Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8OkEXm

Har en forestilling om at jeg er den "eneste" som har fått med meg Coop Obs tilbudet, og at alle andre kjøper hos de store kjedene. Hva er sjansen for at jeg får kjøpt en Swich i kassa på Obsen tidlig en fredags morgen :p

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

Har en forestilling om at jeg er den "eneste" som har fått med meg Coop Obs tilbudet, og at alle andre kjøper hos de store kjedene. Hva er sjansen for at jeg får kjøpt en Swich i kassa på Obsen tidlig en fredags morgen :p

 

Du er ikke eneste som har fått det med deg. Men siden gamestop kjører midnattsåpning så drar jeg heller på det ;-)

Lenke til kommentar

Noen som har bestilt fra Platekompaniet her? Jeg bestilte dagen den ble lagt ut tilgjengelig for forhåndsbestilling, 18. januar. Er det riktig å anta at jeg jeg er rimelig safe med å få Switchen på lansering? The hype is real  :)

 

Jeg bestilte 17. Jan og har sendt de epost nå, men ikke fått noe svar enda. Hadde en bestilling hos Komplett ifra Okt/Nov hvor jeg var sikret en konsoll men var "gjerrig" så gikk for Platekompaniet med bedre priser istedenfor. Spørs om det ikke ender opp med å bite meg i ræva...

Lenke til kommentar

Noen som har bestilt fra Platekompaniet her? Jeg bestilte dagen den ble lagt ut tilgjengelig for forhåndsbestilling, 18. januar. Er det riktig å anta at jeg jeg er rimelig safe med å få Switchen på lansering? The hype is real :)

Jeg. Bestilte syttende. Håper på å få på dagen, det står i mailen den blir sendt 1-2 dager før release.
Lenke til kommentar

Ikke minst et Mario Party som tar oss tilbake til røttene i serien. God damn det er jeg klar for.

 

For meg så er disse Nintendokonsollene hovedsaklig for sosial spilling. Wii:U og diverse Mario Party via emulator + alkohol er en sikker vinner. Mario Party 10 til Wii:U var et elendig spill, men vi hadde heldigvis spill som Wii Party U og Nintendoland som fungerte som veldig gode partyspill. Mario & Sonic at the Winter/Summer Olympic Games har også fungert, men her var også Wii:U utgaven iform av Mario & Sonic at the Rio 2016 Olympic Summer Games kanskje det dårligste i serien...

 

Håper og tror at Nintendo klarer å levere noen gode partyspill til Nintendo Switch. Et Mario Party 11 som går tilbake til hundreogførti forskjellige mini-games, ikke noe mer tull med at alle spillere kjører rundt i en og samme vogn osv hadde vært knall. Men har begynt å miste trua på den serien, lenge siden vi har fått et godt spill der.

 

 

Det som er trist med Nintendo Switch er at det er dårlig med "partyspill" til lansering, og det er ingenting som har blitt lansert så langt. Det eneste er 1-2-Switch men det ser helt horribelt dårlig ut og det kommer ikke på tale at jeg betaler 500 kr for et sånt spill. Og det er jo bare 1vs1 (altså 2-player) og det er jo ikke mye til partyspill...

Lenke til kommentar

Det som er trist med Nintendo Switch er at det er dårlig med "partyspill" til lansering, og det er ingenting som har blitt lansert så langt. Det eneste er 1-2-Switch men det ser helt horribelt dårlig ut og det kommer ikke på tale at jeg betaler 500 kr for et sånt spill. Og det er jo bare 1vs1 (altså 2-player) og det er jo ikke mye til partyspill...

 

Jeg endte opp med å bestille 1-2 switch fordi jeg fant det til 250,-. Dog fra UK så blir litt leveringstid, men det har jeg tålmodighet til.

 

Ellers støtter jo Bomberman 8-player da. Syns det er party nok jeg :-p Og så kommer jo Mario Kart 8 Deluxe i April.

 

Men skal ikke undervurdere 1-playerspillene som Zelda og Xenoblade Chronicles.

Lenke til kommentar

Skal ikke undervurdere 1-spillerspillene nei. For meg har Nintendokonsollene ikke vært singleplayerkonsoll fordi TV-en stortsett okkuperes av samboer. Eneste gangen det spilles på TV-en i nyere tid er når hun spiller Ni No Kuni, eller vi spiller partyspill med folk på besøk og alkoholen flyter fritt.

 

Akkurat her glimter jo Nintendo Switch til, for jeg kan jo tross alt spillet på den håndholdt. Men Bomberman og Mario Kart ser vi ikke på som partyspill da de blir for generiske. Vi liker spill med mange mini-games da det skaper variasjon og vi må også ta høyde for at endel av de som spiller er temmelig ymse hva gjelder kvalitet, her har jo disse partyspillene som Mario Party, Wii Party U, Nintendoland osv en egen evne til å ha mini-games som faktisk kan fungere temmelig bra selv for folk som ikke er så alt for drevne, også er det mange som handler om en god dose med flaks osv..

 

Mario Kart er uansett knall, men lar meg ikke inspirere av en Mario Kart 8 Deluxe når vi alt har spilt mye Mario Kart 8 på Wii:U.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

 

 

99% sikker på at jeg har den på torsdag, gamezone sender ut på onsdag og tar alltid kun en dag å få pakker her jeg bor. Elsker to leveringer om dagen!

 

Her er det 100% sikkert at jeg får den en gang etter kl. 00:00 den 3. mars :w00t:

 

100% er du helt sikker på det da. :)

 

Håper det, må sitere meg selv, jeg har rota siteringa her.sorry :confused:

Lenke til kommentar

Da ringte gamestop meg :-)

 

Følgende klart til midnatt på fredag:
- Nintendo Switch Neon

- Super Bomberman R
- The Legend of Zelda: Breath of the Wild - Limited Edition

- HORI Screenprotector

 

Da kan helga bare komme :-D
 

Og ble ikke mindre hyped nå heller :-p

Endret av CaZpeR
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...