Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

 

Kona mi spiller masse Nintendo med meg, og vi gleder oss begge til Switch. :D Jeg har fått beskjed om at første Switchspillet blir mitt valg, får ikke lov til å tenke på hva hun vil ha. Så kjøper vi noe til henne senere. Flotta dama. :p:D

Bomberman eller Zelda? 8)

Har lagt av Zelda hos Elkjøp, var der i dag. Fyren visste tydeligvis ikke hva Zelda var, men han fant ut at de hadde spillet inne på fredag. :p Bomberman blir muligens neste innkjøp. Vi snakker i hvert fall om et mp-spill vi kan spille sammen! :)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg for morro skyld skulle stikke innom Elkjøp og høre om de hadde noen ledige. De hadde én igjen, så da reserverte jeg den. Har bestilt fra Elkjøp på nett også, men da er jeg sikra om den skulle bli forsinka i posten.

 

Varer kjøpt på elkjop.no kan vel leveres i fysisk butikk?

 

Det går fint. Gjorde dette med PS VR :) 

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så Nindies-videoen ble altså lansert i dag på det store internettet. :) Masse interessante spill, noen timed exclusives, noen ekte exclusives, noen multiplatform (men med ekstra egenskaper, slik som Stardew Valley, som får multiplayer på Switch før noen andre plattformer). Men den store nyheten for retro-entusiaster vil jeg tro var at det kommer et nytt spill til Blaster Master-serien kjent fra NES, kalt Blaster Master Zero! :) Det spillet er timed exclusive for både Switch og 3DS. :)

 

Her er hele videoen:

Lenke til kommentar

Heldiggriser. :( Alt jeg fikk i dag var bekreftelse på at de sender ut 1-2 dager før, og en generisk mail om at "Switch-konsollene er i dette øyeblikk på vei fra leverandør til vårt lager". :( Høres ut som om Platekompaniet ikke var det beste valget...

 

Var som sagt innom Elkjøp i dag forresten og hørte om Zelda. En ting jeg ikke likte, var at mitt navn i systemet hadde fått ny adresse. Sist jeg var innom var før jul, og da hadde jeg min bergensadresse inne. Når jeg kom inn i dag og la inn reservering, hadde "kontoen" min hos Elkjøp plutselig en osloadresse lagt inn...!

Lenke til kommentar

Fyren på Elkjøp som jeg snakket med i dag var som sagt ikke oppdatert på Zelda, men hentet en kollega og sa "var ikke det dette spillet du snakket om å bestille?" Kollegaen sa at den var bestilt, men at han hadde snakket om WiiU-versjonen, som ikke ble tatt inn i butikk, men kun sendt via post. Så virker som om de av dere som vil ha den versjonen ikke kan gå for Elkjøp...

Lenke til kommentar

Heldiggriser. :( Alt jeg fikk i dag var bekreftelse på at de sender ut 1-2 dager før, og en generisk mail om at "Switch-konsollene er i dette øyeblikk på vei fra leverandør til vårt lager". :( Høres ut som om Platekompaniet ikke var det beste valget...

 

Var som sagt innom Elkjøp i dag forresten og hørte om Zelda. En ting jeg ikke likte, var at mitt navn i systemet hadde fått ny adresse. Sist jeg var innom var før jul, og da hadde jeg min bergensadresse inne. Når jeg kom inn i dag og la inn reservering, hadde "kontoen" min hos Elkjøp plutselig en osloadresse lagt inn...!

Neste gang kjøper du hos Gamezone, :)  jo de er dyrere men du får varene fortere fnwilborn. 400.kr exstra jo jo men er vært vær kr du.  ;)

Lenke til kommentar

Kan tipse om kampanje hos expert i perfekt timing for Switch- og Zelda-lanseringen. (Forutsetter, slik det står, at man betaler med DNB mastercard).

828dfcbf28b3aac1b7587e0da9960dbd.png

 

 

Dette resulterer i følgende priser:

Switch: 2872,-

Zelda til Wii U: 439,-

Zelda til Switch: 439,-

Zelda LE: 959,-

Damn blir ny macbook pro og switch nå da. Takk for tipset!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...