Gå til innhold

Elbil-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet
Trestein skrev (3 minutter siden):

Jeg kjører nok kaldere kupe. Har hatt den på 18grader på alle bilene mine. Desuten forvarmer jeg alltid bilen. 

Forbruket jeg snakker om er ikke forbruk på langtur men snitt av alle turer jeg tar. Siste 70 000km har det vert 147wh/km

Stemmer. Jeg forvarmer alltid bilen jeg også. Og kjøler den ned om sommeren hehe. Det er et imponerende lavt forbruk isåfall! Skal sjekke hva snittet av alle turene mine på de 50 000 km og noe jeg har kjørt til nå, ligger på i morgen. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Iterion skrev (4 minutter siden):

Det er jeg ferdig med for å si det sånn 😅 For min del så var det totalpakka som gjorde at jeg kjøpte bilen. Ikke fordi alle andre også kjøpte den eller model Y. Det er, og var, voldsomt mye bil for pengene og den skilte seg ut fra en «vanlig» bil på de fleste måter med kun en skjerm/PC i midtkonsollen og en veldig rå kjøreopplevelse. Veldig «clean» interiør også. I tillegg var den selvsagt utrolig morsom å kjøre. 

Alle er ulike. Jeg som kjører 30 000km i året har helt andre kriterier. Komfort, lydnivå, slitestyrke seter, lys, hengerfeste rekkevidde osv. I dag finnes det en el bil for de aller fleste

• Liker 1
Skrevet
Iterion skrev (2 minutter siden):

Stemmer. Jeg forvarmer alltid bilen jeg også. Og kjøler den ned om sommeren hehe. Det er et imponerende lavt forbruk isåfall! Skal sjekke hva snittet av alle turene mine på de 50 000 km og noe jeg har kjørt til nå, ligger på i morgen. 

Ser du ikke det på appen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...