Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Når var det siste metroid spillet kom? nytt må vel komme snart? Forståelig nok vil det ikke komme før det blir spill tørke  :closedeyes:

 

Metroid Prime serien du tenker på? Svaret er alt for lenge siden! Retro studios har sagt de er ferdige med Prime serien, som forhåpentligvis bare er bullshit, men denne serien solgte vel egentlig aldri noe bra heller sammenlignet med Nintendo sine andre spillserier, til tross for at de er absolutt noe av de beste spillene Nintendo har pushet ut. Håper Nintendo kan jekke ned cashgrabbinga si ett par hakk snart og gi litt salgsmessig-svakere spillserier nytt liv. Når det er sagt så har Retro studios ett uannonsert spill i produksjon for tiden, så krysser fingra for at dette er ett nytt Metroid!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Elkjøp sender ifra Sverige også.

Oohhh.. det visste jeg faktisk ikke  :confused: Får satse på at de sender litt for tidlig da.

 

 

Ja får krysse fingrene for dem av dere som har bestilt derifra. Selv forhåndsbestiller jeg ikke ting ifra dem som jeg vil ha på lansering lengre da dem har blitt dårlige til å ta høyde for postgang ifra Sverige. 

Lenke til kommentar

 

 

Elkjøp sender ifra Sverige også.

Oohhh.. det visste jeg faktisk ikke  :confused: Får satse på at de sender litt for tidlig da.

 

 

Ja får krysse fingrene for dem av dere som har bestilt derifra. Selv forhåndsbestiller jeg ikke ting ifra dem som jeg vil ha på lansering lengre da dem har blitt dårlige til å ta høyde for postgang ifra Sverige.

Ha ha husker jeg kjøpte Bioshock infinite deven det tok lang tid før jeg fikk det, ente med til slutt jeg kjøpte det i ps3.

Lenke til kommentar

Personlig bestiller jeg aldri lanseringsvarer fra elkjøp sin nettbutikk ever again. Bestilte Pokemon Moon fra dem(flere uker før release, og det stod de hadde 100+ på lager), og jeg fikk det 1 f******* uke etter lansering!

Jeg blir veldig overasket om noen som bestiller derifra får konsollen på fredag.

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar

Elkjøp har vel (utrolig nok) historikk for å sende ting litt vel tidlig, så det er vel en av stedene man tradisjonelt sett burde få til (før) lansering. Men mulig de har måtte stramme inn etter å ha sendt i overkant tidlig utallige ganger. Finnes vel grenser på hvor lenge produsenter osv finner seg i det.

 

Hva gjelder Nintendo Switch så går jo alt via Bergsala her i Norden (om ikke Elkjøp kjører sitt eget løp via Dixon eller noe) så det kan jo fort være at Bergsala er ineffektive og holder igjen som fort kan skape problemer. Men noen påsto jo at de alt hadde mottatt sendingbekreftelse ifra Elkjøp tidligere i tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...