Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Kan tipse om kampanje hos expert i perfekt timing for Switch- og Zelda-lanseringen. (Forutsetter, slik det står, at man betaler med DNB mastercard).

828dfcbf28b3aac1b7587e0da9960dbd.png

 

 

Dette resulterer i følgende priser:

Switch: 2872,-

Zelda til Wii U: 439,-

Zelda til Switch: 439,-

Zelda LE: 959,-

Hmm, da ble det plutselig svært aktuelt. Spørs om man får tak i da. Skal i alle fall prøve!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Kan tipse om kampanje hos expert i perfekt timing for Switch- og Zelda-lanseringen. (Forutsetter, slik det står, at man betaler med DNB mastercard).

828dfcbf28b3aac1b7587e0da9960dbd.png

 

 

Dette resulterer i følgende priser:

Switch: 2872,-

Zelda til Wii U: 439,-

Zelda til Switch: 439,-

Zelda LE: 959,-

Hmm, da ble det plutselig svært aktuelt. Spørs om man får tak i da. Skal i alle fall prøve!

 

Gjelder ikke forhåndsbestilte varer, så da må man være svinheldig og møte opp der på dagen for å få ^^,

Lenke til kommentar

Kan tipse om kampanje hos expert i perfekt timing for Switch- og Zelda-lanseringen. (Forutsetter, slik det står, at man betaler med DNB mastercard).

828dfcbf28b3aac1b7587e0da9960dbd.png

 

 

Dette resulterer i følgende priser:

Switch: 2872,-

Zelda til Wii U: 439,-

Zelda til Switch: 439,-

Zelda LE: 959,-

 

Takk for tips!

 

Da blir det i stedet en tur på Expert på fredag for å se om jeg kan få Zelda og Switch til nice-price på kredittkortet. Hvis de er utsolgt tar jeg turen innom coop obs for å kjøpe til kampanjepris. Så kjører jeg angrefrist på postpakken som (muligens) kommer fra Lefdal samme dag.

Det blir en fin besparelse hvis jeg får den på Expert og en grei besparelse hvis jeg får på coop. Hvis de begge er utsolgt får jeg hente pakken på posten i stedet når den dukker opp. 

Lenke til kommentar

Sendte melding til Platekompaniet og spurte om leveringstid. Har bare fått en generisk "vi har mottatt meldingen din" så langt, men fikk også en mail rett etter med rabattkoden David har gitt over, og denne meldingen:

 

"3. mars nærmer seg med stormskritt og Switch-konsollene er i dette øyeblikk på vei fra leverandør til vårt lager."

 

Det var da lovelig sent?

Lenke til kommentar

Sendte melding til Platekompaniet og spurte om leveringstid. Har bare fått en generisk "vi har mottatt meldingen din" så langt, men fikk også en mail rett etter med rabattkoden David har gitt over, og denne meldingen:

 

"3. mars nærmer seg med stormskritt og Switch-konsollene er i dette øyeblikk på vei fra leverandør til vårt lager."

 

Det var da lovelig sent?

Jeg er litt skeptisk selv, dette er hva jeg fikk i svar:

 

 

Hei Henrik

Vi kommer til å sende ut denne varen 1-2 dager før utgivelse.

Vi kan dessverre ikke garantere en leveringsdato på vegne av Posten.

Vi bekrefter at ordren din er registret.

Ta gjerne kontakt med oss igjen dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med.

Ha en fin dag.

 

 

Og til info så heter jeg ikke Henrik en gang.

Endret av Abell
  • Liker 2
Lenke til kommentar

På min ordre fra Platekompaniet står det at den sendes som A-post, men hva gjør Posten da hvis pakken ikke får plass i postkassen (som den garantert ikke gjør)? Så vidt jeg vet blir da pakken lagt på nærmeste post i butikk, men tar dette en dag ekstra? Beklager det litt dumme spørsmålet, men jeg er så utålmodig at en dag ekstra føles som et helt år  :)

Lenke til kommentar

Flere enn meg som hoppet over WiiU? Jeg har en Wii som har samlet støv i en del år. Gleder meg til noe nytt fra Nintendo nå altså :)

 

Jeg holdt på, men fant en på finn til en veldig god pris så slo til. Og angrer ikke. Har hatt mange gode stunder med Wii U'en.

 

For meg så var det flere god-spill på Wii U enn det var på Wii.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...