Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snakket nettopp med Komplett, hvor jeg har hatt forhåndsbestilling inne siden 3. februar. De sa at jeg sannsynligvis ikke får konsollen før helga selv om jeg har valgt pick up point midt i Oslo sentrum, og de kunne heller ikke svare på om jeg er del av den første batchen. De har heller ikke noe køsystem, utrolig nok.

 

Endte opp med å gå på Platekompaniet og forhåndsbestille der i stedet.

Lenke til kommentar

Snakket nettopp med Komplett, hvor jeg har hatt forhåndsbestilling inne siden 3. februar. De sa at jeg sannsynligvis ikke får konsollen før helga selv om jeg har valgt pick up point midt i Oslo sentrum, og de kunne heller ikke svare på om jeg er del av den første batchen. De har heller ikke noe køsystem, utrolig nok.

 

Endte opp med å gå på Platekompaniet og forhåndsbestille der i stedet.

Ikke første gang jeg har hørt det om komplett. Virker som at de ikke klarer å se hvem som bestilte først. Husker ikke hvilken preorder det var, men da var det folk som hadde bestilt sist som fikk mens de som hadde bestilt ganske tidlig ikke fikk før andre levering...

Lenke til kommentar

 

Snakket nettopp med Komplett, hvor jeg har hatt forhåndsbestilling inne siden 3. februar. De sa at jeg sannsynligvis ikke får konsollen før helga selv om jeg har valgt pick up point midt i Oslo sentrum, og de kunne heller ikke svare på om jeg er del av den første batchen. De har heller ikke noe køsystem, utrolig nok.

 

Endte opp med å gå på Platekompaniet og forhåndsbestille der i stedet.

Ikke første gang jeg har hørt det om komplett. Virker som at de ikke klarer å se hvem som bestilte først. Husker ikke hvilken preorder det var, men da var det folk som hadde bestilt sist som fikk mens de som hadde bestilt ganske tidlig ikke fikk før andre levering...

 

 

De må da ha en datooversikt? Likevel helt utrolig hvis det stemmer.

Lenke til kommentar

Fikk følgende svar fra platekompaniet ang levering:

 

Vi sender varene 1-2 dager før utgivelse.

 

Vi kan dessverre ikke garantere en leveringsdato på vegen av Posten.

 

Ta gjerne kontakt med oss igjen dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med.

 

Ha en fin dag.

 

Med vennlig hilsen

Kundeservice - Platekompaniet.no

Lenke til kommentar

Komplett har en egen evne til å rotere til lanseringer virker det som. De har rotet til flere spillanseringer tidligere som gjør at jeg aldri forhåndsbestiller spill der lenger. Ikke at jeg kjøper spill fysisk lenger i det hele og store.

 

Nå er heller ikke store spillkonsoll-lanseringer hovedfokuset til Komplett i motsetning til for eksempel Gamestop. Har også hørt mange rare opplevelser rundt Gamestop, men personlig har jeg bare opplevd at de leverer det de sier.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Ser ikke helt hvordan det er relevant? Komplett kan ha fokus på hva enn de måtte ønske, forventer jo at de klarer å levere som forventet åkkesom. Ser absolutt ingen grunn til hvorfor vi som forbrukere skal sitte å forsvare Komplett her.

 

Hva Gamestop måtte slite med eller ikke kan jeg ikke si noe om, det er en forhandler jeg aldri har forholdt meg til.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg bestilte hos Komplett tidlig i februar fordi det var utsolgt andre steder, at de har rask levering på pick up point, og at jeg kun har gode erfaringer med de tidligere. 

 

Men å ikke ha et køsystem ved forhåndsbestillinger, og absolutt ingen informasjon ut til kundene er altfor dårlig spesielt når prisen til og med er litt høyere enn andre steder. 

Lenke til kommentar

Ser ikke helt hvordan det er relevant? Komplett kan ha fokus på hva enn de måtte ønske, forventer jo at de klarer å levere som forventet åkkesom. Ser absolutt ingen grunn til hvorfor vi som forbrukere skal sitte å forsvare Komplett her.

 

Hva Gamestop måtte slite med eller ikke kan jeg ikke si noe om, det er en forhandler jeg aldri har forholdt meg til.

 

Var ikke noe forsvar av Komplett. Jeg har aktivt styrt unna Komplett ved nylanseringer pga. de ikke har noe fokus på dette og har aldri klart å levere da jeg har forsøkt de tidligere (og jeg har lest om flere dårlige erfaringer som andre har hatt).

 

Har 3x Gamestop i nogenlunde grei rekkevidde samtidig som at en av de har midnattsåpning i forbindelse med Nintendo Switch. Det og at de ligger på veiledende pris gjør at jeg velger de. Og det at de i dag ringer meg for å bekrefte at alt er i rute gjør at jeg føler meg trygg på dem som leverandør.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Jeg bestilte hos Komplett tidlig i februar fordi det var utsolgt andre steder, at de har rask levering på pick up point, og at jeg kun har gode erfaringer med de tidligere.

 

Men å ikke ha et køsystem ved forhåndsbestillinger, og absolutt ingen informasjon ut til kundene er altfor dårlig spesielt når prisen til og med er litt høyere enn andre steder.

De er ikke utsolgt over alt. Platekompaniet og gamezone har igjen :)

Lenke til kommentar

 

Jeg bestilte hos Komplett tidlig i februar fordi det var utsolgt andre steder, at de har rask levering på pick up point, og at jeg kun har gode erfaringer med de tidligere.

 

Men å ikke ha et køsystem ved forhåndsbestillinger, og absolutt ingen informasjon ut til kundene er altfor dårlig spesielt når prisen til og med er litt høyere enn andre steder.

De er ikke utsolgt over alt. Platekompaniet og gamezone har igjen :)

 

 

Ser også ut som at Elkjøp har igjen av Neon-utgaven. Står 50+ på lager på nettsidene deres, mens grå har leveringsdato 11. mars.

Lenke til kommentar

 

Jeg bestilte hos Komplett tidlig i februar fordi det var utsolgt andre steder, at de har rask levering på pick up point, og at jeg kun har gode erfaringer med de tidligere.

 

Men å ikke ha et køsystem ved forhåndsbestillinger, og absolutt ingen informasjon ut til kundene er altfor dårlig spesielt når prisen til og med er litt høyere enn andre steder.

De er ikke utsolgt over alt. Platekompaniet og gamezone har igjen :)

 

 

Jeg vet det, bestilte på Platekompaniet i dag siden Komplett ikke kan garantere levering fredag :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Hm. Skal jeg bestille fra Platekompaniet eller møte opp på Obs? Hva tenker dere om kundeservice?  Ser liksom for meg at en stor butikk som Obs ikke vil kverulere om noe er galt med konsollen, Platekompaniet derimot.. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...