Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm. Skal jeg bestille fra Platekompaniet eller møte opp på Obs? Hva tenker dere om kundeservice?  Ser liksom for meg at en stor butikk som Obs ikke vil kverulere om noe er galt med konsollen, Platekompaniet derimot.. 

 

Kundeservice har da ikke så mye å si mtp. hva du kan kreve av garanti. Både Obs og Platekompaniet må forholde seg til de samme lover og regler når det gjelder dette. Så lenge du har kvittering på kjøpet kan du kreve reparasjon av konsollen dersom noe galt skulle oppstå.

Lenke til kommentar

Det har dog mye å si om hvordan man behandles i prosessen, all den tid minnelighet også her er å foretrekke.

 

Forøvrig bare positive ting å si om Platekompaniet.

Joda, men jeg har enda til gode å ikke bli møtt med minnelighet så langt jeg har kvittering.

 

Nå har jeg forsåvidt enda til gode at noen av Nintendo-konsollene mine har tatt kvelden.

 

Tror ikke det er noe problem med dette hos hverken platekompaniet eller obs da disse er ganske seriøse bedrifter.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

 

 

Platekompaniet skrev følgende;

 

 

Hei igjen

 

Vi har ikke solgt ut første levering fra leverandør, så du får i første pulje.

 

 

 

Ha en flott dag

 

 

 

Det skal Nintendo ha denne gangen. De har nok konsoller. Sånn til motsetning av Nintendo Classic Mini-opplegget.

 

Da har nintendo lært litt da ser jeg. både wiiu å nc da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...