Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har erfaring med Komplett og PostNord? Fikk beskjed om at de sender ut på torsdag, og da er jeg litt skeptisk til om jeg får den her på Lillehammer på fredag...

Når fikk du svar fra Komplett om at de sendte ut Torsdag?

Prøvde chat i dag med en og eneste jeg greide å klemme ut av han var, "vet ikke" og "ingen aning når jeg vet noe mer"

Bra service!!

 

Hører jeg ingenting fra Komplett Torsdag morgen avbestiller jeg å skaffer meg via fysisk butikk.

Lenke til kommentar

 

Noen som har erfaring med Komplett og PostNord? Fikk beskjed om at de sender ut på torsdag, og da er jeg litt skeptisk til om jeg får den her på Lillehammer på fredag...

Når fikk du svar fra Komplett om at de sendte ut Torsdag?

Prøvde chat i dag med en og eneste jeg greide å klemme ut av han var, "vet ikke" og "ingen aning når jeg vet noe mer"

Bra service!!

 

Hører jeg ingenting fra Komplett Torsdag morgen avbestiller jeg å skaffer meg via fysisk butikk.

 

Det er dumt gjort av deg å avbestille Switch da, ikke sikkert du får tak i en Switch via fysisk butikk. Ikke avbestille nå. :hm:

Lenke til kommentar

Jeg fikk heller ikke noe ut av Komplett. Personen jeg snakket med der kunne heller ikke si noe om de var utsolgt, hvor mange konsoller de ville få inn, eller om jeg var garantert å få min på launch siden jeg bestilte 3. februar.

 

Så jeg bare regner med at det går i orden, egentlig. "Ordre mottatt" har stått på bestillingen min hele tiden. Har valgt pick up point i Oslo sentrum, så har faktisk til og med et håp om at den er der allerede torsdag.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Jeg fikk heller ikke noe ut av Komplett. Personen jeg snakket med der kunne heller ikke si noe om de var utsolgt, hvor mange konsoller de ville få inn, eller om jeg var garantert å få min på launch siden jeg bestilte 3. februar.

 

Så jeg bare regner med at det går i orden, egentlig.

Er glad for jeg kjøpte hos gamerzone 400.kr dyrere ja ja men Switch frister noe jevlig å se åsen det ser ut i hånden min da så jeg betaller gledelig 400.kr exe da  :dribble:

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med Komplett og PostNord? Fikk beskjed om at de sender ut på torsdag, og da er jeg litt skeptisk til om jeg får den her på Lillehammer på fredag...

Vær veldig forsiktig og påpasselig med PostNord! Jeg bestilte et grafikkort fra Komplett som ble sendt med dem for et par uker siden, og de sendte en sms om natten om at den var levert i postkassen min. Postkassen er låst og man får ikke plass til et helt grafikkort for å si det sånn. Da vi gikk ut døren hjemme, lå pakken på trappen ute i flere minusgrader. Det går dusinvis av mennesker forbi i timen på gangveien rett utenfor døren, så det var kun flaks at den ikke ble stjålet. Eller at varen ikke ble ødelagt av frosten.
Lenke til kommentar

 

 

Noen som har erfaring med Komplett og PostNord? Fikk beskjed om at de sender ut på torsdag, og da er jeg litt skeptisk til om jeg får den her på Lillehammer på fredag...

Når fikk du svar fra Komplett om at de sendte ut Torsdag?

Prøvde chat i dag med en og eneste jeg greide å klemme ut av han var, "vet ikke" og "ingen aning når jeg vet noe mer"

Bra service!!

 

Hører jeg ingenting fra Komplett Torsdag morgen avbestiller jeg å skaffer meg via fysisk butikk.

 

Det er dumt gjort av deg å avbestille Switch da, ikke sikkert du får tak i en Switch via fysisk butikk. Ikke avbestille nå. :hm:

Coop obs elektro her i Trondheim har vist det på lager så hvis jeg er der til det åpner regner jeg med å få en konsoll :) 

Men sender bare i retur av komplett hvis det skal vises seg at de ikke får sendt noe på Torsdag :) 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

 

Kan man lagre spillene i Switch?

Fra cartridgen mener du? Nei, men spillet beholder sin plass i listen når cartridgen tas ut, det så vi i en video på youtube i går. :)

 

 

Okey, for såvidt var tilfellet det samme på Wii U. 

Lenke til kommentar

Coop obs elektro her i Trondheim har vist det på lager så hvis jeg er der til det åpner regner jeg med å få en konsoll :)

Men sender bare i retur av komplett hvis det skal vises seg at de ikke får sendt noe på Torsdag :)

 

 

Vil nok tro det er gode odds ja. Selv går jeg for midnattsåpningen på Gamestop midtbyen siden jeg blir bortreist på dagtid den 3. mars. Snakket med de der og de hadde over 100 forhåndsbestillinger på konsollen.

 

Kan også gjøre et kupp på Zelda Limited Edition på Obs. De tar kr. 990,- for det.

Lenke til kommentar

Lurer litt på å spytte penger i en switch for å få spilt zelda og teste 1-2, men usikker på hvor lett det blir å få tilbake den investeringen etter 1 mnd. Ser ikke for meg at dette er en konsoll jeg vil beholde og den er jo i utgangspunktet dyr også.

 

Noen som har gjort seg noen tanker rundt det?

 

Ja, jeg vurderer faktisk å selge konsollen etterhvert som jeg blir helt ferdig med Zelda. Det spørs litt på hvordan Super Mario Odyssey blir, og på hva som annonseres av spill fremover. Får vi f.eks et nytt Metroid blir den beholdt.

 

Men den siste tiden har jeg blitt mer og mer sikker på at jeg skal beholde den, da det ser ut til å komme en del kule indie-spill.

 

Om den behandles pent, så kanskje 2500,- med et spill brukt? Utvilsomt verdt for å spille Zelda etter min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...