Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)


Anbefalte innlegg

Hvordan vet du at det fantes noen som ikke var supremacists. Hvis så, hvorfor ble de med en gruppe de er imot?

Jeg vet det på samme vis jeg vet at alle som demonstrerte mot nasjonalistene ikke var venstreekstreme fascister. Eller er det slik at med en gang du er hvit og elsker landet ditt så er du en white supremacist?

 

Han gjettet at noen av dem var flotte. Problemet er at dette er også beviselig feil. Synes du det blir greit å påstå at Tåkefyrste er en idiot, men av og til sier han noe intelligent?

Så ingen av dem er flotte?

Nei jeg synes det blir upassende for diskusjonen å diskutere meg. Men du synes vel det er flott å antyde at jeg er idiot.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Marsjerer du med de som skriker "blood and soil" er du en nazist enkelt og greit.

Gå sammen med noen som sier et spesifikt ord og du er nazist. Skjønner at terskelen er lav i bakvendtland, men dette tar kaka.

 

"Gå sammen"? Vil du si at ISIS-soldater bare "går sammen" når de angriper amerikanske soldater i Irak? Det er jo ikke alle som avfyrer skudd. Resten er kanskje uskyldige stakkars sivile, de da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvordan vet du at det fantes noen som ikke var supremacists. Hvis så, hvorfor ble de med en gruppe de er imot?

Jeg vet det på samme vis jeg vet at alle som demonstrerte mot nasjonalistene ikke var venstreekstreme fascister. Eller er det slik at med en gang du er hvit og elsker landet ditt så er du en white supremacist?
Spørsmålet er hvordan du vet noe om alle som var tilstede og hva hensikten deres var, enten positivt eller negativt, høyre eller venstre orientert

Finnes det dokumentasjon på påstanden din, annet enn det er noe du tror?

 

Selv, prøver jeg å ikke assosiere med KKK naboene mine, selv om jeg er enige med noe de har å si når det gjelder andre saker enn rase

 

Så ingen av dem er flotte?

Nei jeg synes det blir upassende for diskusjonen å diskutere meg. Men du synes vel det er flott å antyde at jeg er idiot.

Det var et teoretisk spørsmål, ikke en påstand til å vise forskjellen mellom å hevde at «noen er flotte» og de fleste er flotte. Det er et løgn at noen er flotte mens sannheten er at de aller fleste er flottte.
Lenke til kommentar

 

 

Marsjerer du med de som skriker "blood and soil" er du en nazist enkelt og greit.

Gå sammen med noen som sier et spesifikt ord og du er nazist. Skjønner at terskelen er lav i bakvendtland, men dette tar kaka.

 

"Gå sammen"? Vil du si at ISIS-soldater bare "går sammen" når de angriper amerikanske soldater i Irak? Det er jo ikke alle som avfyrer skudd. Resten er kanskje uskyldige stakkars sivile, de da?

 

Whataboutism.

 

Var de ikke der for å protestere riving av statuer? At noen velger å bruke den samme marsjen til å rope nazislagord gjør ikke alle til nazister.

Lenke til kommentar

 

 

 

Marsjerer du med de som skriker "blood and soil" er du en nazist enkelt og greit.

Gå sammen med noen som sier et spesifikt ord og du er nazist. Skjønner at terskelen er lav i bakvendtland, men dette tar kaka.
"Gå sammen"? Vil du si at ISIS-soldater bare "går sammen" når de angriper amerikanske soldater i Irak? Det er jo ikke alle som avfyrer skudd. Resten er kanskje uskyldige stakkars sivile, de da?
Whataboutism.

 

Var de ikke der for å protestere riving av statuer? At noen velger å bruke den samme marsjen til å rope nazislagord gjør ikke alle til nazister.

Hvilke grupper organiserte marsjen? Spiller dette ingen rolle? De som organiserte og ledet begivenheten inkluderte white supremacists. Det er ikke slik at lederne ikke var supremacists men det fantes noe supremacists iblant dem Endret av jjkoggan
Lenke til kommentar

Som sagt marsjerer du med folk som roper blood and soil og Jews will not replace us. Vet du hva det handler om. De kunne like gjerne rompe heil Hitler.

 

Du tar ikke del i en krosbrenning på plenen til noen svarte og sier du var der for å protestere mot høye skatter.

Det er mulig det fantes en del folk som ikke visste at det ble ledet av mange rasister, men «flotte» folk ville snu seg og gå hjemme når det ble helt åpenbart hva som foregikk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Marsjerer du med de som skriker "blood and soil" er du en nazist enkelt og greit.

Gå sammen med noen som sier et spesifikt ord og du er nazist. Skjønner at terskelen er lav i bakvendtland, men dette tar kaka.

 

"Gå sammen"? Vil du si at ISIS-soldater bare "går sammen" når de angriper amerikanske soldater i Irak? Det er jo ikke alle som avfyrer skudd. Resten er kanskje uskyldige stakkars sivile, de da?

 

Whataboutism.

 

Var de ikke der for å protestere riving av statuer? At noen velger å bruke den samme marsjen til å rope nazislagord gjør ikke alle til nazister.

 

Det var de som ropte nazislagord som organiserte hele greia! De var ikke alle nazister, men de var alle enten nasjonalister, nazister eller andre former for høyreekstremister!

 

Det er jo hele poenget! Det er derfor alle andre politikere umiddelbart fordømte hele marsjen, mens Trump dreit seg ut og startet en ny runde med Trump-denying som du fremdeles driver med, din forbanna høyreekstremist!

Endret av Shruggie
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det forstår jeg, men det må vel gjøre vondt for de fleste å se en voksen mann oppføre seg sånn? Selv fansen hans?

En del fans mente slik oppførsel var mer ærlig enn det typiske politikere ville gjøre. Når du hater politikere og media blir det mer akseptabelt å latterligjøre/demonisere dem. Denne emosjonelle ærlighet er noe som tiltrekker en del selv idag. Han uttrykker deres egne frustrasjoner.

 

En må også ikke undervurdere vår kapasitet for ondskap i visse situasjoner, særlig når det finnes karismatiske ledere

Lenke til kommentar

 

De mente at Trump var ærlig... Wow, de har jammen dreti seg ut.

Emosjonelt ærlig, han viser sine følelser.

 

Trump Is America’s Most Honest President

https://www.politico.com/magazine/story/2017/05/23/trump-is-americas-most-honest-president-215180

 

Jeg vil påstå at han viser feil følelser på feil tidspunkt, men den debatten er det ikke verdt å ta, for det kommer jo bare an på hva du vil at Presidenten skal føle, og det er ikke produktivt. 

Men jeg vil påstå at hvis du ærlig talt syntes det er viktigere at en president viser følelser enn lederskap, så er det ikke en president du ser etter, det er en mamma.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

De mente at Trump var ærlig... Wow, de har jammen dreti seg ut.

Emosjonelt ærlig, han viser sine følelser.

 

Trump Is America’s Most Honest President

https://www.politico.com/magazine/story/2017/05/23/trump-is-americas-most-honest-president-215180

Jeg vil påstå at han viser feil følelser på feil tidspunkt, men den debatten er det ikke verdt å ta, for det kommer jo bare an på hva du vil at Presidenten skal føle, og det er ikke produktivt.

Men jeg vil påstå at hvis du ærlig talt syntes det er viktigere at en president viser følelser enn lederskap, så er det ikke en president du ser etter, det er en mamma.

Men det blir en som du kjenner, som mister kontroll og sier noe dumt av og til, ikke manipulerende politikere som du ikke vet hva de egentlig føler. Det er appellerende for de som hater falske politikere.
Lenke til kommentar

 

De mente at Trump var ærlig... Wow, de har jammen dreti seg ut.

Emosjonelt ærlig, han viser sine følelser.

 

Trump Is America’s Most Honest President

https://www.politico.com/magazine/story/2017/05/23/trump-is-americas-most-honest-president-215180

 

Og den som sier mest som ikke er sant...

 

http://www.politifact.com/personalities/donald-trump/

 

Det kan virkelig hende at han bare sliter med å forholde seg til virkeligheten, og sier det han tror -- ut fra et narsissistisk og svært høyredreid perspektiv.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

De mente at Trump var ærlig... Wow, de har jammen dreti seg ut.

Emosjonelt ærlig, han viser sine følelser.

 

Trump Is America’s Most Honest President

https://www.politico.com/magazine/story/2017/05/23/trump-is-americas-most-honest-president-215180

Og den som sier mest som ikke er sant...

 

http://www.politifact.com/personalities/donald-trump/

 

Det kan virkelig hende at han bare sliter med å forholde seg til virkeligheten, og sier det han tror -- ut fra et narsissistisk og svært høyredreid perspektiv.

Hans politikk er ganske moderat egentlig

 

Hadde ønsket selv at mere politikere ville blitt litt mer emosjonelt ærlig som Trump. McCain og Biden er to som gjør det av og til uten å bli nevrotiske idioter som Trump.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...