hvilken innetemperatur liker du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har panelovner i hele huset på 18-20 grader, litt varmere på badene (varmekabel), og fyrer med ved i stua når vi er hjemme og det er surt og kaldt ute.

 

Jeg jobber utendørs i all slags vær og temperaturer hele året, så dermed setter jeg pris på litt varme slik at jeg kan «tine opp» etter en lang kald/våt arbeidsdag når jeg kommer hjem. Trives best i 24-25 grader, men om en legger inn 1-2 vedkubber for mye, så blir det fort litt varmere enn det og da kommer også fort «Jon Blund» på besøk..........

Lenke til kommentar

Har varmepumpa stilt på 21 over natten og justerer gjerne opp til 22-23 på dagen når vi er hjemme etter hvor kaldt det er ute. T-skjorte kjøres 99% mens en er inne.

 

Soverom liker vi best 19-21 grader som vi kombinerer med silkedyner som regulerer veldig bra.

Bruker Netatmo vær stasjon base både i ute, stua og soverom for å lett regulere temp deretter.

Lenke til kommentar

Soverom/kontor holder seg jevnt mellom 19 og 20 grader så lenge jeg er hjemme, stuen holder seg mellom 23 og 24(det er iallefall målet, varmepumpen min lever sitt eget liv så er litt vanskelig å holde jevnt). På badet står termostaten til 25 når jeg er hjemme, det gir rundt 22 grader i rommet sånn ca. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...