Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

 

 

Kan tipse om kampanje hos expert i perfekt timing for Switch- og Zelda-lanseringen. (Forutsetter, slik det står, at man betaler med DNB mastercard).

828dfcbf28b3aac1b7587e0da9960dbd.png

 

 

Dette resulterer i følgende priser:

Switch: 2872,-

Zelda til Wii U: 439,-

Zelda til Switch: 439,-

Zelda LE: 959,-

Hmm, da ble det plutselig svært aktuelt. Spørs om man får tak i da. Skal i alle fall prøve!

Gjelder ikke forhåndsbestilte varer, så da må man være svinheldig og møte opp der på dagen for å få ^^,
Aldri hatt problem her med min lokale butikk. Sist gang handlet jeg for 30k og 90% av varene hadde ikke butikken. Var null stress det. Så lenge de kan skaffe og du evt er villig til å vente har det vært null stress for meg ihvertfall.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt lite interessant i den Nindies presentasjonen (ser selvfølgelig bort fra Yooka-Laylee, da den er kjent fra før og kommer til alle platformer), men der var to som jeg ble nyskjerrig på i alle fall, Flippin Death og War Groove. De kan potensielt fylle Switch kvoten for meg i mellomtiden fra jeg blir ferdig med Zelda og til enten et Pokémon spill kommer, eller jeg pakker vekk konsollen. :)

 

50,5 timer til jeg får min switch...

Har ærlig talt ikke gledet meg så mye før en konsollansering tidligere. Merkelig.

Det er bare de onde magikerene som holder til i kjelleren til Nintendo og bruker sine mørke krefter til å påvirke deg. De gjør det hver gang. :p

Lenke til kommentar

 

 

Minner meg om jak&daxter og ratchet&clank. Fantastiske spill. Noe sier meg at jeg burde spilt Banjo-Kazooie også.

Ja det burde du absolutt spille, fikk Banjo-Kazooie i julegave i sin tid så ekstremt gode minner fra det :) Finnes på Xbox 360 med litt oppgradert grafikk nå ?
Lenke til kommentar

 

 

 

Minner meg om jak&daxter og ratchet&clank. Fantastiske spill. Noe sier meg at jeg burde spilt Banjo-Kazooie også.

Ja det burde du absolutt spille, fikk Banjo-Kazooie i julegave i sin tid så ekstremt gode minner fra det :) Finnes på Xbox 360 med litt oppgradert grafikk nå

 

Jeg hvile spillet Banjo Kazooie på min nintendo 64, frister kjøpe det orginale på nett. :D 

Lenke til kommentar

Herrejesus, hun jenta/dama som prøvde å fortelle seg selv at det å spille Candy Crush på mobilen ikke er det samme som å game.. Flaue greier..

 

Det er noe av det artigste jeg vet når folk syns at det er teit at jeg spiller. Kult å påpeke at de selv har brukt flerfoldige timer på å slå sammen godteribiter i candy crush og at det er 100% det samme. Rart de ikke tenker på det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...