Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Og der har du venstresiden i et nøtteskall.

Er det greit eller galt å mobbe de som mobber :)

 

 

“For the most part,” he said, “you can’t respect people because most people aren’t worthy of respect.” 

(Donald Trump, nåværende president, høyresiden)

www.nytimes.com/2016/10/26/us/politics/donald-trump-interviews.html

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Det er alltid galt å mobbe, punktum.

 

Du tar med andre ord sterk avstand fra Trump?

 

Nei jeg tar ikke avstand fra Trump over én ufin episode.

Vil heller ikke kalle det mobbing, men mer å gjøre narr av, selv om det var ufint.

 

Hva jeg derimot tar avstand fra er folk som prøver å tilegne meg meninger jeg ikke har.

Endret av Tåkefyrste
Lenke til kommentar

 

 

Det er alltid galt å mobbe, punktum.

Du tar med andre ord sterk avstand fra Trump?

Nei jeg tar ikke avstand fra Trump over én ufin episode.

Vil heller ikke kalle det mobbing, men mer å gjøre narr av, selv om det var ufint.

 

Hva jeg derimot tar avstand fra er folk som prøver å tilegne meg meninger jeg ikke har.

Hvilken ene episode er det?

 

Hvis ikke du har fått det med deg er det utallige episoder.

 

Din støtte til Trump minner om kreasjonisme;

Det er 95% fornektelse av fakta, og 5% klamring til halmstrå.

 

Når, på noe tidspunkt, har mannen sagt noe som du mener er fornuftig, utenom når han sa det er fine folk blant KKK og nynazister..?

 

Jeg har prøvd, flere ganger, å forstå støtten - men jeg forstår ikke holdepunktene.

Noe som tyder på at alternativ virkelighetsoppfattelse er grunnen til støtten til Trump.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Det er alltid galt å mobbe, punktum.

Du tar med andre ord sterk avstand fra Trump?

Nei jeg tar ikke avstand fra Trump over én ufin episode.

Vil heller ikke kalle det mobbing, men mer å gjøre narr av, selv om det var ufint.

 

Hva jeg derimot tar avstand fra er folk som prøver å tilegne meg meninger jeg ikke har.

Hva er det verste Trump har gjort eller sagt hittil? Hva mener du han har gjort som er bra?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

utenom når han sa det er fine folk blant KKK og nynazister..?

Hvis du mener han har sagt det så har du så blåst oppfatning av realiteten at vi ikke har noe som helst å diskutere.
Hva mener du han sa om folket som var tilstede i Charlottesville? Om de fleste ulovlige meksikanske innvandrere , de fleste er rapists og murderers, ikke sannt?(selv om det er beviselig feil)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva mener du han sa om folket som var tilstede i Charlottesville?

At det var flotte folk blant nasjonalistene, og på begge sider? Man kan være nasjonalist og være et godt menneske. Nasjonalist ≠ white supremacy.

 

At folk velger å vri det til at alle i charlottesville var KKK og white supremacists, og at Trump sa disse var flotte mennesker, det får de ta på sin egen kappe. Men da har de allerede bestemt seg for å drite i sannheten.

 

Om de fleste ulovlige meksikanske innvandrere , de fleste er rapists og murderers, ikke sannt?(selv om det er beviselig feil)

Beviselig feil at det kommer voldtektsmenn og mordere ulovlig over grensa? Jeg synes det er flott at han bruker sterke ord mot noe så ufyselig som ulovlig innvandring, selv om det ikke stemmer 100%.

Du glemte å nevne at han sa at noen av dem er flotte mennesker også, men det er vel ikke så viktig i svertekampanjen.

Endret av Tåkefyrste
Lenke til kommentar

At det var flotte folk blant nasjonalistene, og på begge sider? Man kan være nasjonalist og være et godt menneske. Nasjonalist ≠ white supremacy.

 

At folk velger å vri det til at alle i charlottesville var KKK og white supremacists, og at Trump sa disse var flotte mennesker, det får de ta på sin egen kappe. Men da har de allerede bestemt seg for å drite i sannheten.

Hvordan vet du at det fantes noen som ikke var supremacists. Hvis så, hvorfor ble de med en gruppe de er imot?

 

Beviselig feil at det kommer voldtektsmenn og mordere ulovlig over grensa? Jeg synes det er flott at han bruker sterke ord mot noe så ufyselig som ulovlig innvandring, selv om det ikke stemmer 100%.

Det er beviselig feil at de fleste ikke er voldtektsmenn og mordere. Slike løgn er «flotte» å bruke mot folk du ikke liker, ifølge deg, selv om det promoterer rasisme og frykt mot en hel etnisk gruppe som er statsborgere. Hvorfor ble han ikke ansvarlig og ærlig og fortalte oss sannheten(en bitteliten del er kriminelle og bør stanses) istedenfor å promotere rasisme?

Du glemte å nevne at han sa at noen av dem er flotte mennesker også, men det er vel ikke så viktig i svertekampanjen.

Han gjettet at noen av dem var flotte. Problemet er at dette er også beviselig feil. Synes du det blir greit å påstå at Tåkefyrste er en idiot, men av og til sier han noe intelligent?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...